اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139804063806611095

چت بات گردشگری؛ چت بات‌ها چگونه گردشگری شهری را لذت بخش می‌کنند؟

کد: 139804063806611095

http://bit.ly/2xpa3G4

، تهران , (اخبار رسمی): امروزه، چت بات‌ها ظرفیت و توانمندی خود را در زمینه تجارت و حوزه پشتیبانی مشتریان به اثبات رسانده‌اند. فاکتورهایی که صنعت گردشگری عمیقا به هردوی آنها نیازمند است. کسب و کارهایی که پیرامون صنعت گردشگری ایجاد شده‌اند، نیاز به ارزیابی عملکرد خود دارند تا بتوانند وضعیت خود را بسنجند.

چت بات گردشگری؛ چت بات ها چگونه گردشگری شهری را لذت بخش می کنند؟
چت بات گردشگری؛ چت بات‌ها چگونه گردشگری شهری را لذت بخش می‌کنند؟

اپلیکیشن‌های گردشگری برای گردشگران بسیار سودمند هستند. بسیاری از کاربران این نرم افزارها گلایه‌ای مشترک از این نوع برنامه‌ها دارند و آن هم این است که همه‌ی این اپ‌ها تمرکز خود را معطوف به یک حوزه خاص کرده‌اند و فقط یک کاربرد دارند. مثلا یک نرم افزار، اطلاعاتی درباره جاذبه‌های توریستی یک شهر در اختیار کاربران قرار می‌دهد. دیگری گزارش‌های لحظه به لحظه هواشناسی می‌دهد و نرم افزاری فقط مختص مدیریت و زمان بندی برنامه‌های مربوط به پرواز است.

مشکل عمده همه‌ ی این نرم افزارها، کاربرد یک وجهی آنها است. برای اغلب گردشگران، داشتن چندین برنامه مختلف روی گوشی و مراجعه متعدد به هر کدام مطلوب نیست. ضمنا برخی از این نرم افزارها مختص یک شهر هستند. بنابراین گردشگران، در هر بازگشت ناچار هستند برخی از برنامه‌ها را حذف کرده و نرم افزارهای مخصوص به شهری دیگر را جایگزین کنند.

چت بات‌های گردشگری در تمام گوشی‌های هوشمند کارکرد دارند. کاربران این چت بات‌ها قادر به دریافت اطلاعیه‌ها و پیشنهادات به روز هستند، بدون اینکه نیازمند استفاده هم زمان از چند نرم افزار باشند.

برای کار با چت بات‌های گردشگری فقط کافیست سوال کرد

پرسیدن یک سوال ساده و دریافت پاسخی جامع، بهترین و آسان ترین راه برای کسب اطلاعات مورد نیاز است. اما فراهم سازی این امکان برای بسیاری از نرم افزارها و بهترین وبسایت‌ها سخت است. به همین دلیل این نرم افزارها، تورهای تعطیلات جذاب، تعرفه‌های رزرو اتاق، پیشنهاد شهرهای توریستی و... را با تمام جزئیات ارائه می‌دهند تا بتوانند تا حد امکان از برقراری مکالمه با کاربران خود اجتناب کنند.

این در حالی است که گفتگو با چت بات‌های گردشگری متفاوت و جذاب است. کاربری که علاقمند به کشف مقصدی نو و از سر گذراندن تجربه‌ای جدید باشد، کافیست وارد پنجره چت شده و نام شهر مورد نظر خود را تایپ کند. چت بات گردشگری، اطلاعات لازم را در اختیار او قرار می‌دهد.

به همین ترتیب برای یافتن اطلاعات مورد نیاز درباره رستوران‌ها، مراکز خرید، موزه‌ها و جاذبه‌های تاریخی، اماکن تفریحی و ... می‌توان در کوتاه ترین زمان ممکن، از طریق چت بات‌ها اقدام کرد. بهترین چت بات‌ها برای ارائه خدمات گردشگری، عموما با گردآوری امکاناتی مثل جمع آوری مسیرها، پیشنهادهای گردشگران، بررسی وضعیت آب و هوا، گزارش وضعیت عمومی مراکز هدف و اطلاعاتی از این دست، به گردشگران کمک می‌کند تا با در نظر گرفتن برنامه ریزی زمانی و هماهنگی‌های شخصی و در نظر گرفتن امکانات اقتصادی خود، بهترین انتخاب را رقم زنند.

چت بات‌های گردشگری به مرور زمان آموزش دیده و کارآمد می‌شوند

چت بات‌ها می‌توانند با شناسایی واژه‌ها و اصطلاحات پرتکرار خود را آموزش و عملکرد خود را بهبود بخشند. علاوه بر این، با در اختیار داشتن سوابق مکالمات گذشته، می‌توان تعاملات را شخصی سازی کنند و به روز بمانند. یعنی چت بات‌ها در طول مکالمات دقیق تر شده و با بهبود تجربه گردشگران، به عنوان ابزاری کارآمد شناخته ‌می‌شوند.

چت بات‌های گردشگری مشتران را حفظ می‌کنند

وبسایت‌ها و نرم افزارها نمی‌توانند با نیازهای مسافران سازگار شوند. مثلا اگر یک گردشگر قادر به یافتن اطلاعاتی باشد که در برنامه سفر نیاز دارد به آنها، باید برنامه را ببندد و به نرم افزاری دیگر رجوع کند. در حالی که در فرآیند گفتگو با چت بات، جزئیات در کوتاه‌ترین زمان ممکن قابل دریافت هستند. این فناوری می‌تواند تاثیر شگفت انگیزی در خلق تجارب ماندگار برای مشتریان داشته باشد. این امکان دسترسی به اطلاعات ضروری در هر زمان، تاثیر چشمگیری در حفظ مشتریان و جلب رضایت آنها دارد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دیالوگ

اپراتور مجازی هوشمند دیالوگ، به شما این امکان را می‌دهد که به طور رایگان و در کمتر از ۱۰ دقیقه، یک چت‌بات پشتیبانی مختص کسب‌وکار خود بسازید. کافیست یک حساب کاربری بسازید تا بصورت رایگان از خدمات دیالوگ بهره‌مند شوید. در ناحیه کاربری دیالوگ می‌توانید، با وارد کردن نمونه پیام‌های کاربران و پاسخ‌های متناظر خود چت‌بات را آموزش دهید و آن را به کانال‌های مکالماتی خود متصل نمایید. پس از آموزش، اگر پیامی از سوی یکی از کاربران ارسال شود، اپراتور مجازی هوشمند دیالوگ بهترین پاسخ ممکن برای این پیام را پیدا کرده و با کاربران به طور خودکار مکالمه می‌نماید. برای ساخت چت‌بات‌ها می‌توانید سری به diaalog.ir بزنید و در کمتر از ۱۰دقیقه به طور رایگان چت‌بات خود را بسازید و فعال کنید.برای مطالعه بیشتر در این خصوص می‌توانید به blog.diaalog.ir مراجعه نمایید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سرگرمی و تفریح