کد: 139802103644511506

در طراحی بروشور هدفمند به چه نکاتی باید توجه کرد؟

کد: 139802103644511506

http://bit.ly/2ISMJZ5

، تهران , (اخبار رسمی): بروشور نوعی سند مکتوب، کتابچه یا طرح همراه با نوشته است که از طرف برندی خاص در اختیار افراد قرار می‌گیرد. اگر بروشور طراحی مناسب و کیفیت خوبی داشته باشد و در دست جامعه هدف مناسب قرار گیرد، باعث افزایش فروش و محبوبیت برند می‌شود.

در طراحی بروشور هدفمند به چه نکاتی باید توجه کرد ؟
در طراحی بروشور هدفمند به چه نکاتی باید توجه کرد؟

بروشورها با توجه به ظرفیت و توان بالا در عرصه مارکتینگ، همیشه مورد توجه صاحبان مشاغل و کسب و کارها بوده‌اند. البته بروشور تنها زمانی می‌تواند تاثیرگذار باشد که نکات تخصصی و اصولی در مورد آن رعایت شود؛ از طراحی تا آماده سازی و چاپ. در ادامه نکاتی در مورد طراحی بروشور هدفمند ارائه شده است.

مهم‌ترین نکته در طراحی و چاپ بروشور، ارائه نگاهی رسمی، علمی، آکادمیک و تخصصی است. در طراحی بروشور هدفمند بهتر است مواردی در نظر گرفته شود. در ابتدا بهتر است هدف از چاپ بروشور مشخص شود. در ادامه باید در مورد جامعه هدف اطلاعاتی به دست آورد؛ یعنی مشخص شود که بروشور باید در کدام همایش، سالن و اجلاس پخش شود و مخاطبین چه افرادی هستند. مورد بعدی در نظر گرفتن علاقه مخاطب است و سعی کرد آن را به صورت پررنگ در بروشور بیان کرد.

مخاطبین حوصله مطالعه سطرهای طولانی را ندارند، بنابراین توضیحات بروشور باید چکیده وار باشد و جزئیات غیرضروری در آن تا حد ممکن حذف شود. بهره‌گیری از تصاویر هوشمندانه، زیبا و جلوه‌گر نیز مهم است.

رعایت دو معیار دیگر نیز قابل توجه است. اول اینکه نکات جذاب در صفحات اول نوشته شود و دوم اینکه طراحی متناسب با شان و چارچوب کسب و کار انجام شود. اگر فضای کاری صنعتی و جدی باشد بهتر است از فونت و طرح‌های رسمی استفاده شود اما اگر فضا رسانه‌ای است، کارهای فانتزی بهتر است.

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد طراحی بروشور می‌توانند با کارشناسان مجتمع کوثر، تماس بگیرند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

چاپ و تبلیغات کوثر

مجتمع چاپ و تبلیغات کوثر با سابقه درخشان خود در زمینه خدمات و محصولات چاپی، در تلاش است تا خدمات چاپی را به بهترین شکل ممکن به مشتریان عزیز ارائه دهد.