اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13991009483909206

راهی که باید برای ارتقای فروش و آشنایی کاربران‌ با محصولات سنتی انتخاب ‌کنید!

از محل تولید به کسب و کارتان رونق دهید!

کد: 13991009483909206

https://bit.ly/3q49rPg

، تهران , (اخبار رسمی): در این شرایط که قیمت اجاره محل و یا ابزارهای تولید رو به افزایش است، اجاره دفتر کار در تهران و دیگر مراکز استان‌ها برای برخی تولید‌کنندگان توجیه منطقی ندارد. کرونا هم مزید برعلت شده است تا تولید‌کنندگان به دنبال راهکارهای جایگزین باشند.

از محل تولید به کسب و کارتان رونق دهید!!
فروش موثر برای یافتن کاربران در سراسر ایران

فروش مستقیم به معنی فروش مستقیم محصولات و خدمات انحصاری به کاربران است و به تولید‌کنندگان محصولات سنتی مشتاق این فرصت را می‌دهد که با کمترین هزینه برای بهره وری بیشتر، کسب و کار خود را ارتقا دهند.

چگونه بدون دفترکار در تهران و دیگر مراکز استان می‌توانید ارتباطات حرفه‌ای خود را با کاربران حفظ کنید؟ چگونه با هزینه کم با کاربران تان در سراسر ایران و حتی درخارج ایران ارتباط برقرارمی‌کنید؟ درشرایط کنونی، مشکل اصلی تولید‌کنندگان کوچک و بزرگ، افزایش تورم هزینه‌هاست و نوسانات اقتصادی اخیر سبب نابه سامانی کسب و کارها شده است.

در این شرایط که قیمت اجاره محل و یا ابزارهای تولید رو به افزایش است، اجاره دفتر کار در تهران و دیگر مراکز استان‌ها برای برخی تولید‌کنندگان توجیه منطقی ندارد. کرونا هم مزید بر علت شده است تا تولید‌کنندگان به دنبال راهکارهای جایگزین باشند.

این سامانه دقیقا چه کمکی به کسب و کارهای و تولید‌کنندگان می‌کند؟

رویکرد فروشگاه و بانک اطلاعات تولید‌کنندگان محصولات سنتی شُکا برای تحول کسب و کارتولید‌کنندگان، توانمند‌سازی، مشارکت در بازارسازی و بازاریابی و فروش محصولات ایرانی در حوزه فناوری دیجیتال و کارآمدسازی ایجاد شده است و تمرکز این سامانه در ارتقای کیفیت این فناوری و عملکردهای بهینه در تولید صورت گرفته است، که نتیجه عینی و ملموس در زمینه حل مسائل اقتصادی و پیگیری رفع مشکلات تولید‌کنندگان داشته باشد.

چگونه بدون دفترکار در استان‌ها می‌توان ارتباطات حرفه‌ای خود را با کاربران حفظ کرد؟

فروش مستقیم یک صنعت چند صد میلیارد دلاری جهانی است که در خود، میلیون‌ها نفر فروشنده و تولید‌کننده مستقل را جای داده است. این صنعتی است که مرزها و فرهنگ و سن و سال را در نظر نمی‌گیرد و نیازی به آموزش، تجربه، و ابزارهای مالی خاصی ندارد. به‌همین دلیل است که میلیون‌ها نفر در جهان فروش مستقیم را راهی برای کسب و کار و ارتقای فروش محصولات خود می‌دانند و انتخاب می‌کنند.

همان طور که از نام آن مشخص است، فروش مستقیم به معنی فروش مستقیم محصولات و خدمات انحصاری به کاربران است و به طور کلی با صنعت عمده فروشی متفاوت است. پیش از اینکه محصولات و خدمات انحصاری به کاربران ارایه شود، فروش مستقیم به تولید‌کنندگان مشتاق این فرصت را می‌دهد که با کمترین مخارج و کمترین هزینه برای بهره وری بیشتر، کسب و کار خود را ارتقا دهند.

این تولید‌کنندگان با یک وب سایت شخص و یا سامانه بانک اطلاعاتی در فروش مستقیم همکاری می‌کنند و از امکان انتخاب و ساختن یک کسب و کار و فروش مستقل با توجه به شرایط و زمان خاص خود بهره می‌برند. بسیاری از کاربران به‌دلیل اینکه علاقه مند به محصولات یا خدمات شرکت و یا برند تولید‌کننده‌ای سنتی هستند و قصد خرید همراه با تخفیف از آن را دارند، به این سامانه‌ می‌پیوندند.

چه کسانی می‌توانند از این سامانه استفاده کنند؟

کلیه تولید‌کنندگان محصولات سنتی می‌توانند از این پس برای بازاریابی و فروش محصولات‌شان از دو گزینه فروشگاه اینترنتی و بانک اطلاعات تولید‌کنندگان استفاده نمایند. از راهکارهای برای یافتن کاربران در سامانه و ارائه محتوای بازاریابی به کاربران.

این سامانه چه امکاناتی دارد؟

این سامانه می‌تواند با استفاده از فناوری‌نوین دیجیتالی برای توانمند‌سازی تولید‌کنندگان بسیار کارآمد باشد. مزیت دیگر آن استفاده آسان، بی‌دردسر و دسترسی شبانه‌روزی است. فروشگاه و بانک اطلاعاتی یک سامانه مناسب که می‌تواند حتی در ساعات شبانه‌روز کسب‌و‌کار شما را همراهی کند. فعالان اقتصادی امروز رشد اقتصاد را در گرو توسعه کسب‌و‌کارهای آنلاین می‌‌دانند.

این سامانه به‌دلیل ماهیتی که دارد و رابطه مستقیمی که بین تولید‌کننده و کاربران ایجاد می‌کند دست واسطه‌ها و دلالان را از بازار کوتاه کرده‌ و این سود را بین تولید‌کننده و کاربران تقسیم کرده است. بنابراین با حذف واسطه‌ها در فروشگاه و بانک اطلاعاتی سودآوری بیشتری نصیب تولید‌کنندگان و کاربران خواهد شد.

از طریق فعالیت درست در بازار‌یابی و فروش محصولات سنتی به صورت دیجیتالی امکان افزایش آگاهی پیرامون آشنایی کاربران با تولید‌کنندگان و محصولات تولید کنندگان و ترغیب کاربران به مشاهده و انتخاب محصولات و در نهایت خرید فراهم خواهد شد.

شما تولید‌کنندگان محترم محصولات سنتی می‌توانید از این پس برای بازاریابی و فروش محصولات‌تان از دو گزینه فروشگاه اینترنتی و بانک اطلاعات تولید‌کنندگان استفاده نمایید. راهکاری برای آشنایی کاربران با محصولات و برند تولید‌کنندگان سنتی برای فروش موثر برای یافتن کاربران درسراسرایران به صورت تخصصی و تصویری بهتر از فروش با مدیریت ارتباط با کاربران و ایجاد یک رابطه قوی با کاربران برای حفظ فروش دائمی.

کسب و کار شما ارزش این را دارد که کمی در‌باره فروش و بازاریابی دیجیتالی در فروشگاه و بانک اطلاعات تولید‌کنندگان محصولات سنتی «شُکا» تحقیق کنید تا بفهمید چه اطلاعاتی مفیدی را می‌توانید درمورد کاربران‌تان در این سامانه دریافت نمایید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه جامع اینترنتی شُکا eshoka

فروشگاه جامع اینترنتی شکا eshoka بر پایه فناوری دیجیتالی وخدمات کاملا الکترونیکی راه اندازی گردیده که هدف آن بر پایه اقتصاد مقاومتی و فرهنگ ناب ایران اسلامی و حمایت ازخرید کالای ایرانی بنا نهاده شد و دراوایل سال 1395 این مجموعه راه‌اندازی ودراوایل سال 1396 به بهره برداری رسید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی