اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13991104487959206

اهمیت سواد دیجیتال برای تولید‌کنندگان

کد: 13991104487959206

https://bit.ly/3pyRyIL

، تهران , (اخبار رسمی): تولید‌کنندگان در زمره مهم‌ترین سرمایه‌های اقتصادی کشور هستند. مهارت سواد دیجیتال با استفاده موثر از ابزارهای فناورانه‌ای که انجام بهینه‌تر و سهل‌تر فعالیت‌ها را سبب می‌شوند آن‌ها را توانمندتر می‌سازد.

اهمیت سواد دیجیتال برای تولید‌کنندگان
سواد دیجیتال برای استفاده صحیح از بسترهای مختلف دیجیتالی لازم است.

سواد دیجیتال، مجموعه مهارت‌هایی است که تولید‌کنندگان و کسب و کارها را برای استفاده موثر از فضای دیجیتال برای موفقیت در فعالیت‌های اقتصادی و حرفه‌ای توانمند می‌سازد. سواد دیجیتال به‌زبان ساده توانایی یافتن، ارزیابی، استفاده و به اشتراک‌گذاری اطلاعات و تولید محتوا با استفاده از فناوری‌های دیجیتال و اینترنت است.

سواد دیجیتال برای استفاده صحیح از بسترهای مختلف دیجیتالی لازم است. تولید‌کنندگان و شرکت‌هایی که توانایی استفاده از امکانات فضای آنلاین را ندارند، امکان مشارکت موثر در فعالیت‌های تولیدی، اجتماعی، اقتصادی را نخواهند داشت

اینکه بلد نباشیم چگونه از فناوری استفاده کنیم هم منجر به شکاف دیجیتالی می‌شود. نابرابری در دسترسی و استفاده از فن‌آوری‌های دیجیتالی و ارتباطی منجر به شکاف دانایی و در نهایت شکاف اقتصادی می‌شود. از دست دادن فرصت‌های اقتصادی و تجاری، فقط یکی از مظاهر آسیب‌های عدم آشنایی با سواد دیجیتال است.

جوامع پیشرفته با استفاده موثر از فناوری‌ها دیجیتال و ارتباطی در کسب و کارهای خود، راه‌اندازی و توسعه اقتصادی خود را موجب شده‌اند. پیش نیاز موفقیت در کسب و کارهای مبتنی بر فناوری دیجیتال و ارتباطات، داشتن سواد دیجیتال است که بازیابی و دسترسی به اطلاعات مرتبط را امکان‌پذیر می‌سازد.

تولید‌کنندگان در زمره مهم‌ترین سرمایه‌های اقتصادی کشورهستند. مهارت سواد دیجیتال با استفاده موثر از ابزارهای فناورانه‌ای که انجام بهینه‌تر و سهل‌تر فعالیت‌ها را سبب می‌شوند آن‌ها را توانمندتر می‌سازد. تصور کنید تولید‌کننده‌ای را که به‌دلیل کرونا و بهم ریختگی در کارها بازدهی مناسب خود را از دست داده است.

تولید‌کننده‌ای که قادر به‌ایجاد ارتباط از طریق سیستم‌های فناوری دیجیتال در مدیریت کسب و کار با همکاران و کاربران خود نیست. تولید‌کنندگانی  که از سواد دیجیتال بی‌بهره‌اند و یا سطح اندکی از آن را فرا گرفته‌اند، نمی‌توانند کسب و کار خود را بخوبی پیش ببرند.

فروشگاه و بانک اطلاعات تولید‌کنندگان محصولات سنتی شُکا برای توانمند‌سازی تولید‌کنندگان محصولات سنتی در حوزه فناوری‌های دیجیتال سامانه‌ای ایجاد و ارائه کرده است که به شما این توانمندی را می‌دهد که با برنامه‌ریزی در کنار انجام وظایف جاری، بتوانید با کاربران خود به راحتی از طریق فناوری‌های دیجیتال ارتباط گرفته و در نهایت موجبات آشنایی کاربران با محصولات وافزایش فروش و بهره‌وری شرکت خود را فراهم سازید.

تحولی جدید در بازار‌یابی و فروش محصولات سنتی

بدون تردید دیگر کمتر تولید‌کننده‌ای بدون استفاده از فناوری دیجیتال توانایی رقابت با دیگران را دارد. همچنین الگوهای مختلف بازاریابی نیز روز به روز بیشتردر پلتفرم‌های آنلاین مورد استفاده قرار می‌گیرند، با این حساب هر تولید‌کننده‌ای باید به‌خوبی با بازاریابی  و فروش محصولات بصورت دیجیتالی آشنایی داشته باشد.

از طریق فعالیت درست در بازار‌یابی و فروش محصولات بصورت دیجیتالی امکان افزایش آگاهی پیرامون آشنایی کاربران با تولید‌کنندگان و محصولات آن‌ها و ترغیب کاربران به مشاهده و انتخاب محصولات و در نهایت خرید فراهم خواهد شد.

شما تولید‌کنندگان محترم محصولات سنتی می‌توانید از این پس برای بازاریابی و فروش محصولات‌تان از دو گزینه فروشگاه اینترنتی و بانک اطلاعات تولید‌کنندگان استفاده نمایید. شما پس از ثبت نام در این سامانه محصولات خود را به‌صورت مستقم  از درب کارخانه به‌کاربران خود ارسال و بعلاوه از طریق بانک اطلاعات تولید‌کنندگان برای معرفی برند و محصولات خود در این سامانه اقدام نمایید.

مدیریت ارتباط با کاربران و ایجاد یک رابطه قوی

فروشگاه و بانک اطلاعات تولید‌کنندگان محصولات سنتی شُکا راهکاری برای آشنایی کاربران با محصولات و برند تولید‌کنندگان سنتی برای فروش موثر برای یافتن کاربران در سراسر ایران به‌صورت تخصص و تصویری بهتراز فروش با مدیریت ارتباط با کاربران و ایجاد یک رابطه قوی با کاربران برای حفظ فروش دائمی.

چشم‌انداز آشنایی کاربران با محصولات سنتی و برند تولید‌کنندگان

چشم‌اندازها زمانی نمایان می‌شوند که شما محصولات سنتی و برند خود را برای آشنایی و فروش به‌کاربرانتان معرفی نموده و با ضاعقه آن‌ها تولید کرده و اختصاص دهید.

اهمیت و ارزش معرفی محصولات سنتی

کسب و کار شما ارزش این را دارد که کمی در‌باره فروش و بازاریابی دیجیتالی محصولات‌تان در فروشگاه و بانک اطلاعات تولید‌کنندگان محصولات سنتی شُکا تحقیق کنید تا دریابید چه اطلاعاتی مفیدی را می‌توانید در مورد کاربران‌تان در این سامانه دریافت نمائید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه جامع اینترنتی شُکا eshoka

فروشگاه جامع اینترنتی شکا eshoka بر پایه فناوری دیجیتالی وخدمات کاملا الکترونیکی راه اندازی گردیده که هدف آن بر پایه اقتصاد مقاومتی و فرهنگ ناب ایران اسلامی و حمایت ازخرید کالای ایرانی بنا نهاده شد و دراوایل سال 1395 این مجموعه راه‌اندازی ودراوایل سال 1396 به بهره برداری رسید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی