اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13990807472069206

انعطاف پذیری در بحران‌های شدید

کد: 13990807472069206

https://bit.ly/38cKxYl

، تهران , (اخبار رسمی): فارغ از نوع کسب‌وکارتان، بستری که برای ارائه خدمات اینترنتی و تجارت الکترونیک انتخاب می‌کنید باید بتواند مطمئن و انعطاف‌پذیرباشد و براساس نیازهای شما قابلیت اعمال تغییرات و کوچک و بزرگ‌‌شدن داشته باشد.

انعطاف پذیری در بحران‌های شدید
سامانه‌ای چابک برای حل مسائل تولید‌کنندگان در حوزه فناوری‌های دیجیتال

تولید‌کنندگان محصولات سنتی می‌توانند از این پس برای بازاریابی و فروش محصولات‌شان از دو گزینه فروشگاه اینترنتی و یا بانک اطلاعات تولید‌کنندگان استفاده کنند.

عالم‌گیری حوادث اخیر کورونا در چند ماه گذشته و ضربه‌های شدیدش به اقتصاد جهانی و کسب‌وکارها، باردیگر ضرورت همگام‌شدن کسب‌وکارها بخصوص تولید‌کنندگان با فناوری‌های نوین دیجیتالی‌ را یادآور شد. حوادث اخیر بهانه‌ای بود که به تولید‌کنندگان یادآوری کند، شیوه کسب‌وکارهای سنتی توان کافی برای مقابله با شرایط ناخواسته را نخواهند داشت و با توجه به شرایط پیش‌بینی نشده‌ای که هر روز اقتصاد کشورها و کل دنیا را تحت‌تأثیر قرارمی‌دهد، بهتراست سیاست‌های با ثبات‌تری را برای رونق کسب‌وکارمان به عهده بگیریم.

به‌عقیده کارشناسان حوزه کسب‌وکار، این روند حتی پس از کنترل حوادث اخیر نیز ادامه‌دار خواهد بود؛ به‌طوری که پیش‌بینی می‌شود تا سال‌ها  تقریبا همه کسب‌وکارها خود را به‌نوعی با شرایط تجارت اینترنتی تطبیق دهند. البته همه این تغییرات به‌روند پیشرفت‌های فناوری نیز ربط دارد و شاید حتی خیلی سریع‌تر از چیزی که امروز فکرمی‌کنید موج تحول دیجیتالی شدن همه کسب‌وکارها را تحت تأثیر قراردهد.

مهم این است که به یاد داشته باشید این روند با هرسرعتی هم که به پیش رود، رخدادنش حتمی است؛ پس چه بهتر که از همین امروز به‌فکر همگام شدن با این جریان تحول باشید و به نحوی دیجیتالی شدن را وارد کسب‌وکارتان کنیم تا در شرایط مشابه حوادث اخیر کسب‌وکارتان کمتر آسیب ببیند.

دراین مرحله باید به فناوری‌ای توجه کنید که با کمک آن قرار است محصولتان را بفروشید. ممکن است برای کسب‌وکارتان وب سایت شخصی و یا اپلیکیشن طراحی کنید وهم زمان از سامانه‌ای فروشگاهی اینترنتی موجود بخواهید محصولتان را ارائه کنند. انتخاب روش، کاملا به شرایط شما و کسب‌وکارتان مربوط است و باید با بررسی عوامل گوناگون، بهترین انتخاب را داشته باشید.

فارغ از نوع کسب‌وکارتان، بستری که برای ارائه خدمات اینترنتی و تجارت الکترونیک انتخاب می‌کنید باید بتواند مطمئن و انعطاف‌پذیر باشد و براساس نیازهای شما قابلیت اعمال تغییرات و کوچک و بزرگ‌‌شدن داشته باشد. استفاده از بستر مناسب اگر در ابتدای کار کمی مشکل به‌نظر برسد درعوض کمک می‌کند جریان روان و منظمی برای تجارت اینترنتی‌تان داشته باشید.

علاوه بر تمام این روش‌ها این روزها فروشگاه و ‎بانک اطلاعات تولید‌کنندگان نیز به ابزارخوبی برای اطلاع‌رسانی و جریان‌سازی‌های تبلیغاتی و فروش محصولات تبدیل شده است. البته در این زمینه از تجربیاتی که از بازاریابی کسب‌وکارتان پیش از دیجیتالی شدن داشته‌اید نیز می‌توانید کمک بگیرید.

همگام شدن با فناوری‌های روز دنیا این امکان را برایتان فراهم می‌کند که با انعطاف بیشتری از بحران‌های شدیدی مانند حوادث اخیر عبور کنید. به‌علاوه اکنون که با توسعه روز افزون فناوری‌ها هر روز شاهد تغییر ذائقه کاربران نیز هستید، می‌توانید امکان خرید راحت‌تر و لذت‌بخش‌تری را برایشان فراهم کنید. درنتیجه حتی اگر این شرایط موقت نیز به پایان برسد، فعالیت‌های دو سویه شما در فضای مجازی و ارتباط مستقیم با کاربران، تأثیر بسزایی بر افزایش فروش مستقیم  و توسعه کسب‌وکارتان خواهد داشت.

تحولی جدید در بازار‌یابی و فروش محصولات سنتی

این سامانه برای تحول کسب و‌کار تولید‌کنندگان، مشارکت در توانمند‌سازی، بازار‌سازی و بازاریابی و فروش محصولات ایرانی در حوزه فناوری دیجیتال وکارآمدسازی است و تمرکز در ارتقاء کیفیت این فناوری وعملکردهای بهینه در تولید صورت گرفته است،  که نتیجه عینی و ملموس در زمینه حل مسائل اقتصادی و پیگیری رفع مشکلات تولید‌کنندگان داشته باشد. تبدیل کردن این سامانه به یک سامانه چابک برای حل مسائل تولید‌کنندگان در حوزه فناوری‌های دیجیتال بدل خواهد گشت.

تولید‌کنندگان محصولات سنتی می‌توانند از این پس برای بازاریابی و فروش محصولات‌شان از دو گزینه فروشگاه اینترنتی و بانک اطلاعات تولید‌کنندگان استفاده نمایند. از راهکارهای رایگان و بدون نیاز به‌پرداخت هزینه برای یافتن کاربران در سامانه شُکا و ارائه محتوای بازاریابی به کاربران.

کلیه تولید‌کنندگانی که در زمینه‌های محصولات سنتی ایرانی فعالیت می‌کنند می‌توانند از خدمات فروشگاهی و یا بانک اطلاعات تولید‌کنندگان محصولات سنتی شُکا استفاده کنید وپس از ثبت نام در این سامانه محصولات خود را به صورت مستقم و سفارش پستی به کاربران خود ارسال کنند. همچنین تولید‌کنندگانی به هر دلیل که مایل به استفاده ازخدمات فروشگاه شُکا نیستند، می‌توانند پس از ثبت نام در بانک اطلاعات تولید‌کنندگان برای معرفی برند و محصولات خود در این سامانه اقدام کنند.

جهت اطلاعات بیشتر درخبرنامه این سامانه عضو شوید و از جدید ترین خبرها در این سامانه، اطلاعات لازم را دریافت کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه جامع اینترنتی شُکا eshoka

فروشگاه جامع اینترنتی شکا eshoka بر پایه فناوری دیجیتالی وخدمات کاملا الکترونیکی راه اندازی گردیده که هدف آن بر پایه اقتصاد مقاومتی و فرهنگ ناب ایران اسلامی و حمایت ازخرید کالای ایرانی بنا نهاده شد و دراوایل سال 1395 این مجموعه راه‌اندازی ودراوایل سال 1396 به بهره برداری رسید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار