اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139802083638911422

برندهای OEM داهوا را بشناسید!

کد: 139802083638911422

http://bit.ly/2H35hUq

، تهران , (اخبار رسمی): خدمات OEM روندی است که در آن محصولات در کارحانه اصلی تولید می‌شوند و دریافت‌کننده خدمات، محصولات را با برند تجاری خود به بازار عرضه می‌کند. بسیاری از این برندها خودشان تولیدکننده تکنولوژی نیستند.

برندهای OEM داهوا را بشناسید!
برندهای OEM داهوا را بشناسید!

Dahua Technology ارائه دهنده محصولات و راه حل‌های پیشرو در صنعت نظارت تصویری جهانی است. براساس گزارش IHS 2016، دروبین مداربسته داهوا دارای بیشترین سهم بازار جهانی تجهیزات نظارت جهانی در سال 2015 بوده است. 

تعهد داهوا همواره به ارائه بالاترین کیفیت محصول با آخرین فن آوری به مشتریان خود بوده است. شرکت داهوا حدود ۱۰ درصد درآمد سالانه فروش را در بخش تحقیق و توسعه سرمایه‌گذاری می‌کند که کارکنان این بخش شامل بیش از 5000 مهندس تحقیق و توسعه است.

تحقیقات مهندسان داهوا بر روی تکنولوژی‌های پیشرفته به کار رفته در ساخت لنز دوربین، سنسور تصویر، رمزنگاری، انتقال ویدئو، پردازنده جاسازی شده، پردازش گرافیکی، تحلیل ویدئو، قابلیت اطمینان نرم افزار و تکنولوژی امنیتی شبکه تمرکز دارد. داهوا همواره با برندهای پیشرو در صنعت نظارت تصویری در زمینه‌های مختلف همکاری می‌کند تا از دسترسی مشتریان خود به آخرین و بهترین فن‌آوری‌ها این عرصه اطمینان حاصل کند.

محصولات متعدد Dahua توسط انجمن‌های حرفه‌ای و سازمان‌های معتبر صنعت امنیتی تأیید و مورد تایید قرار گرفته‌اند.

محصولات داهوا طیف گسترده‌ای از محصولات را برای نیازهای مشتریان با سطوح امنیتی مختلف و مقیاس پروژه را شامل می‌شود. محصولات تولید شده شامل سری Lite به Pro به Ultra است. طراحی و کیفیت تولید محصولات دروبین مداربسته داهوا اعتماد بسیاری از برندهای بین‌المللی است که به همین دلیل این برند یکی از پیشگامان عرضه خدمات OEM و ODM به شرکت‌های امنیتی مختلف در جهان است. ارئه خدمات برای ده‌ها شرکت، از جمله برخی از بزرگ‌ترین نام‌های دنیای امنیت، از جمله Tyco ،Panasonic و Honeywell. گواهی برای اثبات این موضوع است. لازم به ذکر است که برخی از برندها سعی می‌کنند دریلفت خدمات OEM از داهوا را پنهان کنند.

خدمات OEM روندی است که در آن محصولات در کارخانه اصلی تولید می‌شوند و دریافت‌کننده خدمات محصولات را با برند تجاری خود به بازار عرضه می‌کند. بسیاری از این برندها خودشان تولیدکننده تکنولوژی نیستند و ممکن است در زمان‌های مختلف خدمات دهنده OEM خود را تغییر دهند. 

Dahua دارای ۲۲ دفتر پشتیبانی فنی، مشاوره راه حل، خدمات گارانتی و خدمات پس از فروش در خارج از چین است.

محصول تولیدی این شرکت شامل سیستم دروبین مداربسته داهوا، سیستم حمل و نقل هوشمند، سیستم هوشمند ساختمان، اکسس کنترل، ویدئو اینترکام، زنگ هشدار، قفل هوشمند است.

امروزه محصولات داهوا به طور گسترده‌ای در خرده فروشی‌ها، مدارس، هتل‌ها، بانک‌ها، بیمارستان‌ها، ساختمان‌های اداری، بزرگراه‌ها و مدیریت ترافیک شهر استفاده شده است. از پروژه‌های شاخص در مقیاس بزرگ اجرا شده با راهکارهای Dahua می‌توان به بازار Lulu در عمان، هتل لوکس در ایتالیا، خطوط هوایی LAN پرو، APEC در چین و شهر ایمن در برزیل و بسیاری دیگر اشاره کرد.

داهوا در طول روند رشد سریع در سال‌های گذشته، توانسته از یک شرکت تولیدکننده معمولی به یکی از مهره‌های کلیدی صنعت نظارت تصویری در سطح بین‌المللی تبدیل شود. در سال ۲۰۱۲ Dahua با ابداع فناوری HDCVI این تکنولوژی را به عنوان اختراع خود به بازار معرفی کرد و به طور کلی صنعت نظارت تصویری با بستر آنالوگ را تغییر داد.

تعدادی از برندهای OEM داهوا شامل Advidia ،Amcrest ،Ameta ،Annke ،Bticino ،CCTV Security Pros ،DH Vision ،Dotix ،eLine ،FLIRLorex ،GSS ،Honeywell ،IC Realtime ،Winic است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

الیت کالا

الیت کالا فروشگاه آنلاین سیستم های حفاظتی و نظارتی ، تجهیزات شبکه و خانه هوشمند

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی