کد: 139802153654811506

چند نکته کلیدی پیش از نصب استیکر و مش

کد: 139802153654811506

http://bit.ly/2YaAfQ5

، تهران , (اخبار رسمی): استیکر و مش، به طور کلی به منظور تبلیغات اعم از تبلیغات بیرونی، شیشه‌های مغازه‌ها، اتوبوس‌های بین راهی، دسته‌های پله های برقی و... استفاده می‌شوند.

چند نکته کلیدی پیش از نصب استیکر و مش
چند نکته کلیدی پیش از نصب استیکر و مش

تفاوت‌های کاربردی بین استیکر و مش

این دو محصول چاپی از نظر کاربرد اصلی، هر دو برای تبلیغات استفاده می‌شوند. اما به دلیل ویژگی‌های متمایزی که در ساختار استیکر و مش قرار داده شده است، به مراتب ممکن است از نظر کاربردی تفاوت‌های جزئی با یک‌دیگر داشته باشند. یکی از این تفاوت‌ها عبور نور از مش است. معمولا ساختار استیکر به گونه‌ای است که نور از آن عبور نمی‌کند و بر روی یک سطح که نصب می‌شود ، سطح مورد نظر به طور کامل پوشانده می‌شود. اما مش به سبب ساختار پنجره مانندی که دارد، به راحتی نور را از خود عبور می‌دهد. 

نکات مهم در نصب استیکر و مش

یکی از نکاتی که نصاب استیکر یا مش در هنگام نصب باید رعایت کند، زیر سازی کار است. مواقعی که سطح مورد نظر (سطح سیمانی، بسیار کثیف، دارای خاک یا دوده، ناهموار و ...) باشد، عملیات نصب به خوبی انجام نمی‌شود. هر چقدر هم که کیفیت چاپ بالا باشد، با وجود عملیات نصب خراب، خروجی کار به خوبی انجام نمی‌شود. در نتیجه رعایت این نکات به ظاهر کوچک نقش مهمی در خروجی کار ایفا می‌کند. 

یکی از تجربه‌های مفید در هنگام نصب این محصولات، استفاده از سشوار صنعتی مخصوص عملیات نصب است. استفاده از سشوار مورد نظر باعث می‌شود، حباب‌هایی که ممکن است در سطح کار در زمان نصب ایجاد شود، برطرف شود. 

نکته کاربردی دیگر که می‌توان به عنوان تجربه مفید از آن نام برد، استفاده از پوشش سلفونی روی سطحی است که با استیکر یا مش پوشانده می‌شود. معمولا روی سطوحی که با استیکر یا مش پوشانده می‌شود، در حالت عادی دارای محافظ نور یا آفتاب است اما استفاده از استیکر یا مش در طولانی مدت بهتر است در صورتی که از پوشش‌هایی اضافه (مانند پوشش سلفونی) بر روی کار استفاده شود. 

همچنین توجه شود که نحوه و مهارت نصب، جز اولین و مهم‌ترین مراحل موجود در نصب این محصولات چاپی است به عنوان مثال در قسمت‌هایی از کار که برآمدگی دارد، در صورت داشتن مهارت نصب بالا می‌توان از برآمدگی به عنوان برجستگی در کار  یا ایجاد حالت سه بعدی در خروجی به دست آمده استفاده کرد. 

مجتمع تبلیغاتی کوثر، با بهره‌گیری از تجهیزات مدرن و متخصصان، همواره در تلاش است تا خدمتی منحصر به فرد را به مشتریان ارائه دهد. کاربران می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با مجتمع کوثر، تماس بگیرند. کارشناسان فنی تیم، آماده پاسخ گویی به کاربران را دارد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

چاپ و تبلیغات کوثر

مجتمع چاپ و تبلیغات کوثر با سابقه درخشان خود در زمینه خدمات و محصولات چاپی، در تلاش است تا خدمات چاپی را به بهترین شکل ممکن به مشتریان عزیز ارائه دهد.