کد: 139801313617011506

استفاده از قاب بنر در انواع رویدادها و نکات کلی آن

کد: 139801313617011506

http://bit.ly/2Gyjng0

، تهران , (اخبار رسمی): بنر را می‌توان در کناره‌ها پانچ کرد و با ریسمان به دیوار آویخت. اما برای برای استفاده از ظرفیت این چاپ جادویی، راهکارهای دیگر هم ارائه شده است. مهم‌ترین شیوه بهره‌گیری از بنر، نصب قاب بنر بوده است.

استفاده از قاب بنر در انواع رویدادها و نکات کلی آن
استفاده از قاب بنر در انواع رویدادها و نکات کلی آن

نگاهی به بنر و قاب بنر

بنرها با جذب سریع نظر مخاطب و انتقال شفاف پیام خود عناصری تاثیرگذار در وادی تبلیغات، مارکتینگ و برندینگ به شمار می‌آیند. به همین خاطر در پروسه تبلیغات هدفمند استفاده از بنر و قاب بنر همواره در دستور کار قرار می‌گیرد. در ادامه کوشیده شده است به طور خلاصه، جان‌مایه‌ی چند و چون استفاده از قاب بنر در انواع رویدادها و نکات کلی مربوط به آن بیان شود.

چرا بنر و قاب بنر؟   

زمانی که بحث تبلیغات، مارکتینگ و برندینگ به میان می‌آید، همگی استراتژیست‌ها روی این مساله اتفاق نظر دارند که باید با حداقل هزینه، بیشترین دریافتی را محقق ساخت و درست به همین خاطر است که بنر و قاب بنر نمونه‌هایی تاثیرگذار به حساب می‌آیند و بین افرادی که در وادی تبلیغات فعالیت دارند، بیشترین نرخ استفاده از گونه‌های چاپ به بنر و قاب‌های مخصوص به بنر اختصاص دارد. 

نکات کلی استفاده از قاب بنر در رویدادها

قاب بنر با استفاده از قطعات مخصوص اسپیس فریم به وجود می‌آید. در نتیجه زیبایی ظاهری، ابعاد و سایر نکات پیش از سفارش باید مورد بحث و بررسی قرار گیرد؛ قاب بنر از نمایشگاه‌ها تا فضاهای عمومی و از جشن‌ها تا موسسات دولتی، در فضاهای مختلفی نصب می‌شود. پیش از سفارش باید درباره الزامات محیطی تحقیق انجام داد؛ در صورتی که شخصی قصد دارد بنری ویژه طراحی کند، برای قاب می‌تواند از اسپیس فریم‌های قوس‌دار بهره بگیرد؛

در روند نهایی به دو نکته باید توجه داشت، یک دوام قطعات و دو قیمت محصول.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با چاپ و تبلیغات کوثر تماس بگیرند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

چاپ و تبلیغات کوثر

مجتمع چاپ و تبلیغات کوثر با سابقه درخشان خود در زمینه خدمات و محصولات چاپی، در تلاش است تا خدمات چاپی را به بهترین شکل ممکن به مشتریان عزیز ارائه دهد.

منتشر شده در سرویس:

تبلیغات و روابط عمومی