اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980210364628743

«سویق» غذای کامل کودکان

کد: 13980210364628743

http://bit.ly/2GUitLh

، مشهد , (اخبار رسمی): سویق‌ها از جمله مواد غذایی مفید و پرخاصیتی هستند که باید در سبد غذایی اکثر افراد گنجانده شوند. سویق‌ها انواع مختلفی دارند و برای کاربردهای مختلفی استفاده می‌شوند. سویق کودک یکی از انواع آن است که مخصوص کودکان است.

سویق، غذای کامل کودکان
«سویق» غذای کامل کودکان

زمانی که بسیاری از مادران نگران تغذیه کودکان خود هستند و از کم اشتهایی کودکانشان ناراحت هستند، بی شک به دنبال یک غذای مقوی هستند که این ماده غذایی مفید می‌تواند به کمک مادران بیاید

سویق کودک با دارا بودن موادی همچون سویق گندم، جو، عدس، نخود و سنجد، ترکیبی مقوی را برای کودکان است.

سویق‌ها یکی از مهم‌ترین و مغذی‌ترین مواد غذایی توصیه شده در اسلام و روایات است. سویق‌ها انواع مختلفی دارد اما ویژگی عمومی آن‌ها تقویت عمومی بدن است. در عربی به آن صویق و در فارسی قدیم در کتاب ذخیره خوارزمشاهی پِست یا پَست گفته می‌شود. انواع سویق‌ها عبارت‌اند از سویق کودک، سویق کامل، سویق گندم، سویق جو، سویق عدس و…

سویق کودک یک غذای کامل برای کودکان بزرگتر از شش ماه است. زمانی که بسیاری از مادران نگران تغذیه کودکان خود و همچنین از کم‌اشتهایی کودکانشان ناراحت هستند و به دنبال یک غذای مقوی هستند.

این محصول یک غذای کامل است و می‌تواند به بدن کودک ویتامین، مواد معدنی، املاح، فیبر و اسیدهای آمینه اضافه کند. کودکان چون در حال رشد هستند به مواد مغذی نیاز دارند و هر چه بزرگ‌تر نیز می‌شوند به مواد غذایی مقوی، بیشتر نیازمندند و سویق‌ها می‌توانند به این مسئله کمک شایانی کنند.

سویق کودک یک محصول کاملا سالم و کاملا طبیعی است و سلامت کودکان را تضمین می‌کند همچنین مصرف این محصول طبیعی به کودکان این امکان را می‌دهد تا استخوان‌ها به خوبی تقویت شده و عضلات قوی داشته باشند و رشد گوشت به خوبی صورت بگیرد بدون اینکه باعث تراکم چربی شود.

سویق کودک:

سویق کودک شیرین شده با شکر قهوه‌ای از 5 ماده گندم، جو، عدس، نخود و سنجد تشکیل شده است. این محصول برند شفاء بجستان بوده و با فرمولاسیون اختصاصی مجموعه رویای سلامت عرضه می‌شود. مجموعه تولیدی شفاء بجستان بزرگترین تولیدکننده سویق کودک دارای مجوز از وزارت بهداشت است. از خواص این محصول می‌توان به تقویت بدن کودک، جلوگیری و درمان یبوست، تقویت کننده حافظه، تقویت استخوان‌ها و کمک به رشد آن‌ها، بهترین جایگزین سرلاک و ... اشاره کرد.

نحوه مصرف سویق کودک:

برای کودکان شیرخوار بالای 6 ماه باید به صورت ترکیبی با شیر گرم استفاده شود و همچنین می‌توان آن را به صورت  ترکیب با فرنی یا آب جوش یا ایجاد حلوای سویق از طریق ترکیب با عسل یا سه شیره نیز استفاده کرد.

خواص عمومی سویق‌ها:

سویق‌ها سرشار از فیبر هستند و برای جلوگیری از یبوست بسیار کارآمد و برای کودکان و بزرگسالان مفید هستند. همچنین باعث تقویت سیستم ایمنی و قوای کلی بدن نیز می‌شوند.

این مواد غذایی علی الخصوص سویق کودک منبع غنی از ویتامین‌های c و گروه ب، کلسیم، فسفر و منیزیم است که برای رشد و استخوان‌سازی کودکان بسیار موثر هستند به علاوه سرشار از پروتئین هستند و اکثر مواد لازم برای رشد به خصوص کودکان و نوجوانان در دوران رشد را دارند.

برای افراد و کودکانی که دارای کم خوابی هستند یا خواب شبانه بی کیفیتی دارند، این محصول می‌تواند مفید باشد و همچنین برای افراد دارای مسائل گوارشی بسیار مفید است.

یکی از کاربردهای دیگر سویق خون‌سازی است به همین دلیل برای افراد کم خون مفید است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه اینترنتی ادویه و گیاهان دارویی عطارمارت

فروشگاه اینترنتی گیاهان دارویی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنایع غذایی و کشاورزی