اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139802093639811669

افتتاح فروشگاه اینترنتی فاین سافت

کد: 139802093639811669

http://bit.ly/2IQOi9H

، تهران , (اخبار رسمی): فاین سافت به عنوان یکی از اولین فروشگاه‌های تخصصی نرم افزارهای ایرانی کسب و کار‌ها و به عنوان فروشگاهی جامع و فعال در زمینه عرضه محصولاتی متنوع از معتبرترین برندها برای فروش به صاحبان صنوف و همچنین فروش انواع نرم افزارهای حسابداری مخصوص مشاغل، نرم افزارهای آموزشی و مجموعه های نرم افزاری است.

افتتاح فروشگاه اینترنتی فاین سافت
افتتاح فروشگاه اینترنتی فاین سافت

فاین سافت، ارائه‌کننده انواع نرم‌افزارهای حسابداری مخصوص مشاغل، نرم افزارهای آموزشی و مجموعه‌های نرم افزاری است که افراد را برای خرید هر چه آسان‌تر یاری می‌کند

امروزه بهای اوقات فراغت افراد با وجود مشغله‏‌های روزانه بسیار گران‌بها‌تر شده است. همه برای این اوقات برنامه‌ریزی فشرده‏‌تری دارند. امروزه صرف زمان‌هایی نسبتا طولانی در فعالیت‏‌های نه‌چندان با اهمیت مانند خرید و سفرهای شهری برای بسیاری از افراد اولویت خود را از دست داده است.

هوشمندی انسان‌ها، آنها را مجاب می‏‌کند که با تغییر در الگوهای قدیمی و نا‏کارآمد زندگی، هوشمندانه‏‌تر و امروزی‏‌تر زندگی کنند. صرف اوقات فراغت برای تفریح، آموزش، ورزش، لذت بردن از علایق شخصی و رفع خستگی‏‏‌های روزانه اولویت بیشتری نسبت به فعالیت‌‏‏‏های وقت‌گیر و در عین حال کم اهمیت‏‏‏‌تر مانند خرید کردن دارند.در نتیجه بستری امن و قابل اطمینان برای خرید آسان و مطمئن لازم است تا افراد بدون صرف وقت و هزینه زیاد بتوانند خرید کنند.

فاین سافت به عنوان اولین فروشگاه تخصصی نرم افزارهای ایرانی کسب و کار‌ها و به عنوان فروشگاهی جامع فعال در زمینه عرضه محصولاتی متنوع از معتبرترین برندها برای فروش به صاحبین صنوف و همچنین فروش انواع نرم افزارهای حسابداری مخصوص مشاغل، نرم افزارهای آموزشی و مجموعه‌های نرم افزاری است که افراد می‌توانند به راحتی در آن خرید کنند و از وقت خود به صورت بهینه استفاده کنند.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس وبلاگ www.finesoft.ir/blog و یا آدرس سایت www.finesoft.ir مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه اینترنتی فاین سافت

فاین سافت به عنوان اولین فروشگاه تخصصی نرم افزارهای ایرانی کسب و کار افتخار دارد تا فروشگاهی جامع و کامل با محصولاتی متنوع از معتبرترین برندهای نرم افزاری را برای فروش به صاحبین صنوف عرضه کند.در فاین سافت می توانید انواع نرم افزارهای حسابداری مخصوص مشاغل‚نرم افزارهای آموزشی و مجموعه نرم افزارهای تخصصی را مشاهده و خرید نمایید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]