اطلاعات تماس
  • 021665***** - 021669*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139802153656111683

سئو سایت و تاثیر آن بر سایت‌های شرکتی

کد: 139802153656111683

http://bit.ly/2YbBe2A

، تهران , (اخبار رسمی): سایت‌های شرکتی باید از لحاظ چینش منوها و زیرمنوها و تاثیری که در بازدید اول در ذهن مخاطبان برجای می‌گذارند، ریسپانسیو بودن و سرعت لود صفحات بهینه باشند تا سئوی آنها بهبود یابد.

سئو سایت و تاثیر آن بر سایت های شرکتی
سئو سایت و تاثیر آن بر سایت‌های شرکتی

تعیین کلمات کلیدی همیشه در سئو حرف اول را می‌زند. اینکه از چه کلماتی استفاده می‌شود که کاربران بیشتر آنها را جستجو کنند، می‌تواند در جایگاه سایت یک شرکت تاثیر گذار باشد. باید بهترین کلماتی که بتواند نتیجه سریع‌تری برای یک سایت به همراه داشته باشد و قابلیت جستجوی آنها را بالا باشد را انتخاب کرد.

طراحی هر نوع سایتی اعم از شرکتی و غیر شرکتی باید طبق اصول و استانداردهای از پیش تعیین شده انجام شود تا سایت هم سریع‌تر جایگاهی در گوگل پیدا کند و هم بتواند به عنوان یک سایت مناسب به کاربران شناسانده شود. 

معرفی سایت مهم و مفید است، پس بهتر است تمامی بخش‌های شرکت معرفی شود اما نه خیلی بخش، بخش و ریز؛ یعنی باید مختصر و در عین حال واضح باشد و کاربر بتواند با ورود به سایت قسمتی را که مد نظر دارد به راحتی پیدا کند. 

مثلا صفحه تماس با ما و در باره ما بسیار اهمیت دارد و می‌تواند اعتماد مشتریان را جلب کند. می‌توان در این صفحات اطلاعات کاملی از تاریخچه شرکت و کارکنان ارائه و رزومه کاری آنها را قرار داد.

در صفحه تماس با ما نیز تمامی راه‌های ارتباطی با مشتریان مانند تلفن تماس، ایمیل، شبکه‌های اجتماعی و قرار دادن بخشی به عنوان ارائه نظر و انتقاد و پیشنهاد،  هم می‌تواند در سئو سایت تاثیر داشته باشد. این امر همچنین حس اعتماد و ارزشمند بودن نظرات برای مشتریان را به همراه دارد. وقتی که قرار است سایتی سفارش داده شود، باید حتما نکات لازم رعایت شود.

طراحان سایت با قیمت‌های متفاتی این کار را انجام می‌دهند. اگر به افراد نامطمئن یا افرادی که با قیمت‌های بسیار پایین کار طراحی سایت را انجام می‌دهند سایت سفارش داد، نه تنها سایت طراحی شده دارای نواقصی خواهد بود، بلکه در سئو نیز دچار مشکل خواهد شد.

اهمیت سایت شرکتی

داشتن یک سایت برای هر شرکتی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و باعث ایجاد ارتباط مستقیم آنها و مشتریان می‌شود. همچنین با وجود یک سایت می‌توان نسبت به رقبایی که دارای وب سایت نیستند، پیشرفت کرد و فروش خود را افزایش داد. داشتن یک برند نیز برای شرکت مهم است. یکی از کارهایی که می‌تواند در برندسازی مفید باشد سئو سایت شرکت است.

وقتی که سایتی شرکتی داشته باشد، می‌تواند تمام جوانب کار و محصولات خود را به صورت اینترنتی به نمایش بگذارد و از حجم حضور مردم در فروشگاه‌های خود کم کند، تمام اخبار و اطلاعات لازم را به صورت روزانه در اختیار مردم قرار دهد. با وجود یک سایت این امکان وجود دارد که بتوان بدون پرداختن هیچ هزینه‌ای برای تبلیغات و فقط با انجام سئو و رساندن سایت به صفحه اول گوگل در وقت و زمان صرفه جویی کرد.

با وجود یک سایت شرکتی این امکان وجود دارد که کسب و کار بتواند به صورت شبانه روز بدون تعطیلی ثبت سفارش انجام دهد و در اسرع وقت محصول خریداری شده را به دست مشتری برساند. همچنین شرکت‌هایی که قصد دارند در زمینه بین المللی فعالیت کنند، حتما باید سئو  انجام دهند زیرا بودن در صفحه اول گوگل و به روز بودن سایت باعث اعتبار شرکت خواهد شد.

تاثیر سئو سایت در برندسازی شرکتی

برندسازی و برندینگ بسیار عمیق و دقیق است. در ادامه تاثیر سئو سایت بر برندسازی یک شرکت بررسی شده است. سئو سایت شرکتی باعث ایجاد بازار اینترنتی می‌شود . یعنی نه تنها از این طریق امکان مطرح کردن برند و شرکت برای کاربران وجود دارد بلکه امکان جذب مشتری نیز وجود دارد.

برای برندسازی روش‌های متنوع و متفاوتی از جمله، تبلیغات در سطح شهر، روزنامه، پیام‌های تبلیغاتی و ... وجود دارد. اما زمانی که سئو سایت قوی باشد و تمام موارد و قوانین سئو رعایت شده باشد، تاثیر ان بر معرفی سایت قابل مشاهده است.

بالا بردن آمار بازدید از سایت‌های شرکتی

هرچقدر سایتی ساده باشد اما دارای محتوای بیشتری برای کاربران باشد و بتواند نیاز جستجوی کاربران را برآورده کند، در آمار بازدید از سایت تاثیرگذار است.

به دلیل اینکه امروزه افراد بیشتر از طریق تلفن‌های همراه خود سایت‌های مختلف را بازدید می‌کنند، پس بالابردن امنیت سایت و ریسپانسیو بودن و از همه مهم‌تر به دلیل کوچک بودن صفحه نسبت به لپ تاپ، بهتر است محتوای اصلی در همان صفحه اول نمایش داده شود.

با ایجاد صفحات مجازی در اینستاگرام ، تلگرام و ... و قرار دادن لینک سایت در این شبکه‌ها احتمال افزایش بازدید نیز وجود دارد.

مزایای سئو سایت و تاثیر آن بر سایت شرکتی

افزایش سرعت یکی از مراحل بهینه کردن سئو سایت است که این کار باعث مشاهده بیشتر سایت و صرف زمان بیشتر در سایت می‌گردد. کلمات کلیدی که انتخاب می‌شود، می‌تواند محصولات یا خدمات جدیدی باشد که قرار است به مشتریان ارائه شود. تمام فعالیت‌های بازاریابی آنلاین به نوعی می‌تواند به رتبه بندی‌های سئوی سایت وابسته باشد. طراحی سایت، بازاریابی محتوا، خدمات بازاریابی، شبکه‌های اجتماعی و تبلیغات آنلاین بر سئو تاثیرگذار هستند.

اگر سایتی در صفحات پایین‌تر گوگل باشد احتمال بازدید از آن بسیار کم است اما با انجام سئو شانس دیده شدن و بازدید بسیار بالا می‌رود. جستجوی کاربران در زمینه‌های مختلف باعث می‌شود که ربات‌های گوگل از موضوع سایت آگاهی پیدا کنند و با توجه به موارد گفته شده سایت را رتبه بندی کنند.

داشتن جایگاه اول در گوگل بی شک باعث افزایش درآمد خواهد شد. با ایجاد قسمتی به عنوان ارسال نظرات و پیشنهادات می‌توان تعامل بیشتری با مشتریان داشت و ترافیک سایت را افزایش داد. با انجام سئو سایت و بررسی سایت‌های رقبا امکان فهم بهتر نیاز مشتریان وجود داشته و با اعمال نظرات و خواسته‌های آنها کسب و کار می‌تواند جایگاه خود را در صفحه اول حفظ کند.

سه عاملی که باعث میشود کاربران از سایتی دیدن کنند

  • صفحه‌های محدود

هرچقدر تعداد صفحات سایت کمتر باشد کاربران تمایل بیشتری به بازدید پیدا می‌کنند. مثلا اگر سایت دارای 8 منو و هر منو دارای 4 زیر مجموعه باشد ممکن است بازدید زیادی نداشته باشد. اما از آنجایی که انسان‌ها به دنبال راه‌های کوتاه‌تر و سهل الوصلی هستند و می‌خواهند در بازدید اول به آنچه که می‌خواهند برسند، حوصله و وقت بررسی تک تک صفحات را ندارند. پس هرچقدر تعداد صفحات کمتر باشد میزان بازدید از آنها بیشتر خواهد بود.

  • کلمات کلیدی

بارها درباره تاثیر مثبت کلمات کلیدی بر سئو سایت صحبت شده است. کسب و کار باید بداند که کاربران چه کلماتی را برای جستجو انتخاب می‌کنند تا از همان کلمات در سایت خود استفاده کند.

  • لندینگ یا فرود صفحه

طراحان سایت و سئو کاران با این کلمه آشنایی دارند اما به افرادی که معنی دقیق صفحه فرود را نمی‌دانند باید گفت که نخستین صفحه‌ای که توسط آن، کاربران وارد سایتی می‌شوند، صفحه فرود است و  معمولا با عناوینی چون خانه یا صفحه اصلی نام گذاری می‌شوند.

صفحه فرود اهمیت زیادی در ادامه بازدید کاربران از دیگر صفحات سایت دارد. اگر صفحه نخست دارای جذابیت‌های بصری و محتوایی لازم باشد و آن چیزی را که کاربر می‌خواهد داشته باشد باعث می‌شود که هم از دیگر صفحات بازدید کنند و هم لینک‌هایی که در این صفحه وجود دارد را باز کنند. 

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت شرکت پیشرو ارتباط مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت پیشرو ارتباط

شرکت فن آوران پیشرو ارتباط از سال 1384 در زمینه ارائه خدمات تخصصی مبتنی بر وب فعالیت خود را شروع کرد.

اطلاعات تماس
  • 021665***** - 021669*****
[نمایش اطلاعات]