اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139802083637111648

انتخابی مناسب برای رستوران‌ها، مراکز تهیه غذا و فست فود

ساخت دستگاه تصفیه روغن خوراکی با دانش بومی در کشور

کد: 139802083637111648

http://bit.ly/2J0C9hL

، اصفهان , (اخبار رسمی): روغن یکی از پر مصرف‌ترین مواد در تهیه غذای رستورانی و فست‌فودی است و کیفیت روغن تاثیر زیادی در مزه و بوی غذا دارد. استفاده از روغن با کیفیت، هم هزینه تهیه غذا را به شدت افزایش می‌دهد و هم هزینه جایگزینی آن با روغن تازه نیز بسیار زیاد است.

دستگاه تصفیه روغن خوراکی ، برای اولین بار با دانش و مهندسی بومی کشور
ساخت دستگاه تصفیه روغن خوراکی با دانش بومی در کشور

یکی از دستگاه‌های پر مصرف در راه‌اندازی رستوران‌ها و راه‌اندازی فست فودها، دستگاه تصفیه روغن خوراکی و رستورانی است. روغنی که چندبار استفاده شود، یا رنگ سوخته دارد یا طعم و بوی غذا را بد می‌کند و یا باعث هضم سنگین می‌شود. اما در صورت تصفیه این روغن، می‌توان آن را مجدد مورد استفاده قرارداد. این دستگاه‌ها تا حد زیادی کلیه ذرات معلق در روغن را جدا کرده و بو و رنگ آن را احیا می‌کنند. سرعت بالای تصفیه روغن از ویژگی‌های مهم دستگاه تصفیه روغن است.

دستگاه‌های خارجی با وجود اینکه تکنولوژی ساخت بالایی دارند اما مناسب کاربرد در ایران نیستند. زیرا نوع غذای مورد سلیقه ایرانیان ممکن است بسیار متفاوت از کاربرد اصلی دستگاه باشد. از طرفی معمولا دستگاه‌های خارجی به آرامی و پس از مدت طولانی‌، مقدار معینی روعن را تصفیه می‌کنند.

اما دستگاه تصفیه روغن خوراکی که برای اولین بار با دانش و مهندسی بومی کشور توسط گروه صنعتی مجملی طراحی و ساخته شده، قابل رقابت با نمونه‌های خارجی است. ظرفیت بالای این دستگاه باعث می‌شود انواع روغن سریعا و بدون محدودیت فیلتر شده و با توجه به گرانی روغن، عمر روغن به صورت تضمینی با فیلتر مرتب و دوره‌ای، چندین روز افزایش یابد. عمر مفید این فیلترها معمولا خرید آن را مقرون به صرفه کرده است. دستگاه تصفیه روغن می‌تواند تا حدود زیادی کیفیت روغن را بازیافت کند.

مشخصات دستگاه تصفیه روغن گروه صنعتی مجملی

  •  داشتن قابلیت فیلتر روغن و تصفیه روغن در حد بسیار زیاد و دقیق‌تر از نمونه خارجی فرایمستر با عبور‌ روغن از ۴ فیلتر
  •  امکان فیلتر روغن در زمان بسیار کوتاه  
  •  امکان تصفیه روغن با دمای ۱۸۰ درجه سانتیگراد به مدت طولانی
  •  داشتن ظرفیت بالای مخزن نسبت به تمام نمونه‌های موجود-حجم ۴۵ لیتر مخزن
  •  کل سیستم و طراحی آن بومی بوده و پمپ و بورد و سایر قصعات آن هم ساخت داخل است
  •  دارای مکانیسمی راحت برای باز و بسته شدن و شسشتو و کاملا بهداشتی

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تجهیزات آشپزخانه صنعتی مجملی

تجهیزات آشپزخانه مُجمِلی با داشتن کارگاهی مجهز و با تجربه ۳۰ ساله در زمینه تولید انواع فرهای شیرینی و پیتزا وصادرات به کشورهای حوزه خلیج فارس ، روسیه و آفریقایی از سال ۱۳۸۵ بسته به نیاز بازار وارد حوزه تجهیزات آشپزخانه صنعتی شد و با داشتن کادر مجرب و تجهیزات کارگاهی مجهز و پیشرفته شروع به تولید تجهیزات این صنعت به صورت حرفه ای و کامل از صفر تا صد نمود. در سالهای اخیر با داشتن روابط خوب با شرکت های خارجی، موفق به اخذ نمایندگی شرکت معتبر GARLAND گردید و تجهیزات این شرکت را به طور انحصاری با ۳ سال گارانتی معتبر در اختیار مشتریان محترم قرار خواهد داد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]