اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139803043709311648

نحوه دریافت گواهینامه مدیریت مواد غذایی

کد: 139803043709311648

http://bit.ly/2MfQdqT

، اصفهان , (اخبار رسمی): راه اندازی رستوران علاوه بر رعایت نکات و خرید وسایل و تجهیزات مناسب نیاز به اخذ مدارک معتبر از سازمان‌های مربوطه دارد. حال باید پرسید چه مدرک و کدام سازمان‌ها در این عرصه از اعتبار بیشتری برخوردارند؟

نحوه ی دریافت گواهینامه مدیریت مواد غذایی
نحوه دریافت گواهینامه مدیریت مواد غذایی

مدارک و سازمان‌های معتبر برای دریافت گواهینامه مدیریت مواد غذایی کدامند؟

یکی از عوامل و مواردی که برای راه اندازی رستوران در اصفهان و یا هر شهر دیگری لازم است، دریافت گواهینامه مدیریت مواد غذایی برای راه اندازی رستوران می‌باشد.

امروزه نگه‌داری مواد غذایی ایمن برای تبدیل شدن به مواد غذایی تضمین شده مانند ذخیره‌سازی مناسب امری مهم و حیاتی است.

دانستن اصول مواد غذایی ایمن برای سلامت مشتریان و داشتن غذای با کیفیت و سالم که همین موضوع منجر به کسب موفقیت در کار خواهد شد لازم است.

دستکاری غیر انسانی می‌تواند منجر به آلودگی و مسمومیت مواد غذایی، بیماری‌های غذا، پرونده‌های قضایی و مشکلات دیگری شود که ممکن است باعث آسیب رساندن به شهرت و پایین آوردن سطح رستوران شود.

برای ایمن نگه داشتن مشتریان و خشنودی بازرسان سلامت، گام اول اجرای یک برنامه HACCP است. سپس باید کارکنان، گواهینامه مدیریت غذایی خود را کسب کنند. 

ServSafe چیست؟ گواهینامه مدیریت مواد غذایی

ServSafe یکی از محبوب‌ترین دوره‌های ایمنی غذا در ایالات متحده است. این دوره به کسب و کارهای مواد غذایی اطمینان می‌دهد که به طور صحیح مواد غذایی را انبار، تهیه، آماده‌سازی را ارائه دهند و با حداقل اشتباهات به کار خود ادامه دهند.

ServSafe باید اولین گام برای اجرای عادات غذا خوردن مثبت در مؤسسه نیز باشد.

قدرت هر کارمند با یک گواهینامه برای مدیریت مواد غذایی آسان به لطف برنامه گواهینامه مدیریت مواد غذایی ServSafe است. این به ویژه برای آموزش اصول ایمنی مواد غذایی، بهداشت، آلودگی، درجه حرارت و تمیز کردن طراحی شده است.

چگونه می‌توان گواهینامه مدیریت مواد غذایی Servsafe را دریافت کرد؟

مرحله اول، باید مواد آموزشی لازم را که توسط Servsafe مشخص شده است را دریافت کرد. کارکنان علاقه‌مند باید در کلاس‌های آموزشی شخصی یا آنلاین شرکت کنند.

امتحان Servsafe باید توسط یک مربی که توسط ServSafe تایید شده صورت گیرد. هنگامی که امتحان‌ها درجه بندی می‌شوند، متخصص، شخص را به وضعیت گواهینامه خود آگاه می‌کند.

اگر شخص نمره 75٪ یا بالاتر را به دست آورد، امتحان را گذرانده است و دو گواهینامه دریافت خواهد کرد. یک گواهینامه بزرگ برای قاب کردن و گواهینامه کوچک اندازه کیف پول نیز به شخص داده می‌شود. این گواهینامه برای 5 سال معتبر است و در آن زمان گواهی‌نامه مجددا تأیید خواهد شد.

گواهینامه ایمنی مواد غذایی ایالت متحده چیست؟

ایمنی مواد غذایی دولتی توسط بخش‌های بهداشتی در سراسر ایالات متحده حمایت می‌شود. صدور گواهینامه آنها بر اساس پایه دولتی متفاوت است. این امر به کارمندان و مدیران اجازه می‌دهد جزئیات مربوط به مقررات بهداشتی در حوزه خود را یاد بگیرند.

گواهینامه کامل آنها و انطباق با مقررات ایالت‌ها، صدور گواهینامه ایمنی مواد غذایی را یک گزینه عالی برای کارکنان مایل به اخذ گواهینامه کنترل مواد غذایی می‌سازد.

چگونه می‌توان گواهینامه مواد غذایی را از طریق ایمنی مواد غذایی کشور دریافت کرد؟

این دوره حدود ۲ ساعت طول می‌کشد تا تکمیل شود و از مطالب تعاملی استفاده کند که فرآیند یادگیری را آسان می‌سازد در حالی که اطلاعات را در بخش‌های قابل‌کنترل ارائه می‌کند.
در اینآزمون،  سؤالات مربوط به وضعیت و منطقه خاص پرسیده می‌شود.

الزامات مورد نیاز برای تصویب از کشوری به کشور دیگر متفاوت است اما به طور معمول شخص باید امتیاز 70 تا 80 درصد را برای دریافت گواهینامه اخذ کندد.
کارت‌های صدور گواهی‌نامه در اغلب مکان‌ها به مدت ۲ سال معتبر هستند، اما ممکن است از کشوری به کشور دیگر متفاوت باشد.

کلاس‌های مدیریت مواد غذایی چیست؟

کلاس‌های مدیریت غذا، آموزش، منابع و امتحانات آنلاین را ارایه می‌دهند که برای فراهم کردن، دانش لازم برای مدیریت صحیح غذا به کاربر طراحی شده‌اند. آن‌ها مواد و امتحانات متناسب با نیازهای خاص هر کشور را فراهم می‌کنند که شامل آموزش کاربر در مقررات و مقررات محلی می‌شود.

کلاس‌های مدیریت مواد غذایی به راحتی دوره‌های آنلاین و امتحانات را ارائه می‌دهند، اما همچنان رستوران‌ها و کارکنان باید با مهارت و دانش لازم برای رسیدگی به مواد غذایی مناسب آشنا باشند.

کلاس‌های مدیریت مواد غذایی، ANSI Accredited هستند و در بعضی ایالت‌ها می‌توان گواهینامه ANSI ASTM E2659 را به عنوان بخشی از گواهینامه Classes Class Handler به دست آورد.

کارت گواهینامه مواد غذایی یک مجوز حرفه ای است؟

پاسخ به این سوال بر اساس قوانین محلی یا ایالتی متفاوت است. به این جهت کارکنان باید خود را به روز نگه دارند تا تایید و سازگار باشند، 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تجهیزات آشپزخانه صنعتی مجملی

تجهیزات آشپزخانه مُجمِلی با داشتن کارگاهی مجهز و با تجربه ۳۰ ساله در زمینه تولید انواع فرهای شیرینی و پیتزا وصادرات به کشورهای حوزه خلیج فارس ، روسیه و آفریقایی از سال ۱۳۸۵ بسته به نیاز بازار وارد حوزه تجهیزات آشپزخانه صنعتی شد و با داشتن کادر مجرب و تجهیزات کارگاهی مجهز و پیشرفته شروع به تولید تجهیزات این صنعت به صورت حرفه ای و کامل از صفر تا صد نمود. در سالهای اخیر با داشتن روابط خوب با شرکت های خارجی، موفق به اخذ نمایندگی شرکت معتبر GARLAND گردید و تجهیزات این شرکت را به طور انحصاری با ۳ سال گارانتی معتبر در اختیار مشتریان محترم قرار خواهد داد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بهداشت و درمان