اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139801243601511095

پلتفرم گفتگوی آنلاین و ارتباط با مشتریان

کد: 139801243601511095

http://bit.ly/2IxN1mX

، تهران , (اخبار رسمی): اگر چه بسیاری از کسب و کارها هنوز از ظرفیت چت‌بات‌ها بی اطلاع‌ هستند، اما چت‌بات‌ها نقش پر رنگی در بهبود و ارتقای کیفیت ارائه خدمات پشتیبانی مشتریان ایفا می‌کنند. در سال‌های اخیر محبوبیت چت بات‌ها با رشد روزافزونی مواجه بوده است که جایگاه و اهمیتشان را بیش از پیش تثبیت کرده است.

پلتفرم گفتگوی آنلاین و ارتباط با مشتریان
پلتفرم گفتگوی آنلاین و ارتباط با مشتریان

کیفیت پشتیبانی مشتریان زمانی ارتقا می‌یابد که در خلال ارتباط و گفت‌وگو با کاربران، تیم پشتیبانی فراتر از انتظار مشتریان عمل کند و برای آن‌ها جالب توجه باشد

امروزه اهمیت پشتیبانی مشتریان و خدماتی که کسب و کارها در این زمینه ارائه می‌دهند نه تنها بر کسی پوشیده نیست، بلکه اغلب کسب و کارها به دنبال افزایش کیفیت ارائه این پشتیبانی هستند. کیفیت پشتیبانی مشتریان زمانی ارتقا می‌یابد که در خلال ارتباط و گفتگو با کاربران، تیم پشتیبانی فراتر از انتظار مشتریان عمل کند و برای آنها قابل توجه باشد. بسیاری از کسب و کارها، با ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان، باعث افزایش رضایت‌مندی آن‌ها می‌شوند و اعتمادشان را جلب می‌کنند. نتیجه این جلب اعتماد، تبدیل بازدیدکنندگان ناشناس به مشتریان همیشگی خواهد بود. در غیر این‌صورت، کاربران بدون برقراری ارتباط، آن‌جا را ترک خواهند کرد.

هر کسب و کاری برای برقراری ارتباط با مشتریان، مدیریت این ارتباط و ارائه خدمات پشتیبانی خود، به ابزارهایی برای ایجاد تعامل و برقراری مکالمه با مشتریان نیاز دارد. برخی از کسب‌و‌کارها از پشتیبانی تلفنی و برخی دیگر از پشتیبانی ایمیلی  استفاده می‌کنند و خدمات خود را ارائه می‌دهند. در این میان مدیران هوشمندی نیز هستند که پشتیبانی تلفنی را وقت‌گیر و پشتیبانی ایمیلی را کُند و بی‌فایده می‌دانند و با استفاده از گفتگوی آنلاین، دسترسی سریع و آسانی برای مشتریان خود فراهم می‌کنند و در نتیجه این سرعت و سهولت، تجربه‌ای به یاد ماندنی برای مشتریان رقم ‌زنند.

سیستم گفتگوی آنلاین یا چت آنلاین (Live Chat)  چیست؟

سیستم گفتگوی آنلاین یا سرویس چت آنلاین، ابزاری ارتباطی است که به سایت افراد افزوده می‌شود و امکان برقراری گفتگوی آنلاین مشتریان با اپراتورهای تیم پشتیبانی را فراهم می‌کند. در طول این مکالمات مشتریان می‌توانند سوالات خود را بپرسند و اطلاعات مورد نیازشان را از اپراتورهای تیم پشتیبانی، به سرعت دریافت کنند.

3 دستاورد ارزشمند سرویس چت آنلاین برای پشتیبانی مشتریان

پشتیبانی مشتریان از طریق سرویس چت آنلاین، سرعت پاسخگویی را افزایش می‌دهد:

مزیت اصلی سرویس چت آنلاین بر دیگر ابزارهای پشتیبانی مانند تلفن و ایمیل ، سرعت پاسخگویی است. تماس تلفنی اغلب تجربه‌ای خسته کننده است. گاهی خط، اشغال است و گاهی کسی پاسخ نمی‌دهد. ایمیل‌ها نیز ارتباطات را با تاخیر برقرار می‌کنند. عمده مشتریان به ایمیل‌ها، مخصوصا ایمیل‌های تبلیغاتی، پاسخ ‌دهند. سیستم گفتگوی آنلاین یا سرویس چت آنلاین با هدف پیام رسانی فوری ساخته شده است. بنابراین مشتریان می‌توانند به اختصار مشکل خود را شرح دهند و پاسخ خود را به سرعت دریافت کنند. اکثر سرویس‌های چت آنلاین، اپراتورها را قادر میسازند تا پیش نمایشی از آنچه مشتریان می‌نویسند، ببینند. بنابراین اپراتورها قادر به ارائه پاسخ، بلافاصله پس از مطرح شدن درخواست، هستند؛ این معنای پاسخگویی سریع است.

