اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980201361838181

ارایه مشاوره در زمینه چگونگی دریافت استارت آپ ویزا از طرف شرکت رهپویان 7

کد: 13980201361838181

http://bit.ly/2GzsrkR

، تهران , (اخبار رسمی): در ادامه برنامه‌های آموزشی و مشاوره‌ای شرکت رهپویان 7 از ابتدای سال 1398 ارایه مشاوره در زمینه چگونگی دریافت ویزای استارت آپ به علاقه‌مندان در برنامه کاری این شرکت قرار گرفت.

ارایه مشاوره  در زمینه چگونگی دریافت استارت آپ ویزا از طرف شرکت رهپویان 7
مشاوره ویزای استارت آپ

شرکت رهپویان 7 با تجربه 20 ساله فعالیت بین‌المللی و سابقه چهار ساله در زمینه ارایه خدمات مشاوره‌ای و آموزشی به استارت آپ‌های سطح کشور  و همچنین  بررسی و مطالعه شرایط موجود در زمینه کسب‌وکارهای نوپا، اطلاعات مورد نیاز علاقه‌مندان و شرایط لازم جهت اخذ ویزای استارت آپ در طی جلسه مشاوره در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد داد. جلسه مشاوره تحت پوشش مرکز رشد 7 زیر مجموعه شرکت رهپویان 7 برگزار می‌شود.

در حال حاضر کشورهای بسیاری آماده پذیرش تیم‌های استارت آپی هستند که هریک با توجه به سیاست‌های مهاجرتی خود شرایط خاص و ویژه‌ای را در صدور ویزای استارت آپ دنبال می‌کنند.

در جلسه مشاوره علاوه بر توضیح و تشریح شرایط،  نیازمندی‌های لازم جهت دریافت ویزای استارت آپ بررسی و مشاوره‌های لازم در این زمینه ارایه می‌شود.

جلسه مشاوره در زمان یک ساعت و اختصاصی برای یک تیم استارت آپ با ظرفیت دو نفر برگزار می‌شود.

این جلسه به علاقه‌مندان کمک خواهد کرد که با درک درست شرایط، بهترین تصمیم در این زمینه را اتخاذ کرد. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

رهپویان 7

شرکت رهپویان 7 ستاره آسمان با استفاده از نیروهای متخصص و با تجربه در زمینه ارایه مشاوره و آموزشهای تخصصی مرتبط با حوزه مدیریت کسب و کار ، برگزاری کارگاههای آموزشی ، برگزاری دوره های آموزشی مجازی ، ارایه تورهای مدیریتی فعالیت دارد . بیش از 20 سال سابقه فعالیت در ایران و خارج از کشور و همچنین همکاری با مجموعه های نوین و نمایندگی مجموعه دانشگاههای مارکتینگ لندن در ایران باعث افزایش کیفیت خدمات این شرکت گردیده است

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش