کد: 139801243600711506

10 الگوی مناسب تبلیغاتی در صنعت چاپ

کد: 139801243600711506

http://bit.ly/2INnjLA

، تهران , (اخبار رسمی): در ادامه این نوشته به طور مصداقی 10 الگوی مناسب تبلیغاتی در صنعت چاپ معرفی می‌شود. در صورتی که شخصی قصد دارد مارکتینگ برند خود را وارد مرحله‌ای تازه سازد انجام این 10 الگوی مناسب تبلیغاتی برای آنها مفید خواهد بود.

10 الگوی مناسب تبلیغاتی در صنعت چاپ
10 الگوی مناسب تبلیغاتی در صنعت چاپ

اهمیت استفاده از چاپ در تبلیغات  

 چاپ‌های تبلیغاتی از بروشور، پوستر و کاتالوگ گرفته تا بنر و استندهای گوناگون، مهم‌ترین تجهیزات حاضر در عرصه مارکتینگ به شمار می‌آیند. برای ارائه هر محصول یا خدمات نیاز به یک سری چاپ است که در وهله اول آگاهی بخشی کنند و در گام بعدی جان و جهان مخاطب را به تسخیر در آورند.
در صورتی که طراحی مناسبی انجام و چاپی مناسب با محصول یا خدمات برند انتخاب شود، بی‌شک می‌توان در مسیر موفقیت گام زد. باید توجه داشت که چاپ‌های تبلیغاتی به این موارد محدود نمی‌شوند و برای اطمینان بیشتر می‌توان با کارشناسان این حوزه تماس گرفت، خواسته‌های خود را بیان کرده و مشاوره تخصصی دریافت کرد.      

10الگوی مناسب تبلیغاتی در  صنعت چاپ

کار تبلیغات با طراحی حرفه‌ای آغاز می شود. برای مثال شرکت پپسی در یک تبلیغات خود نماد شرکت کوکاکولا را به صورت شنل در آورده تا به شکلی اغراق‌آمیز، اختلاف کیفیت خود با رقیب دیرینه به رخ بکشد. فارغ از این که سلیقه هر شخص چیست، طراحی این تبلیغ روی هر گونه‌ای از چاپ می‌نشیند و تاثیرگذاری مخصوص به خود را خواهد داشت.   

1. بنر: بنرها یکی از قدیمی‌ترین گونه‌های چاپ هستند و امروزه در وادی تبلیغات تاثیرگذاری منحصر به فردی دارند. همه می‌توانند این گونه‌های چاپ را به شکل استند در فضاهای داخلی و نمایشگاهی به کار بگیرند و علاوه بر این، به صورت بیلبوردهای محیطی فضاهای شهری را به تسخیر خود در آورند. به طور کلی بنرها برای تبلیغات فوق‌العاده مفید به فایده هستند.

2. فوم برد: فوم بردها برای مصارف نمایشگاهی یا آکادمیک گزینه اول هستند. می‌توان با صرف هزینه‌ای ناچیز چاپی شیک و زیبا در اختیار داشت که علاوه بر وزن پایین، دوام بالایی دارد. در نتیجه اگر کسب و کاری قصد دارد برای کارهای خود نمایشگاه برپا کنند یا دیوار شرکت را با تصاویر گوناگون محصولات تزئین سازند، می‌توانند روی این محصولات حساب باز کنند.   

3. بک لایت: در صورتی که شخصی قصد داشته باشد بیشترین تاثیرگذاری تبلیغاتی را داشته باشد و در عین حال از صرف هزینه ابایی نداشته باشد، چاپ‌های بک لایت بی رقیب هستند. با سفارش بک لایت می‌توان چاپی در اختیار داشت که با استفاده از نور توجه مخاطب را در بالاترین سطوح به خود جلب می‌کند. اما همان طور که گفته شد، محدودیت این چاپ قیمت بالایی است که دارد، در غیر این‌صورت هم زیباست و هم تاثیرگذار.  

4. بروشور: برای شرکت‌هایی که دوست دارند محصولات خود را در قالب یک دفترچه (کتابچه) در اختیار مشتریان قرار دهند، استفاده از ظرفیت چاپ بروشور توصیه می‌شود. بروشورها مکمل چاپ کاتالوگ هستند و در صورتی که صحیح مورد استفاده قرار گیرند روی فروش و سایر مولفه‌ها اثرگذاری قابل توجهی خواهند داشت.   

5. کاتالوگ: همان طور که در بالا اشاره شد، کاتالوگ و بروشور دو چاپ همزاد هستند. با چاپ کاتالوگ به طور کلی درباره برند خود می‌توان اطلاع رسانی کرد و در بروشور به طور مشخص محصولاتی که وجود دارد را در اختیار مخاطب قرار داد.   

6. چاپ پوستر: پوسترها در ذات چاپ‌های تبلیغاتی هستند که در بعضی مواقع به عنوان گونه‌های هنری هم نگهداری می‌شوند. برای مثال، زمانی که یک فیلم اقدام به انتشار پوستر می‌کند در واقع در حال تبلیغ است، اما زمانی که خروجی این چاپ مناسب و زیبا باشد، همان پوستر به عنوان اثری هنری قابل احترام خواهد بود. در نتیجه برای مارکتینگ برند خود به چاپ پوستر هم باید توجه داشت.

7. چاپ تراکت: گاهی نیاز است که خدمات را در تیراژ بالا عرضه کرد. در این شرایط چاپی نیاز است که ارزان و سهل الوصول باشد. چاپ تراکت این امکان را فراهم خواهد کرد.  

8. چاپ فلایر: فلایرها نوعی پوستر هستند که در ابعاد مختلف به شکل پرچم چاپ می‌شوند و در اختیار افراد قرار می‌گیرند. این نوع چاپ در همایش‌ها و برگزاری مراسم‌ها کارکرد قابل توجهی خواهد داشت.   

9. چاپ ست اداری: در صورتی که شرکتی با نرخ مکاتبه بالا وجود دارد، حتما چاپ ست اداری را باید در دستور کار قرار دهد. این نوع چاپ می‌تواند شان و منزلتی قابل توجه برای مجموعه به همراه آورد.

10. چاپ ساک دستی: برای فروشگاه‌ها هیچ چاپی به اندازه چاپ ساک دستی برد تبلیغاتی ندارد. مشتری خرید می‌کند و جایزه دریافت می‌کند. در عین حال کسب و کار روی هدیه‌ای که ارائه شده است تبلیغ برند خود را قرار می‌دهد.   

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر همواره می‌توانند با مجتمع کوثر، تماس بگیرند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

چاپ و تبلیغات کوثر

مجتمع چاپ و تبلیغات کوثر با سابقه درخشان خود در زمینه خدمات و محصولات چاپی، در تلاش است تا خدمات چاپی را به بهترین شکل ممکن به مشتریان عزیز ارائه دهد.

منتشر شده در سرویس:

تبلیغات و روابط عمومی