اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139801283611611095

سیستم گفت‌وگوی آنلاین یا چت آنلاین برای کسب‌وکارها

کد: 139801283611611095

http://bit.ly/2Gyo3mg

، تهران , (اخبار رسمی): یکی از ابزارهایی که اخیرا بسیار مورد توجه صاحبان کسب‌وکارهای اینترنتی و هم‌چنین مشتریان قرار گرفته، پشتیبانی از طریق سیستم چت آنلاین است. سیستم گفتگوی آنلاین، انتخابی مفید و پرکاربرد برای تحقق خدمات بهتر به مشتریان است.

سیستم گفتگوی آنلاین یا چت آنلاین برای کسب و کارها
سیستم گفت‌وگوی آنلاین یا چت آنلاین برای کسب‌وکارها

مطابق گزارش وب‌سایت livechatinc.com، از میان برندهایی که از چت آنلاین استفاده می کنند، 58% برای فروش محصولات و پشتیبانی مشتریان، 23% فقط برای پشتیبانی و 19% فقط برای فروش از چت آنلاین استفاده می‌کنند

امروزه مشتریان و کاربران، ارتباط زیادی با چت آنلاین دارند. در حالی که بسیاری از صاحبان کسب و کارها هنوز نگاه متفاوتی به چت آنلاین یا سیستم گفتگوی آنلاین دارند. از نظر صاحبان کسب‌وکارها، چت آنلاین فقط ابزاری برای برقراری مکالمه با مشتریان، چیزی شبیه تلفن یا ایمیل است، در صورتی که واقعیت فراتر از این است.

چت آنلاین یکی از ابزارهای برقراری ارتباط با مشتریان است که می‌توان روی وب‌سایت قرار داد. این ابزار برای کسب و کارها امکان برقراری ارتباط با مشتریانی که نیاز به راهنمایی دارند، فراهم می‌کند. علاوه بر این افزایش فروش، تولید لید، جلب توجه بازدیدکنندگان و ارائه چشم‌انداز درست به مشتریان، از دیگر مزایای استفاده از سیستم گفتگوی آنلاین برای کسب‌وکارها است.

هم چنین سیستم گفتگوی آنلاین یا چت آنلاین قادر است منبع اطلاعاتی ارزشمندی درباره موقعیت فعلی کسب و کار را، در اختیار افراد قرار دهد. 

سیستم گفتگوی آنلاین یا چت آنلاین چه کار می‌کند؟

سیستم گفتگوی آنلاین یا چت آنلاین روی وب‌سایت قرار می‌گیرد و امکان برقراری ارتباط با مشتریان را فراهم می‌کند. نکته قابل توجه، تفاوت میان سیستم گفتگوی آنلاین با کانال‌های ارتباطی دیگر مانند تلفن و ایمیل است.

یکی از ملاک‌های برتری سیستم گفتگوی آنلاین یا چت آنلاین نسبت به تلفن و ایمیل سرعت برقراری ارتباط با مشتریان است. برتری دیگر سیستم گفتگوی آنلاین یا چت آنلاین نسبت به تلفن و ایمیل، شناسایی مشتریان است. به این معنا که در ارتباط تلفنی و ایمیلی، اپراتورهای تیم فروش یا پشتیبانی، شناخت محدودی از مشتریان دارند و تقریبا نمی‌دانند با چه کسانی در حال مکالمه هستند. در حالی که ارتباط از طریق سیستم گفتگوی آنلاین یا چت آنلاین تمام اطلاعات مورد نیاز را برای شناخت مشتریان از قبیل اطلاعات اولیه، سوابق کاری و سلایق، در اختیار کسب‌وکارها قرار می‌دهد.

سیستم گفتگوی آنلاین یا چت آنلاین برای پشتیبانی مشتریان

بر اساس گزارش منتشر شده در وب‌سایت livechatinc.com، با عنوان گزارش پشتیبانی مشتری : آنچه پشتیبانی آنلاین را بی همتا می کند ، از میان کسب و کارهایی که از سیستم گفتگو آنلاین یا چت آنلاین استفاده می‌کنند، 58 درصد برای فروش محصولات و پشتیبانی مشتریان، 23 درصد فقط برای پشتیبانی مشتریان و 19 درصد فقط برای فروش محصولات از چت آنلاین استفاده می‌کنند. در این زمینه هم می‌توان سیستم گفتگوی آنلاین یا چت آنلاین را با تلفن و ایمیل مقایسه کرد. از طریق سیستم گفتگوی آنلاین یا چت آنلاین یک اپراتور می‌تواند با چندین مشتری به طور هم زمان ارتباط برقرار کند در صورتی که این امکان در پشتیبانی تلفنی و پشتیبانی ایمیلی وجود ندارد.

سیستم گفتگوی آنلاین یا چت آنلاین برای فروش محصولات

یکی از اصلی‌ترین کاربردهای سیستم گفتگوی آنلاین یا چت آنلاین  برای کسب و کارها، فروش آنلاین محصولات است. سیستم گفتگوی آنلاین یا چت آنلاین به افزایش فروش افراد کمک می‌کند و می‌تواند در زمینه مدیریت ارتباط با مشتری یا سی‌.آر‍‌.ام و تولید سرنخ یا لید به کسب و کار افراد کمک کند و مشتریانی را که سوالات خود را مطرح می‌کنند، با سایر محصولات کسب و کارشان آشنا کند. این امکانات کارامدی و سودمندی سیستم گفتگوی آنلاین یا چت آنلاین را برای کسب و کار آن‌ها ثابت می‌کند.

همان‌طور که گفته شد، سیستم گفتگوی آنلاین یا چت آنلاین چیزی فراتر از ابزار برقراری ارتباط با مشتریان است. سیستم گفتگوی آنلاین یا چت آنلاین کیفیت پشتیبانی مشتریان و رضایت‌مندی مشتریان را از کسب و کارها، افزایش می‌دهد. بنابراین می‌توان نتیجه گرفت پیشرفت کسب و کارهای رو به رشد، در گِروی استفاده درست از سیستم گفتگوی آنلاین است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دیالوگ

اپراتور مجازی هوشمند دیالوگ، به شما این امکان را می‌دهد که به طور رایگان و در کمتر از ۱۰ دقیقه، یک چت‌بات پشتیبانی مختص کسب‌وکار خود بسازید. کافیست یک حساب کاربری بسازید تا بصورت رایگان از خدمات دیالوگ بهره‌مند شوید. در ناحیه کاربری دیالوگ می‌توانید، با وارد کردن نمونه پیام‌های کاربران و پاسخ‌های متناظر خود چت‌بات را آموزش دهید و آن را به کانال‌های مکالماتی خود متصل نمایید. پس از آموزش، اگر پیامی از سوی یکی از کاربران ارسال شود، اپراتور مجازی هوشمند دیالوگ بهترین پاسخ ممکن برای این پیام را پیدا کرده و با کاربران به طور خودکار مکالمه می‌نماید. برای ساخت چت‌بات‌ها می‌توانید سری به diaalog.ir بزنید و در کمتر از ۱۰دقیقه به طور رایگان چت‌بات خود را بسازید و فعال کنید.برای مطالعه بیشتر در این خصوص می‌توانید به blog.diaalog.ir مراجعه نمایید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی