روغن خراطین، روغنی گران اما مفید

کد: 13980206363218743

http://bit.ly/2IILATG

، مشهد , (اخبار رسمی): روغن خراطین اولین بار توسط دانشمند بزرگ ایرانی ابن سینا کشف شد، در سال‌های گذشته در کشور ایران که بیشتر از طب سنتی استفاده می‌کرده‌اند، روغن خراطین بسیار رایج بود. این روغن را از نوعی کرم به نام کرم خاکی تهیه و تولید می‌کنند. به همین دلیل به روغن خراطین، روغن کرم خاکی هم گفته می‌شود.

آیا با روغن افزایش دهنده حجم بدن آشنایی دارید؟
روغن خراطین، روغنی گران اما مفید

این روغن برای استفاده خانم‌ها و آقایان مناسب است و از آن دسته روغن‌هایی است که می‌توان با خیال راحت و با اطمینان کامل از آن استفاده کرد، شاید اگر شخصی به این بیاندیشد که مراحل تولید این روغن چگونه است، دیگر دنبال استفاده از این روغن نرود اما به دلیل ویژگی‌های منحصر به فردی که این روغن دارد و در ادامه به آن پرداخته می‌شود، معمولا افراد حساسیت خود را کنار می‌گذارند و از مزایای این روغن استفاده می‌کنند.

خصوصیات روغن خراطین

روغن کرم خاکی دارای منابع زیادی از اسیدهای چرب و امگا 3 است، هم چنین پودر کرم‌های خاکی دارای 5 تا 20 درصد چربی است. اسیدهای چربی که در روغن ماهی تن وجود دارد به مقدار اندکی در بدن کرم‌های خاکی هم وجود دارد. اسیدهای چربی که در کرم خاکی موجود است برای بدن انسان و حیوانات مفید است. روغن خراطین روغنی با ارزش و سودمند است که سرشار از پروتئین و مواد مغذی فراوان است.

شرکت‌های تولید کننده بزرگ و با سابقه محصولات لوازم آرایشی و بهداشتی با توجه به فوق‌العاده بودن تاثیر روغن خراطین در تقویت و رشد مو و هم چنین لطافت و درخشندگی مو و خاصیت حجم‌دهندگی بالای آن، این روغن را در محصولات خود به عنوان مواد ضروری و اولیه به کار می‌برند. امروزه از این روغن در تمامی صنایع آرایشی بهداشتی و حتی در صنعت داروسازی در سرتاسر جهان استفاده می‌شود. این روغن بیشتر در نقاط حساس بدن استفاده می‌شود، همین امر باعث می‌شود که تشخیص دادن اینکه روغن خراطین اصل است یا خیر، بسیار مهم است.

روغن خراطین اصل، دارای پروتئین فراوان، هم چنین امگا 3 و امگا 6 و امگا 9 است و به همین علت شرکت‌های بزرگ در تولید محصولات خود از جمله کرم‌های جوان‌کننده و نرم‌کننده پوست، کرم‌های حجم دهنده اعضای بدن از این روغن استفاده می‌کنند.

کرم خاکی دارای یک ویژگی بسیار مهم است. اگر کرم خاکی از وسط دو نیمه شود این کرم می‌تواند دوباره دو نصفه بدن خود را ترمیم کند همین امر باعث شده است که خاصیت ترمیم‌کنندگی این روغن که از پودر کرم خاکی تولید می‌شود بسیار قابل توجه قرار گیرد. در زمان گذشته حکیم ابوعلی سینا برای درست کردن روغن خراطین از روغن کنجد و زیتون استفاده می‌کرد و با روغن کرم خاکی ترکیب می‌کرد.

روش صحیح استفاده از روغن خراطین:

برای استفاده از این روغن در مرحله اول باید به عضو مد نظر خراطین را مالیده و آن  را به شدت ماساژ داد تا به رنگ قرمز در آید و بعد از مرحله اول باید پارچه‌ای را که از قبل خیس شده را بر روی عضو مورد نظر قرار داد. این روش را باید در هر 24 ساعت یک بار انجام داد. اگر این روغن در زمانی بسیار طولانی استفاده شود ممکن است عضوی که بیشتر با آن در ارتباط است بزرگ و بسیار حجیم شود، این نکته را باید در نظر گرفت که هر چه مدت زمان طولانی‌تری از آن استفاده شود آن عضو هم بزرگ‌تر و حجیم‌تر می‌شود.

این دارو مصرف خوراکی ندارد و ممنوع است. در کتاب‌های طب چینی و طب سنتی و قدیمی ایران و هم چنین در کتب سنتی تا به امروز در مورد کرم‌های سرخ و یا همان ایزنیا فتیدا مطالبی بیان شده است.

تهیه این روغن بسیار پیچیدها است و در زمان طولانی انجام می‌شود. این روغن سرشار از خواص مفید و با ارزش است به همین دلیل این روغن از قیمت بالایی برخوردار است. می‌توان به جای استفاده از روغن خراطین از کرم آن هم استفاده کرد که این کرم در مقایسه با کرم‌های موجود در بازار که اکثرا شیمیایی هم هستند نتیجه بسیار خوبی دارد.

خاصیت روغن خراطین برای مردان

روغن خالص خراطین می‌تواند برای آلت تناسلی آقایان مناسب باشد، سایز طبیعی آلت تناسلی آقایان باید حدود 13 تا 15 سانتی متر باشد هر چند که این سایز نرمال محسوب می‌شود اما برخی از آقایان خصوصا جوان‌ترها تمایل دارند که از آلتی با طول بزرگ‌تر مثلا با سایز 20 سانتی متر یا بزرگتر برخوردار شوند. خیلی از جوان‌ها هستند که برای داشتن آلتی به اندازه دلخواه از روش کاهش وزن و هم چنین روش‌های جراحی و دستگاه لارجرباکس و داروهای حجیم کننده و ……  استفاده می‌کنند.

این روش‌ها علاوه بر اینکه هزینه زیادی را به فرد تحمیل می‌کند برای سلامتی فرد نیز مضر است. روغن خراطین نسبت به باقی روش‌ها کم خرج‌تر و مقرون به صرفه‌تر است و از طرفی بسیار مطمئن نیز است زیرا از مواد طبیعی استخراج شده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه اینترنتی ادویه و گیاهان دارویی عطارمارت

فروشگاه اینترنتی گیاهان دارویی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی