کد: 139803073716911506

پنج نکته مهم در هنگام سفارش استیکر کودک

کد: 139803073716911506

http://bit.ly/2MezNzd

، تهران , (اخبار رسمی): امروزه استفاده از استیکر کودک رونق و رواج قابل توجهی دارد. علت اصلی این امر، اثرگذاری بالا علی رغم قیمت اقتصادی ارزیابی می‌شود.

پنج نکته مهم در هنگام سفارش استیکر کودک
پنج نکته مهم در هنگام سفارش استیکر کودک

استیکر کودک چه ویژگی‌هایی دارد؟

افراد می‌توانند با صرف هزینه‌ای ناچیز و تنها با چاپ یک سری استیکر، اتاق کودک خود را تبدیل به فضایی جدید سازند و زندگی کودکانه او را سرشار از شادی، شور و اشتیاق کنند. در سطرهای پیش رو، به طور مشخص پنج عامل مهم در روند طراحی و سفارش استیکر کودک مد نظر قرار داده شده است. 

استیکر کودک چیست؟  
استیکر کودک نوعی چاپ است که فضای اتاق او را مطابق نیازهای روحی تنظیم می‌کند. گاهی چاپ چند شخصیت کارتونی، گاهی کمی گل و گیاه و در پاره‌ای از موارد طرح سفارش شده توسط روانشناس کودکان روی دیوار قرار می‌گیرد. از آن‌جا که نصب این استیکر‌ها از نظر فنی هزینه چندانی ندارد و علاوه بر این، در مدت زمانی ناچیز فضا را به کلی دگرگون می‌سازد، اقبال افراد به این چاپ‌ها در بالاترین سطح ممکن قرار دارد. اما بهره گیری از استیکرها نیازمند رعایت یک سری نکات فنی و تکنیکی است که در سطرهای پیش رو به برخی از آن‌ها اشاره شده است.

نکته اول؛ توجه به هارمونی و کنتراست رنگ

یکی از مهم‌ترین مطالبی که به هنگام طراحی و استفاده از استیکرها باید مد نظر قرار داد، هارمونی و کنتراست رنگ‌ها است. به طور کلی، اگر زمینه رنگ اتاق تیره است، بهره‌گیری از استیکرهای روشن توصیه می‌شود و اگر عکس این مطلب صادق است، استفاده از استیکرهای تیره توصیه می‌شود. ورای این مطلب، برای استیکر اتاق کودک، رنگ‌هایی هم خانواده آبی و خاکستری مناسب‌ترین‌ هستند.

نکته دو؛ پاشیدن رنگ خیال با اتکا به تخت کودک
استیکر اتاق کودک پیش از هر چیز باید با تخت هم‌خوانی داشته باشد. به بیان دیگر، استیکر اتاق کودک با محوریت تخت طراحی می‌شود. در نتیجه، افراد باید خود را جای کودک قرار داده و از زاویه دید او، طراحی و انتخاب استیکر را پیش ببرند به عنوان مثال، قرار دادن چندین استیکر ابری روی دیوارها می‌تواند به هنگام خواب، آسمان را پیش چشم کودک متجلی سازد. مشابه این امر، بسته به سلیقه و روحیات کودک شما متفاوت خواهد بود.

نکته سوم؛ افراد باید مطابق با نیاز انتخاب کنند

استیکر کودک باید مطابق با نیاز رفتاری و روحی او خریداری شود. به دیگر سخن، هر استیکری مناسب هر کودکی نیست و گاهی می‌توان از استیکرها استفاده تربیتی داشت و رفتارهای آن‌ها را در مسیری صحیح، هدایت کرد. به عنوان مثال با توجه به تصویر زیر، خانواده‌ای برای اینکه به فرزند خود محل صحیح قرارگیری قاشق و چنگال ها را آموزش دهند، در بخش مربوطه یک استیکر بزرگ و زیبا قرار داده‌اند تا از این طریق یک پیام تربیتی را در ذهن او نقاشی کنند. افراد می‌توانند مشابه این کار را بسته به نیازهای فردی خود انجام دهند.

نکته چهارم؛ استیکر کودک باید شاد باشد 

فضای ذهنی کودکان در سنین ابتدایی فوق‌العاده حساس و آموزش‌پذیر است. به این معنی که محیط بیش‌ترین تاثیر را در روحیات آن‌ها دارد و اگر خانواده در جهت شادی آن‌ها گام بر ندارد، این امر می‌تواند زمینه‌ساز مشکلاتی در آینده باشد. به همین دلیل، نسبت به طرح استیکر انتخابی خود بیش از اندازه باید حساسیت به خرج داد. این طرح باید رنگ‌هایی شاد داشته باشد و خلق و خویی شاداب در فرزند ایجاد کند.

نکته پنجم؛ افراد باید خلاقیت کودک خود را غلغلک دهند

افراد باید کاری کنند که روح، ذهن و جان کودک مرزهای فیزیکی اتاق خواب را درنوردد و به آسمان‌ها سفر کند. آن‌ها به عنوان والدین می‌توانند با انتخاب طرح‌هایی مناسب، آتش خلاقیت را در ذهن او روشن کنند و در انتظار شعله ور شدن این آتش، روند دلنشین جست و جوی ذهنی او را به نظاره بنشینند. بنابراین می توان با صرف کمی وقت، طرح مناسب را برای تقویت ذهن کودک پیدا کرد.

چاپ کوثر با در اختیار داشتن پرسنل متخصص در این حوزه، فعال در این حوزه و ارائه دهنده بالاترین کیفیت چاپ استیکر کودک است. علاوه بر این، کارشناسان با در اختیار داشتن یک بانک اطلاعاتی جامع در حوزه استیکر کودک، می‌توانند انبوهی از مدل‌های ابتدایی را در اختیار افراد قرار دهند.

علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر به بخش مقالات کوثر مراجعه کنند.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

چاپ و تبلیغات کوثر

مجتمع چاپ و تبلیغات کوثر با سابقه درخشان خود در زمینه خدمات و محصولات چاپی، در تلاش است تا خدمات چاپی را به بهترین شکل ممکن به مشتریان عزیز ارائه دهد.