اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13990712468699206

دیگر حتی نیازی به ‌اجاره مغازه و یا دفتر کار ندارید

هزینه‌های کسب و کار را کاهش ‌دهید!

کد: 13990712468699206

https://bit.ly/3d5uxaF

، تهران , (اخبار رسمی): بازاریابی برای محصولات سنتی ایرانی شاید در نگاه نخست ساده به‌نظر برسد، اما عدم آشنایی کاربران با تولید‌کنندگان و محصولات آنها مانع بزرگی در مسیر تاثیرگذاری بر روی برند تولید‌کنندگان محسوب می‎‌شود. فروش مستقیم راهکاری مناسب برای تولید‌کنندگان با فناوری‌های نوین دیجیتال پاسخگوی نیاز‌های کاربران شماست.

 هزینه‌های کسب و کار را کاهش ‌دهید!
تمام کاربرانی که در سراسر ایران منتظر شما هستند را با برند و محصولات خود آشنا کنید.

تولید‌کنندگان محصولات سنتی می‌توانند از این پس به صورت رایگان و بدون نیاز به‌ پرداخت هزینه، برای بازاریابی و فروش محصولات‌شان از دو گزینه فروشگاه اینترنتی و بانک اطلاعات تولید‌کنندگان استفاده کنند.

در شرایط کنونی بسیاری از افراد به ‌دورکاری روی آورده‌اند و از طرفی هزینه راه‌اندازی وب سایت و پشتیبانی آن برای کسب‌و‌کارها هم به‌‌شدت بالا رفته است. به‌همین جهت اقبال آن‌ها به‌فناوری نوین دیجیتالی از قبل بیشتر شده است. با این شرایط بهترین گزینه برای کسب و کارها فروش مستقیم محصولات به‌کمک فناوری دیجیتال است. بدون نیاز به ‌حضور فیزیکی و فضای فیزیکی می‌توان تبلیغات و فروش محصولات تولید‌کنندگان را مدیریت کرد.

معضل اصلی تولید‌کنندگان و کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ، کاهش دادن هزینه‌‌های تولید، انبارداری، تبلیغات و...است. بنابراین تمام تولید‌کنندگان و کسب و کارها‌ی سنتی که می‌خواهند وجهه‌ای حرفه‌ای به‌کسب‌وکار خود بدهند و به‌هر دلیلی امکان داشتن وب سایت شخصی و پشتیبانی از آن را ندارند، می‌توانند از سامانه فروشگاهی و بانک اطلاعات تولید‌کنندگان که بدبن منظور طراحی شده است برای تبلیغ و فروش محصولات خود استفاده کنند. امکانات این سامانه به‌گونه‌ای طراحی شده است که در هر کجای ایران باشید، به‌کمک فناوری دیجیتال و یک پنل اختصاصی می‌توانید از خدمات دیجیتالی آن بهره‌مند شوید.

با استفاده از این سامانه دیگر حتی نیازی به‌اجاره مغازه و یا دفتر کار در تهران، و شهرستان‌ها ندارید و به‌صورت مستقیم محصولات خود را برای کاربرانتان از طریق پست ارسال می‌کنید. بدین ترتیب دیگر نیازی به هزینه کردن برای اجاره و تجهیز یک مغازه و یا دفتر کار وجود ندارد و صرفه‌جویی زیادی می‌کنید. با استفاده از این سامانه می‌توانید در هر ساعتی از شبانه‌روز و در هر کجای ایران که هستید، سفارش کاربرانتان را پاسخ دهید.

این سامانه تمام سفارش های محصولات شما را براساس دستورالعملی از طریق سامانه مرکزی فروشگاه مدیریت می‌شود و به‌ شما گزارش سفارش آن را از طریق پیامک ارسال می کند. با این سامانه، شما عملا از دست دلالان و واسطه‌ها رهایی می‌یابید و از استخدام متخصص در زمینه فناوری‌های نوین و هزینه‌های حقوق و دستمزد، اجاره مغازه یا دفتر کار و خریداری تجهیزات دیجیتالی و اداری بی‌نیاز می‌شوید.

تحولی جدید به‌نفع تولید‌کنندگان

تبدیل ‌فروشگاه و بانک اطلاعات تولید‌کنندگان محصولات سنتی شُکا به یک سامانه چابک برای حل مسائل تولید‌کنندگان در حوزه فناوری‌های دیجیتال بدل شده است. ظرفیت‌هایی که می‌تواند از دل فناوری‌های نوین دیجیتال، بهترین فرصت‌ها را برای آن‌ها ایجاد کند، اعضای این مجموعه عزم خود را جزم کرده‌اند که در انجام این مهم، نقش موثر و ملموس را بعهده گیرند. البته فروشگاه و بانک اطلاعات تولید‌کنندگان برای اجرایی کردن برنامه ها و راهکارهای روشنی دارد که برای ایجاد این مهم کار خود را ادامه می دهد.

توانمند‌سازی، بازارسازی، بازاریابی و فروش محصولات ایرانی

هم افزایی مشارکت تولید‌کنندگان، و آشنایی آن‌ها با فناوری دیجیتال در این خصوص، ضرورت دارد. لذا برای رسیدن به‌این هدف، معتقد به‌آشنایی کلیه تولید‌کنندگان با رویکرد جدید با ‌فناوری دیجیتال است. به‌همین دلیل، این سامانه با همفکری و همراهی همه تولید‌کنندگان محصولات سنتی، «فناوری دیجیتال» را برای «تحول جدید به‌نفع تولید‌کنندگان» در دستورکار خود قرار داده است.

خدمتی جدید در بازار‌یابی محصولات سنتی ایرانی

بازاریابی برای محصولات سنتی ایرانی شاید در نگاه نخست ساده به‌نظر برسد، اما عدم آشنایی کاربران با تولید‌کنندگان و محصولات آنها مانع بزرگی در مسیر تاثیرگذاری بر روی برند تولید‌کنندگان محسوب می‎‌شود .به‌منظور فراهم نمودن زمینه بازاریابی محصولات سنتی ایرانی در سر‌تاسر ایران بصورت مستقیم راهکارهای مناسبی را برای تولید‌کنندگان با فناوری‌های نوین دیجیتال ارائه داده است.

تولید‌کنندگان محصولات سنتی می‌توانند از این پس برای بازاریابی و فروش محصولات‌شان از دو گزینه فروشگاه اینترنتی و بانک اطلاعات تولید‌کنندگان استفاده کنند. همینطور از راهکارهای رایگان و بدون نیاز به‌ پرداخت هزینه برای یافتن کاربران در سامانه شُکا و ارائه محتوای بازاریابی به ‌کاربران.

کلیه تولید‌کنندگانی که در زمینه‌های محصولات سنتی ایرانی فعالیت می‌کنند می‌توانند از خدمات فروشگاهی و یا بانک اطلاعات تولید‌کنندگان استفاده کنند و پس از ثبت نام در این سامانه محصولات خود را به‌صورت مستقم و سفارش پستی به کاربران خود ارسال کنند. همچنین تولید‌کنندگانی که مایل به ‌استفاده از خدمات فروشگاه شُکا نیستند، می‌توانند پس از ثبت نام در بانک اطلاعات تولید‌کنندگان برای معرفی برند و محصولات خود در این سامانه اقدام کنند.

جهت اطلاعات بیشتر درخبرنامه این سامانه عضو شوید و از جدید‌ترین خبرها در این سامانه، اطلاعات لازم را دریافت کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه جامع اینترنتی شُکا eshoka

فروشگاه جامع اینترنتی شکا eshoka بر پایه فناوری دیجیتالی وخدمات کاملا الکترونیکی راه اندازی گردیده که هدف آن بر پایه اقتصاد مقاومتی و فرهنگ ناب ایران اسلامی و حمایت ازخرید کالای ایرانی بنا نهاده شد و دراوایل سال 1395 این مجموعه راه‌اندازی ودراوایل سال 1396 به بهره برداری رسید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار