اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 14000131509649206

استراتژی، فناوری، فرهنگ و توانمندسازی در حوزه تحول دیجیتالی

کد: 14000131509649206

https://bit.ly/3x422E9

، تهران , (اخبار رسمی): راه‎‌اندازی سامانه‎‌ای که بتواند ارائه خدمات به‌صورت دیجیتالی را برای آشنایی و فروش محصولات سنتی مهیا نماید از اهمیت بسیار زیادی برای تولید‌کنندگان و کاربران برخوردار است. نکته پراهمیت در این میان زیرساخت‌های مناسب اکثر تولید‌کنندگان برای ساماندهی این حوزه است.

استراتژی، فناوری، فرهنگ و توانمندسازی در حوزه تحول دیجیتالی
هم افزایی مشارکت تولید‌کنندگان، و آشنایی آنها با فناوری دیجیتال در این خصوص، ضرورت دارد.

شیوع ویروس کرونا در طول یک سال اخیر شرایط دشواری برای کسب و کارها ایجاد کرده است. بسیاری از تولید‌کنندگان در طول ماه‌های اخیر با هدف مشاهده بهبود در زمینه درمان یا پیش‌گیری از شیوع کرونا اقدام به تعطیلی کسب و کارشان کردند. نکته مهم در این میان ماهیت بلندمدت مواجهه با ویروس کروناست.

بنابراین کسب و کارها ناچار از بازگشایی فعالیت‎‌شان و اتخاذ راهکارهایی برای کاهش ضررهای جاری هستند. در این میان استفاده از استراتژی فناوری نوین دیجیتال نقش مهمی در بهبود فعالیت تولید‌کنندگان در شرایط کرونایی دارد.

پیش از شیوع ویروس کرونا نیز کاربران تمایل بسیار زیادی برای دسترسی ساده و سریع به‌خدمات پشتیبانی در صورت نیازشان داشتند. اکنون با شیوع ویروس کرونا که باید هرگونه دیدار حضوری میان افراد کاهش پیدا کند. بنابراین در صورت نیاز به‌ارائه خدمات پس از فروش باید کاربران شخصا از طریق ابزار‌های دیجیتالی خود محصولات مورد نظر را ثبت سفارش نمایند.

بنابراین راه‎‌اندازی سامانه‎‌ای که بتواند ارائه خدمات به‌صورت دیجیتالی را برای آشنایی و فروش محصولات سنتی مهیا نماید از اهمیت بسیار زیادی برای تولید‌کنندگان و کاربران برخوردار است. نکته پراهمیت در این میان زیرساخت‌های مناسب اکثر تولید‌کنندگان برای ساماندهی این حوزه است. بدون تردید تلاش برای دیجیتال‌‎سازی تمامی بخش‌‎های کسب و کار در مدت زمانی اندک دشوار خواهد بود.

این امر در بلندمدت وضعیت کسب و کارها را به‌‌شدت بهتر خواهد کرد. امروزه کاربران برای خرید محصولات و خدمات مختلف اقدام به‌مقایسه و انتخاب برند تولید‌کنندگان و محصولات مختلف آن‌ها می‌کنند. توسعه فناوری دیجیتال، رشد خدمات و محصولات تولید‌کنندگان را افزایش می‌دهد.

سامانه فروش مستقیم، خدمات انحصاری به کاربران

این کار به‌شفاف‌سازی درآمدها و بالا رفتن کارایی ظرفیت‌های موجود کشور کمک کرده است. این موضوع هزینه‌ها و فسادهای مالی را کاهش می‌دهد. هدف از توسعه فناوری دیجیتال بازاریابی و فروش محصولات، ارائه خدمات بهتر، پرشتاب‌تر و دقیق‌تر به کاربران است. در این زمان ادامه فعالیت در دنیای کسب و کار بدون هماهنگی با تغییرات جدید در بازاریابی و فروش دیجیتالی امکان ‎پذیر نیست.

توانمند سازی، بازارسازی و بازاریابی و فروش محصولات ایرانی در حوزه فناوری دیجیتال

‌فروشگاه و بانک اطلاعات تولید‌کنندگان برای تحول کسب و کار تولید‌کنندگان، توانمند‌سازی، کارآمدسازی در بازار‌سازی و بازاریابی و فروش محصولات سنتی بصورت تخصصی درحوزه فناوری دیجیتال است و تمرکز این سامانه در ارتقاء کیفیت این فناوری و عملکردهای بهینه در تولید صورت گرفته است. لذا هم‌افزایی مشارکت تولید‌کنندگان، و آشنایی آنها با فناوری دیجیتال در این خصوص، ضرورت دارد.

حضور فعال در بانک اطلاعات تولید‌کنندگان

از طریق فعالیت درست در بازار‌یابی و فروش محصولات بصورت دیجیتالی در فروشگاه و بانک تولید‌کنندگان محصولات سنتی شُکا امکان افزایش آگاهی پیرامون آشنایی کاربران با تولید‌کنندگان و محصولات آن‌ها و ترغیب کاربران به‌مشاهده و انتخاب محصولات سنتی ایرانی و در نهایت خرید فراهم خواهد شد. شما تولید‌کنندگان محترم محصولات سنتی می‌توانید از این پس برای بازاریابی و فروش محصولات‌تان در سراسر ایران از دو گزینه فروشگاه اینترنتی و بانک اطلاعات تولید‌کنندگان استفاده نمایید.

فروشگاه و بانک اطلاعات تولید‌کنندگان محصولات سنتی شُکا راهکاری برای آشنایی کاربران با محصولات و برند تولید‌کنندگان سنتی برای فروش موثر برای یافتن کاربران در سراسر ایران به صورت تخصص و دریک مسیر اختصاصی برای فروش، تصویری بهتر از فروش با مدیریت ارتباط با کاربران و ایجاد یک رابطه قوی با کاربران برای حفظ فروش دائمی.

چشم‌انداز آشنایی کاربران با محصولات سنتی و برند تولید‌کنندگان

چشم‌اندازها زمانی نمایان می‌شوند که شما محصولات سنتی و برند خود را برای آشنایی کاربرانتان معرفی نموده و با ضاعقه آن‌ها تولید کرده و اختصاص دهید. از طریق فعالیت درست در بازار‌یابی و فروش محصولات به صورت دیجیتالی در فروشگاه و بانک تولید‌کنندگان محصولات سنتی شُکا امکان افزایش آگاهی پیرامون آشنایی کاربران با تولید‌کنندگان و محصولات آن‌ها و ترغیب کاربران به مشاهده وانتخاب محصولات سنتی ایرانی  و در نهایت خرید فراهم خواهد شد.

کسب و کار شما ارزش این را دارد که کمی در‌باره فروش و بازاریابی دیجیتالی در فروشگاه و بانک اطلاعات تولید‌کنندگان محصولات سنتی شُکا تحقیق کنید تا دریابید چه اطلاعاتی مفیدی را می‌توانید در مورد کاربران‌تان در این سامانه دریافت نمائید.

درخبرنامه این سامانه عضو شوید و از جدید‌ترین خبرها، اطلاعات لازم را دریافت نمایید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه جامع اینترنتی شُکا eshoka

فروشگاه جامع اینترنتی شکا eshoka بر پایه فناوری دیجیتالی وخدمات کاملا الکترونیکی راه اندازی گردیده که هدف آن بر پایه اقتصاد مقاومتی و فرهنگ ناب ایران اسلامی و حمایت ازخرید کالای ایرانی بنا نهاده شد و دراوایل سال 1395 این مجموعه راه‌اندازی ودراوایل سال 1396 به بهره برداری رسید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]