اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139802083638811422

آشنایی با برند هایلوک از هایک ویژن

اقتصادی قدرتمند هایک ویژن

کد: 139802083638811422

http://bit.ly/2IPF25V

، تهران , (اخبار رسمی): بسیاری از شرکت‌هایی که با برند هایک ویژن کار می‌کنند روی پروژه‌های در سطح بزرگ و در مواردی متوسط تمرکز دارند و هایک ویژن نیز تمایل دارد تا برند اصلی خود را در این سطح حفظ کند، اما از سوی دیگر نمی‌تواند بخش خرد بازار و نصاب‌هایی که پروژه‌هایی در سطح کوچک را انجام می‌دهند را نیز نادیده گیرد.

اقتصادی قدرتمند هایک ویژن
اقتصادی قدرتمند هایک ویژن

هایک ویژن به عنوان یکی از برندهای شناحته شده در بازار سیستم‌های نظارت تصویری در سراسر دنیا است که همواره سیاست فروش بیشتر از طریق ایجاد بازارهای جدید برای محصولات را در دستور کار خود داشته است . 

با توجه به این سیاست هایک ویژن برای به دست آوردن سهم بیشتری از بازار خرد و کاربران رده معمولی بازار، که معمولا قیمت نقش تعیین کننده‌ای در خرید محصول برای آنها دارد، به جای کاهش دادن قیمت محصولات با برند اصلی، تصمیم به تولید محصولی با برند دوربین مداربسته هایلوک گرفت که بتواند پاسخگوی این بخش از بازار نیز باشد.

بسیاری از نمایندگان و شرکت‌هایی که با برند هایک ویژن کار می‌کنند روی پروژه‌های در سطح بزرگ و در مواردی متوسط تمرکز دارند و هایک ویژن نیز تمایل دارد تا برند اصلی خود را در این سطح حفظ کند، اما از سوی دیگر نمی‌تواند بخش خرد بازار و نصاب‌هایی که پروژه‌هایی در سطح کوچک را انجام می‌دهند را نیز نادیده بگیرد به همین جهت با ایجاد برند هایلوک به نوعی تلاش می‌کند با تفکیک بازار بتواند سهم بیشتری از فروش داشته باشد.

عملکرد مناسب در HiLook

شاید اولین سوالی که در ذهن هر کسی در مورد برند دوربین مداربسته پیش می‌‌آید نوع عملکرد و میزان کیفیت است. در تست‌های مختلفی که از دوربین‌های برند هایلوک در محیط‌ها و حالات مختلف تصویر مانند محیط‌های کم نور، نور مستقیم به عمل آمده تفاوت محسوسی با مدل‌های مشابه هایک ویژن مشاهده نشده و می‌توان نمره خوبی از لحاظ کیفیت به محصولات داد. در نتیجه می‌توان به کاربرانی که با برند Hikvision آشنایی دارند گفت، با اطمینان از کیفیت محصولات برند دوربین مداربسته هایلوک را با قیمت‌های پایین‌تر انتخاب کنند. 

قیمت مقرون به صرفه

هایک ویژن یکی از بهترین تولیدکننده‌های سیستم‌های نظارت تصویری است که همیشه بالاترین میزان فروش را در میان رقبا دارد که دلیل اصلی دست یافتن به چنین جایگاهی تولید محصولات با کیفیت ولی با قیمت پایین توسط این کمپانی بوده است. اما اگر تا این لجظه عنوان قیمت مقرون به صرفه در برابر کیفیت در اختیار برند هایک ویژن بود باید نگاهی به برند دوربین مداربسته هایلوک انداخت. به گفته خود تولیدکننده برند هایلوک ساخته شده تا بتواند پاسخگوی نیازهای کاربران آماتور و معمولی از نظر قیمت و کیفیت باشد و در عمل هم دیده می‌شود که می‌توان یک دوربین مداربسته با قابلیت‌های فراوان را از برند Hilook را با قیمتی بسیار مناسب تهیه کرد.

راهکارها و قابلیت‌ها

دوربین‌های مداربسته هایلوک در دو دسته تحت شبکه و HDTVI یا Turbo-HD تولید و عرضه می‌شوند.

راهکارهای IP: دوربین‌های تحت شبکه هایلوک دارای قابلیت‌های نرم افزاری دوربین‌های هایک ویژن و کنسول تنظیمات مشابه هستند و از پروتکل‌هایی مانند H265+ نیز پشتیبانی می‌کنند.
راهکارهای آنالوگ:‌ دوربین‌های آنالوگ، اچ دی از تکنولوژی اختصاصی هایک ویژن Turbo-HD پشتیبانی می‌کنند. قابلیت‌هایی همچون POC، انتقال طولانی تصاویر بر روی بستر کابل کواکسیال و رزولوشن تصاویر تا 4K نیز از قابلیت‌های دیگر دوربین‌های توربو اچ دی هایلوک است. 

مشخصات نرم افزاری

تمامی نرم افزارهای مدیریتی و ریموت به کار رفته در دوربین مداربسته هایلوک مانند IVMS4200 و IVMS 4500 دقیقا مشابه با هایک ویژن است و کاربر نیاز به آموزش جدید نخواهد داشت. این نرم افزار باتمام محصولات HiLook سازگار است که به کمک آن می‌توان مدیریت تصویری چند منظوره (VMS) و قابلیت‌هایی از قبیل نمایش زنده، ضبط ویدئو، جستجو و بازیابی از راه دور، پشتیبان‌گیری فایل، ذخیره‌سازی برنامه‌ریزی شده، مدیریت زنگ هشدار و غیره را در اختیار داشت.

با توجه به مواردی که مرور شد به سختی می‌توان گفت با توجه به تمامی شباهت‌هایی که بین دو برند وجود دارد مشتریان وفادار به برند هایک ویژن به سمت دوربین مداربسته هایلوک روی خواهند آورد اما قطعا این اقدام کمپانی با توجه به کیفیت و قیمت محصولات، در جذب رده پایین بازار تاثیر فراوانی خواهد داشت.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

الیت کالا

الیت کالا فروشگاه آنلاین سیستم های حفاظتی و نظارتی ، تجهیزات شبکه و خانه هوشمند

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی