اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13990830476029206

فروش مستقیم محصولات سنتی بدون نیاز به فضا و حضور فیزیکی

کد: 13990830476029206

https://bit.ly/2UOxjZU

، تهران , (اخبار رسمی): در شرایط کنونی هزینه راه‌اندازی وب سایت و پشتیبانی آن برای کسب‌و‌کارها به‌‌شدت بالا رفته است و به‌همین جهت اقبال آن‌ها برای فروش مستقیم با ‌فناوری نوین دیجیتال از قبل بیشتر شده است. با این شرایط بهترین گزینه برای تولید‌کنندگان فروش مستقیم محصولات به‌کمک فناوری دیجیتال است،

فروش مستقیم محصولات سنتی بدون نیاز به فضا و حضور فیزیکی
پنجره جهانی به کسب و کار تولید‌کنندگان سنتی

بازاریابی برای محصولات سنتی شاید ساده به‌نظر برسد، اما عدم آشنایی کاربران با تولید‌کنندگان و محصولات آنها مانع بزرگی در مسیر تاثیرگذاری بر روی برند تولید‌کنندگان محصولات سنتی محسوب می‎‌شود.

فروش مستقیم یک صنعت چند صد‌میلیارد‌‌ی جهانی است که در خود میلیون نفر تولید‌کننده مستقل را جای داده است. این صنعتی است که مرزها و فرهنگ و سن و سال را در نظر نمی گیرد و نیازی به آموزش، تجربه، و ابزارهای مالی خاصی ندارد. به همین دلیل است که میلیونها تولید‌کننده در جهان فروش مستقیم را راهی برای کسب و کار و ارتقاء فروش محصولات خود می‌دانند و انتخاب می‌کنند.

در شرایط کنونی هزینه راه‌اندازی وب سایت و پشتیبانی آن برای کسب‌و‌کارها به‌‌شدت بالا رفته است، و به‌همین جهت اقبال آن‌ها برای فروش مستقیم با ‌فناوری نوین دیجیتال از قبل بیشتر شده است. با این شرایط بهترین گزینه برای تولید‌کنندگان فروش مستقیم محصولات به‌کمک فناوری دیجیتال است، بدون نیاز به‌حضور فیزیکی و فضای فیزیکی تولید‌کنندگان می‌توانند تبلیغات و فروش محصولات خود را مدیریت نمایند.

بازاریابی برای محصولات سنتی شاید در نگاه نخست ساده به‌نظر برسد، اما عدم آشنایی کاربران با تولید‌کنندگان و محصولات آنها مانع بزرگی در مسیر تاثیرگذاری بر روی برند تولید‌کنندگان محصولات سنتی محسوب می‎‌شود.

به‌منظور فراهم نمودن زمینه بازاریابی محصولات سنتی در سر‌تاسر ایران بصورت مستقیم ما راهکارهای مناسبی را برای تولید‌کنندگان با فناوری‌های نوین دیجیتال ارائه داده‌ایم.

*مشارکت در توانمند‌سازی، بازار‌سازی و بازاریابی در حوزه فناوری دیجیتال

*عدم نیازی به‌اجاره مغازه و یا دفتر کار در تهران و شهرستان‌ها

*قبول سفارش کاربران در هر ساعت از شبانه روز

*اتوماسیون مدیریت سفارشات

*عدم استفاده از واسطه و دلال در توزیع محصولات

*عدم استخدام متخصص در زمینه فناوری دیجیتال

*عدم پرداخت هزینه‌های تبلیغاتی

*ایجاد یک مزیت رقابتی سالم

*بستری مطمئن و انعطاف‌پذیر برای ارائه خدمات اینترنتی و تجارت الکترونیک

نگهداری و پشتیبانی فنی، نگهداری و پشتیبانی امنیتی، نگهداری و پشتیبانی محتوایی که در جای خود دارای اهمیت بالایی می‌باشد.

*بروز بودن و همگام شدن با فناوری‌های روز دنیا

*امکان جستجو، موقعیت عالی برای آشنایی کاربران با تولید‌کنندگان سنتی 

*نمایشگاهی دائمی، برای تولید‌کنندگان محصولات سنتی

عضویت در فروشگاه و بانک تولید‌کنندگان

شما می‌توانند برای بازاریابی و فروش محصولات‌تان از دو گزینه فروشگاه اینترنتی و بانک اطلاعات تولید‌کنندگان استفاده نمائید. از راهکارهای رایگان و بدون نیاز به‌پرداخت هزینه برای یافتن کاربران در سامانه شُکا و ارائه محتوای بازاریابی به‌کاربران.

کلیه تولید‌کنندگانی که در زمینه‌های محصولات سنتی ایرانی فعالیت می‌کنند می‌توانند از خدمات فروشگاهی و یا بانک اطلاعات تولید‌کنندگان استفاده نمائید و پس از ثبت نام در این سامانه محصولات خود را به‌صورت مستقم و سفارش پستی به‌کاربران خود ارسال نمایند. همچنین تولید‌کنندگانی که مایل به استفاده از خدمات فروشگاه شُکا به هرعلتی نمی‌باشند می‌توانند پس از ثبت نام در بانک اطلاعات تولید‌کنندگان، برای معرفی برند و محصولات خود در این سامانه اقدام نمایند جهت اطلاعات بیشتر درخبرنامه این سامانه عضو شوید و از جدید ترین خبرها در این سامانه، اطلاعات لازم را دریافت نمائید.

جهش تولید، استفاده از دانش و تکنولوژی و فناوری دیجیتال و بهره‌مندی صحیح از فضای مجازی است. فروشگاه و بانک اطلاعات تولید‌کنندگان محصولات سنتی شُکا یک پنجره جهانی به‌کسب و کار تولید‌کنندگان می‌باشد و می‌تواند تاثیر زیادی بر میزان درک ارزش محصول یا خدمات سرویس دهی آنها قلمداد گردد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه جامع اینترنتی شُکا eshoka

فروشگاه جامع اینترنتی شکا eshoka بر پایه فناوری دیجیتالی وخدمات کاملا الکترونیکی راه اندازی گردیده که هدف آن بر پایه اقتصاد مقاومتی و فرهنگ ناب ایران اسلامی و حمایت ازخرید کالای ایرانی بنا نهاده شد و دراوایل سال 1395 این مجموعه راه‌اندازی ودراوایل سال 1396 به بهره برداری رسید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]