کد: 139802233676911506

چاپ استیکر و ویژگی‌های کلیدی در آن

کد: 139802233676911506

http://bit.ly/2HguTx6

، تهران , (اخبار رسمی): استیکر، یک ورقه پی وی سی براقی است که روی هر سطحی می‌چسبد، ضد آب است، به راحتی پاره نشده و خراش بر نمی‌دارد؛ در ادامه مطلب جنبه‌های فنی و تکنیکی استیکر بررسی می‌شود.

چاپ استیکر و ویژگی های کلیدی در آن
چاپ استیکر و ویژگی های کلیدی در آن

تاریخچه استیکر

در زمان‌های قدیم نیاز بود تا اطلاعیه یا طرحی را روی دیوار یا سطوح مختلف بچسبانند. مشکل این کار، پاره شدن ورق قرار گرفته روی سطح و تخریب وجهه آن در اثر بارش باران، نور آفتاب و عوامل محیطی بود. همچنین امکان چسب کاری هر سطحی وجود نداشت. استیکر، پاسخ مدرنی به محدودیت های سابق بود.

انواع چاپ استیکر

چاپ استیکر شامل دو نوع چاپ شفاف (شیشه‌ای) و چاپ شیری (یک رو) می‌شود. نیازی به توضیح نیست که چاپ استیکر شیری محبوبیت بیشتری دارد، زیرا می‌تواند در حکم یک تبلیغ، تزیین یا نشانی مستحکم روی سطوح مختلف انجام وظیفه کند.

موارد استفاده استیکر

از آن جا که چاپ استیکر روی هر سطحی می‌چسبد (از گچ و رنگ روغن و پلاستیک دیوار گرفته تا چوب و آینه و شیشه)، موارد استفاده استیکر فراوان است. افراد در موارد تبلیغاتی استیکرها را روی اجناس یا ویترین فروشگاه می‌چسبانند و در عالم دکوراسیون، دیوار، کمد و سایر فضاها تحت تاثیر این چاپ‌ها قرار می‌گیرند.

نکات ضروری در هنگام نصب چاپ استیکر

نصب چاپ استیکر نیاز به تخصص و مهارت دارد. اما اگر خود فرد دست به کار شد، ابتدا باید سطح را خوب تمیز کند، سپس محل دل‌خواه را به ترکیبی لغزنده (مثلا کف صابون) آغشته کند (با این کار اگر استیکر دقیقا در محل دلخواه قرار نگیرد، امکان جابه جایی وجود دارد) پس از این، کار راحت است فقط فرد حباب‌های احتمالی زیر استکیر را می‌تواند با یک کارت تلفن یا عابر بانک از بین برده و سطحی کاملا صاف و صیقلی داشته باشد.

شیوه برداشتن چاپ استیکر

کافی است فرد ناخن بلند و  یک سشوار یا هر وسیله گرم کننده دیگر داشته باشد. افراد باید ابتدا دمای سطح را کمی بالا برده و سپس هم‌زمان از یک گوشه، با دقت و ظرافت بالا کار را ادامه دهند.

نکته نهایی درباره چاپ استیکر

با توجه به مخدوش بودن فضای بازار، توصیه می‌شود افراد قبل از سفارش، از کیفیت چاپ اطمینان حاصل کنند. به دلیل وجود متریال اولیه تقلبی و سطح پایین، گاهی کیفیت  استیکر واقعا وضوح و شفافیت لازم را ندارد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیش‌تر به وب سایت چاپی کوثر مراجعه کنند و با شماره 77524540-021 تماس بگیرند.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

چاپ و تبلیغات کوثر

مجتمع چاپ و تبلیغات کوثر با سابقه درخشان خود در زمینه خدمات و محصولات چاپی، در تلاش است تا خدمات چاپی را به بهترین شکل ممکن به مشتریان عزیز ارائه دهد.

منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی