اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13991130492169206

توسعه فناوری دیجیتال، رشد خدمات و محصولات تولید‌کنندگان

ایده بازاریابی و فروش کم هزینه برای محصولات سنتی

کد: 13991130492169206

https://bit.ly/3bry2I2

، تهران , (اخبار رسمی): شاید تصور کنید که در شرایط بحرانی دیگر نیازی به‌اقدامات بازاریابی نبوده و بهتر است که برای مدتی به‌صورت کاملا متوقف کرد، فراموش نکنید که بازاریابی قلب تپنده یک شرکت تولیدی محسوب شده و متوقف کردن آن به‌معنای پایان کار شما خواهد بود. به‌همین خاطر ضروری است تا در این رابطه همچنان فعال باقی بمانید.

ایده بازاریابی و فروش کم هزینه برای محصولات سنتی
بازاریابی، قلب تپنده یک شرکت تولیدی محسوب می‌شود

شیوع ویروس کرونا را باید بزرگ‌ترین بحران حداقل ۱۰ سال اخیر تلقی نمود. این موضوع باعث شده است تا اکثر تولید‌کنندگان و کسب و کارها محصولات سنتی با کاهش شدید تعداد کاربر و مشکلات شدید مالی مواجه شوند به هر ترتیب نکته‌ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که در زمان مواجهه با یک بحران، مدیریت بودجه امری بسیار مهم بوده و لازم است تا در این زمینه کاملا هوشیار باشید.

در این رابطه نکته دیگری که باید به آن توجه داشته باشید این است که به‌صورت دقیق نمی‌توان زمان خارج شدن از یک بحران را پیش‌بینی نمود. اگرچه ممکن است تصور کنید که در شرایط بحرانی دیگر نیازی به‌اقدامات بازاریابی نبوده و بهتر است که آن‌ها را برای مدتی به‌صورت کاملا متوقف کرد، با این حال فراموش نکنید که بازاریابی قلب تپنده یک شرکت تولیدی محسوب شده و متوقف کردن آن به‌معنای پایان کار شما خواهد بود. به‌همین خاطر ضروری است تا در این رابطه همچنان فعال باقی بمانید.

آشنایی تولید‌کنندگان محصولات سنتی با بازاریابی دیجیتالی

بدون تردید دیگر کمتر تولید‌کننده‌ای بدون استفاده از فناوری دیجیتال توانایی رقابت با دیگران را دارد. همچنین الگوهای مختلف بازاریابی نیز روز به‌روز بیشتردر پلتفرم‌های آنلاین مورد استفاده قرارمی‌گیرند، با این حساب هر تولید‌کننده‌ای باید به‌خوبی با بازاریابی و فروش محصولات بصورت دیجیتالی آشنایی داشته باشد. از طریق فعالیت درست در بازار‌یابی و فروش محصولات سنتی امکان آشنایی کاربران با تولید‌کنندگان و محصولات سنتی آن‌ها فراهم خواهد شد.

توسعه فناوری دیجیتال رشد خدمات و محصولات تولید‌کنندگان سنتی

توسعه فناوری دیجیتال، رشد خدمات و محصولات تولید‌کنندگان سنتی را افزایش می‌دهد. این کار به‌شفاف‌سازی درآمدها و بالا رفتن کارایی ظرفیت‌های موجود کشور کمک کرده است. این موضوع هزینه‌ها و فسادهای مالی را کاهش می‌دهد. هدف از توسعه فناوری دیجیتال بازاریابی و فروش محصولات سنتی بصورت مستقیم، ارائه خدمات بهتر، پرشتاب‌تر و دقیق‌تر به کاربران است. در این زمان ادامه فعالیت در دنیای کسب و کار بدون هماهنگی با تغییرات جدید در بازاریابی و فروش دیجیتالی امکان ‎پذیر نیست.

تولید محصولات ایرانی یکی از اهداف مهم تولید‌کنندگان در کسب و کارهای سنتی مختلف محسوب می‌‎شود. هر چقدر توانایی تولید‌کنندگان برای تولید محصولات سنتی بالا باشد، بازهم بدون بازاریابی مناسب امکان تاثیرگذاری بر روی کاربران وجود نخواهد داشت. بازاریابی برای محصولات سنتی ایرانی شاید در نگاه نخست ساده به‌نظر برسد، اما عدم آشنایی کاربران با تولید‌کنندگان و محصولات سنتی مانع بزرگی در مسیر تاثیرگذاری بر روی برند تولید‌کنندگان سنتی محسوب می‎‌شود.

حضور فعال در بانک اطلاعات تولید‌کنندگان سنتی

اگرچه در حالت عادی، یکی از بهترین اقدامات شما این است که سایت شخص شرکت را راه‌اندازی نموده و خود در زمینه تولید انواع محتوا فعالیت داشته باشید، با این حال در راستای کاهش هزینه‌های می‌توانید این امر را به‌سامانه بانک اطلاعات تولید‌کنندگان محصولات سنتی شُکا محول کنید. در واقع شما می‌توانید به‌عنوان تولید‌کننده در این سامانه ثبت نام  کرده و با این اقدام به‌صورت مستقیم، برند و محصولات خود را تبلیغ و بفروش رسانده و به کاربران خود ارسال نمایید.

کمپین برای تولید‌کنندگان محصولات سنتی در سراسر ایران

شما تولید‌کنندگان محترم محصولات سنتی در سراسر ایران می‌توانید از این پس برای بازاریابی و فروش محصولات‌تان از دو گزینه فروشگاه اینترنتی و بانک اطلاعات تولید‌کنندگان محصولات سنتی استفاده نمایید. شما پس از ثبت نام در این سامانه، محصولات خود را به صورت مستقم از درب کارخانه به کاربران خود ارسال و بعلاوه از طریق بانک اطلاعات تولید‌کنندگان برای معرفی برند و محصولات سنتی خود در این سامانه اقدام می نمائید.

فروشگاه و بانک اطلاعات تولید‌کنندگان محصولات سنتی شُکا راهکاری برای آشنایی کاربران با محصولات و برند تولید‌کنندگان سنتی برای فروش موثر برای یافتن کاربران در سراسر ایران به‌صورت تخصص، و تصویری بهتر از فروش با مدیریت ارتباط با کاربران و ایجاد یک رابطه قوی با کاربران برای حفظ فروش دائمی است.

چشم‌اندازها زمانی نمایان می‌شوند که شما محصولات سنتی و برند خود را برای آشنایی کاربرانتان معرفی نموده و با ضاعقه آن‌ها تولید کرده و اختصاص دهید. کسب و کار شما ارزش این را دارد که کمی در‌باره فروش و بازاریابی دیجیتالی در فروشگاه و بانک اطلاعات تولید‌کنندگان محصولات سنتی شُکا تحقیق کنید تا اطلاعاتی مفیدی را بدست آورید.

فروش مستقیم راهی برای کسب‌و‌کار، ارتقاء فروش محصولات ایرانی و خدمات انحصاری به کاربران

درخبرنامه این سامانه عضو شوید و از جدید‌ترین خبرها، اطلاعات لازم را دریافت نمایید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه جامع اینترنتی شُکا eshoka

فروشگاه جامع اینترنتی شکا eshoka بر پایه فناوری دیجیتالی وخدمات کاملا الکترونیکی راه اندازی گردیده که هدف آن بر پایه اقتصاد مقاومتی و فرهنگ ناب ایران اسلامی و حمایت ازخرید کالای ایرانی بنا نهاده شد و دراوایل سال 1395 این مجموعه راه‌اندازی ودراوایل سال 1396 به بهره برداری رسید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]