اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139802043629010591

موسسات ماساژ مختلفی در کشور وجود دارد اما کدام مرکز ماساژ معتبر است؟

کد: 139802043629010591

http://bit.ly/2IRLERp

، تهران , (اخبار رسمی): وقتی برای جستجوی بهترین آموزشگاه ماساژ تحقیق می‌شود عناوین زیادی جلب توجه می‌کند. موسسه ماساژ، انجمن ماساژ. و از این میان موسسه ماساژ و یا آموزشگاه ماساژ فنی و حرفه‌ای بیشتر دیده می‌شود.

بهترین موسسه ماساژ را با هم بشناسیم
موسسات ماساژ مختلفی در کشور وجود دارد اما کدام مرکز ماساژ معتبر است؟

یادگیری ماساژ می‌تواند برای افرادی که علاقه‌مند به کسب درآمد از این حوزه هستند بسیار جالب باشد زیرا که در حال حاضر مبلغ یک جلسه ماساژ از صد هزار تومان تا پانصد هزار تومان است که در نوع خود مبلغ بسیار خوبی است. اما آیا همه می‌توانند مبالغ بالا برای یک جلسه ماساژ دریافت کنند؟ اولین و مهمترین نکته در ماساژ یادگیری اصولی و علمی آن است که باید توسط مدرس حرفه‌ای و با دانش صورت پذیرد. در این راستا اگر جستجویی کوچک در شبکه‌های مجازی انجام شود می‌توان اسامی زیادی از آموزشگاه‌های ماساژ را یافت. به راستی باید کدام گزینه را انتخاب کرد؟

برای شروع یادگیری ماساژ باید معمولا به یکی از آموزشگاه فنی و حرفه‌ای ماساژ، انجمن ماساژ، مدرسه ماساژ و موسسه ماساژ مراجعه کرد.

انجمن ماساژ ایران کجاست؟

انجمن‌ها، نهادهایی نسبتا مستقلی هستند که دارای مجوز از یک ارگان و نهاد دولتی هستند. در سال 96 انجمن ماساژ در اداره کار استان تهران با تلاش جمعی از آموزشگاه داران فنی و حرفه‌ای تشکیل و تاسیس شده است که به عنوان مرجع قانونی برای آموزش ماساژ و سازماندهی آموزشگاه‌های مجاز ماساژ است. امید است که در‌ آینده نمونه انجمن ماساژ تهران در سایر شهرهای تهران نیز ایجاد شود تا علاقه‌مندان به ماساژ به شکلی منظم‌تر و با انسجام بیشتر به کار خود ادامه دهند. از خدمات جالب انجمن ماساژ جمهوری اسلامی ایران می‌توان به برگزاری اولین مسابقه ملی ماساژ اشاره کرد.

مدرسه ماساژ دقیقا کجاست؟

استفاده از این لغت بیشتر در کشور تایلند که یکی از مهدهای ماساژ کشور است استفاده می‌شود. دوره‌های آموزش ماساژ در تایلند به صورت بلند مدت برگزار می‌شود و به همین دلیل شاید لفظ مدرسه ماساژ بیشتر کاربرد دارد. در ایران تاکنون مدرسه ماساژی مشاهده نشده است که به صورت بلند مدت کلاس‌های آموزش ماساژ را برگزار کند، البته ایرادی هم وارد نیست زیرا ساز و کار آموزش ماساژ در ایران با سایر کشورهای دنیا بسیار تفاوت دارد. یا هنرجویان وقت ندارند در کلاس‌هاس آموزشی طولانی مدت شرکت کنند و یا اینکه برای آموزشگاه مقدور نیست که در بازه‌های طولانی مدت در این دوره‌ها شرکت کنند.

موسسه ماساژ چگونه است؟

موسسات ماساژ با سیستم ثبت شرکت فعالیت می‌کنند. یعنی افراد دارای شرایط لازم برای تاسیس یک شرکت یا موسسه به مراجعه به اداره ثبت درخواست تاسیس موسسه آموزشی ماساژ می‌دهند. ممکن است برخی موسسات ماساژ دارای تفاهم نامه با برخی از نهادهای معتبر برای برگزاری دوره مشترک باشند و شاید هم نباشند. حتما باید سعی کرد موسسات قدیمی و معتبر در زمینه آموزش ماساژ را شناسایی کرد و تحقیق کرد آیا مدارک ماساژ صادر شده توسط این سازمان‌ها دارای اعتبار و قابل استعلام است یا خیر؟

فدراسیون ماساژ در ایران کجاست؟

ماساژ همانند رشته‌های ورزشی نیست که فدراسیون داشته باشد. ماساژ یک علم است و اگر دقت شود می‌توان دید که برای هر علمی ممکن است فدراسیونی وجود نداشته باشد بلکه کتاب وجود داشته باشد و دانشگاه. مثلا فدراسیون اناتومی وجود ندارد یا فدراسیون تریگرپوینت. شاید برخی فدراسیون‌ها در ایران دوره‌های آموزش ماساژ برگزار کنند اما فدراسیون ماساژ در ایران وجود ندارد. ساز و کار تشکیل انجمن‌ها و موسسات ماساژ در خارج از کشور کمی متفاوت است و افراد گاهی از نهاد خصوصی خود با عنوان «فدراسیون ماساژ» نام می‌برند که باز این فقط یک اسم است. در حال حاضر داشتن توانایی انجام تکنیک‌های ماساژ برای کارفرماها بسیار مهم است و نه اینکه شخص مدرک خود را از کجا دریافت کرده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آموزشگاه ماساژ فنی و حرفه ای آزاد ورزمان

آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای آزاد ورزمان با مجوز رسمی از سازمان فنی و حرفه ای کشور در زمینه برگزاری کلاس آموزش ماساژ و دوره های آموزشی طب سنتی با ارائه مدرک رسمی و معتبر بین المللی با نظارت و تدریس مدرس بین المللی آقای فرشاد فرجوند در شهر تهران فعالیت دارد.سوابق علمی در زمینه ماساژ و همچنین سابقه فعالیت در تیم های ملی ورزشی از مزایای آموزشگاه ماساژ ورزمان می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

تازه‌های ورزش | سرگرمی و تفریح