 پشتیبانی مشتریان از طریق سرویس چت آنلاین، هزینه‌ها را کاهش می‌دهد:

عمده ابزارهای پشتیبانی مشتریان از جمله سرویس چت آنلاین نیاز به نیروی انسانی. با این حال مزیت قابل توجه سیستم‌های گفتگوی آنلاین عملکرد چند جانبه آنها است. به این معنا که اپراتورهای پشتیبانی می‌توانند بین پنجره‌های چت آنلاین سوئیچ کرده و هم‌زمان به چندین مکالمه رسیدگی کنند.

بنابراین، کسب و کارها  می‌توانند با استفاده از این سیستم برای برقراری ارتباط با مشتریان، هزینه‌های نیروی انسانی و زمان پاسخگویی را کاهش دهند. هم چنین حذف هزینه‌هایی مانند تجهیزات گران قیمت دستگاه‌های تلفن نیز راه را برای رسیدن به پشتیبانی ارزان سایت هموار می‌کند.

پشتیبانی مشتریان از طریق سرویس چت آنلاین، برقراری ارتباط با مشتریان را آسان‌تر می‌کند:

مشتریان نمی‌خواهند مدام شماره‌گیری کنند، گزینه‌های عددی را دنبال کنند و یا فرم‌های مربوط به مشخصات را در وب‌سایت پر کنند. تحقیقات Forrester نشان می‌دهد که داشتن امکان چت آنلاین روی وب‌سایت در هنگام خرید، برای 44 % مشتریان، فوق‌العاده مهم است. علاوه بر این، مشتریان از طریق سرویس چت آنلاین با اپراتورهای تیم پشتیبانی، آسان‌تر ارتباط برقرار می‌کنند، چرا که در هر زمان قادر به دریافت خدمات دل‌خواه خود هستند.

سیستم گفتگوی آنلاین یا سرویس چت آنلاین، بهترین ابزار برای تیم پشتیبانی کسب و کارهای ممتاز و پیشرو است. در محیط چت آنلاین، اپراتورهای تیم پشتیبانی می‌توانند سرعت برقراری ارتباط با مشتریان را افزایش دهند و علاوه بر ارائه خدمات و معرفی محصولات، بازخوردهای مشتریان را دریافت و تحلیل کنند. با استفاده از این سیستم برقراری ارتباط با مشتریان، می‌توان بازدیدکنندگان ناشناس را تبدیل به مشتریان همیشگی کرد و در حین برقراری گفت‌وگو با کاربران، تجربه‌ای به یادماندنی و لذت بخش برای آن‌ها رقم زد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دیالوگ

اپراتور مجازی هوشمند دیالوگ، به شما این امکان را می‌دهد که به طور رایگان و در کمتر از ۱۰ دقیقه، یک چت‌بات پشتیبانی مختص کسب‌وکار خود بسازید. کافیست یک حساب کاربری بسازید تا بصورت رایگان از خدمات دیالوگ بهره‌مند شوید. در ناحیه کاربری دیالوگ می‌توانید، با وارد کردن نمونه پیام‌های کاربران و پاسخ‌های متناظر خود چت‌بات را آموزش دهید و آن را به کانال‌های مکالماتی خود متصل نمایید. پس از آموزش، اگر پیامی از سوی یکی از کاربران ارسال شود، اپراتور مجازی هوشمند دیالوگ بهترین پاسخ ممکن برای این پیام را پیدا کرده و با کاربران به طور خودکار مکالمه می‌نماید. برای ساخت چت‌بات‌ها می‌توانید سری به diaalog.ir بزنید و در کمتر از ۱۰دقیقه به طور رایگان چت‌بات خود را بسازید و فعال کنید.برای مطالعه بیشتر در این خصوص می‌توانید به blog.diaalog.ir مراجعه نمایید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]