اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139803043709711648

خرید سرخ کن مناسب برای راه اندازی فست فود الزامی است

نمایندگی سرخ کن هنی پنی امریکایی در اصفهان

کد: 139803043709711648

http://bit.ly/2MBvU7L

، اصفهان , (اخبار رسمی): با توجه به علاقه‌ی هر چه بیشتر مردم و مورد مقبول قرار گرفتن غذاهای سوخاری و یا به اصطلاح فست فودها لازم است تا تجهیزات متناسب با آنها نیز به روز شود تا غذاهایی با کیفیت‌تر و سریع‌تر را به مشتری خود تحویل داد. یکی از وسایل مهم و کاربردی که در فست فودها به کار می‌رود سرخ کن هنی پنی است.

نمایندگی سرخ کن هنی پنی امریکایی در اصفهان
نمایندگی سرخ کن هنی پنی امریکایی در اصفهان

 این سرخ کن برای طبخ کنتاکی استفاده می‌شود. این دستگاه جهت طبخ و پخت انواع مرغ و ماهی سوخاری کنتاکی یا به اصطلاح kfc به صورت تحت فشار استفاده می‌شود. این سرخ کن توسط نمایندگی سرخ کن هنی پنی در اصفهان ارائه می‌شود.

سرخ کن تحت فشار آمریکایی هنی پنی تولید و ساخته شده در کشور امریکا است که به سبب ویژگی‌های کاربردی آن در سراسر دنیا طرفداران خود را پیدا کرده است و همه ساله تعداد زیادی از این دستگاه تولید و به سراسر دنیا ارسال می‌شود. 

دلایل محبوبیت سرخ کن هنی پنی

یکی از دلایل محبوبیت این دستگاه این است که با سرخ کردن مرغ در این سرخ کن کلیه قطعات مرغ و همینطور استخوان‌های آن نرم و پخته می‌شود و از به وجود آمدن خون آبه نیز جلوگیری می‌کند که همین نکته برای ذائقه‌ی بسیاری از مشتریان که نسبت به طبخ مرغ حساس هستند سازگارتر است.

برای فردی که به این موضوع حساس هستند وقتی با چنین دیدی در مغازه روبه رو نشود علاوه بر احساس خوش آیند، به مشتری همیشگی تبدیل خواهد شد.

دیگر ویژگی مهم آن طبخ مرغ در کمترین زمان ممکن است به این صورت که 5 کیلوگرم مرغ در 15 دقیقه آماده می‌شود و سفارشات غذایی سریع‌تر به مشتری تحویل داده می‌شود. پس این دستگاه برای مجموعه رستوران‌ها و فست فودهایی که روزانه تعداد زیادی مشتری دارند گزینه‌ی بسیار مناسبی است. افراد می‌توانند با خرید این دستگاه علاوه بر کیفیت مطلوبی که به غذای خود می‌دهند در مدت زمان کمتری سفارشات را آماده کنند.

عملکرد این دستگاه شبیه به زودپزهای خانگی است که غذا را تحت فشار و در مدت زمان کمتری آماده می‌کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تجهیزات آشپزخانه صنعتی مجملی

تجهیزات آشپزخانه مُجمِلی با داشتن کارگاهی مجهز و با تجربه ۳۰ ساله در زمینه تولید انواع فرهای شیرینی و پیتزا وصادرات به کشورهای حوزه خلیج فارس ، روسیه و آفریقایی از سال ۱۳۸۵ بسته به نیاز بازار وارد حوزه تجهیزات آشپزخانه صنعتی شد و با داشتن کادر مجرب و تجهیزات کارگاهی مجهز و پیشرفته شروع به تولید تجهیزات این صنعت به صورت حرفه ای و کامل از صفر تا صد نمود. در سالهای اخیر با داشتن روابط خوب با شرکت های خارجی، موفق به اخذ نمایندگی شرکت معتبر GARLAND گردید و تجهیزات این شرکت را به طور انحصاری با ۳ سال گارانتی معتبر در اختیار مشتریان محترم قرار خواهد داد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی