اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139801273610711479

آموزش برنامه‌نویسی اسکرچ در سایت آنلاین آزمون

کد: 139801273610711479

http://bit.ly/2IDYYaX

، ساری , (اخبار رسمی): دوره آموزش آنلاین برنامه‌نویسی اسکرچ ویژه کودک و نوجوان در سایت آنلاین آموزان در 720 دقیقه با تدریس خانم سمیرا اثنی‌عشری برگزار خواهد شد تا علاقه‌مندان برنامه‌نویسی اسکرچ در سنین پایین از این فرصت بهره ببرند.

آموزش برنامه نویسی اسکرچ
آموزش برنامه نویسی اسکرچ در سایت آنلاین اموزان

دوره آموزش آنلاین برنامه‌نویسی اسکرچ ویژه کودک و نوجوان در سایت  www.onlineamoozan.ir برگزار خواهد شد تا علاقه‌مندان برنامه‌نویسی اسکرچ در سنین پایین از این فرصت بهره ببرند.

به گزارش روابط عمومی سایت آنلاین آموزان، محمد اکبری با بیان این خبر، درباره اهمیت و دلایل برگزاری این دوره گفت: «افراد یاد خواهند گرفت که چطور وقتی با مسئله‌ای روبرو شدند آن را از صفر تا صد حل کنند. تفکر منطقی و تجزیه مسائل به ریز مسئله که قطعا اگه روالش را یاد بگیرند در همه مسائل زندگی‌شان می‌توانند این روند را پیاده‌سازی کنند. با دنیای برنامه‌نویسی آشنا می‌شوند و در درمی‌یابند که منظور از نوشتن برنامه برای سیستم چیست.»

وی در زمینه نکات آموزشی این دوره و مزایای آن برای شرکت‌کنندگان افزود: «مهارت‌های دیگر مثل همکاری، کار گروهی، ارائه و طرح ایده، افزایش خلاقیت و … را هم در خلال این آموزش‌ها یاد خواهند گرفت.»

مهمترین قسمت برای کودکان و  نوجوان افزایش اعتماد به نفس بچه‌ها است که در این دوره خانواده‌ها شاهد خواهند بود.

متولی برگزاری این دوره تاکید کرد: «گفتنی است این دوره آموزشی از زمان برگزاری در 12 جلسه یا 720 دقیقه و توسط سمیرا اثنی عشری برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای اطلاعات بیشتر و ثبت نام در این دوره، می‌توانند به سایت www.onlineamoozan.ir  مراجعه و یا با شماره 01191005258 تماس حاصل کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وب سایت آنلاین آموزان

ارائه دهندگان خدمات آموزشی (معلمان، مدرسین، اساتید، مدارس، موسسات آموزشی، دانشگاهها، ادارات و سازمانها، آموزشگاه ها و ...) با هر تخصصی و از هرکجای دنیا بدون نیاز به صرف هزینه و زمان برای آماده سازی کلاس و تبلیغات و ...، می توانند در هر ساعتی و از هر مکانی، در آنلاین آموزان کلاسهای آنلاین (همزمان) تعریف کنند، به بازدید کنندگان نمایش دهند و به صورت اینترنتی دانش پذیر جذب نمایند و در همین سایت کلاس تشکیل دهند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش