اطلاعات تماس
  • 021665***** - 021669*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139805053890411683

رپورتاژ آگهی چه میزان بر سئو سایت اثر گذار است؟

کد: 139805053890411683

http://bit.ly/2YrKX8K

، تهران , (اخبار رسمی): رپورتاژ اگهی در واقع نوعی آگهی است که به عنوان یک گزارش در سایت‌های دیگر ارائه می‌شود و بعضی اوقات تا مدت زمان نامحدود در یک سایت قرار دارد اما بعضی مواقع دیگر دارای محدودیت زمانی است و با پرداخت هزینه‌ای می‌توان رپورتاژ خود را تمدید کرد.

رپورتاژ آگهی تا چه میزان بر سئو سایت اثر گذار است ؟
رپورتاژ آگهی چه میزان بر سئو سایت اثر گذار است؟

برای سایت‌هایی که رقابت بالایی با هم دارند وجود رپورتاز الزامی است زیرا هرچقدر که سایت قوی از نظر تعداد مقالات و بک لینک‌ها باشد اما به دلیل اینکه رپورتاژ تاثیر چند برابری در سئو سایت می‌گذارد و رقبا از این آگهی‌ها چندین بار استفاده کرده‌اند باید از انها استفاده کرد.

تاثیر رپورتاژ آگهی بر سئو سایت

برای گرفتن بک لینک پیشنهاد می‌شود که از سایت‌های با اعتبار بالا آنها را دریافت کرد، برای رپورتاژ نیز اینگونه است؛ به دلیل اعتبار بالایی که دارد می‌تواند رتبه سایت را جا به جا کند. خصوصا اگر سایتی نزدیک به صفحه اول گوگل باشد این کار الزامی است.

یعنی وقتی که تنها لازم است ۲۰ تا ۳۰ سایت رقیب را کنار زد تا در صدر قرار گرفت باید از رپورتاژ استفاده شود. استفاده از رپورتاژ برای زمانی که هنوز سایت در گوگل ایندکس نشده اصلا حرکت مناسبی نیست و حتی زمانی که سایت در صفحات عقب‌تر گوگل باشد نیز نباید اینکار را انجام داد. رپورتاژ تنها زمانی مناسب است که قرار است یک جهش بلند در جایگاه داشت مانند دونده‌ای که در لحظات آخر به طور ناگهانی از جایگاه چهارم به جایگاه اول برسد، تنها وجود یک انگیزه و قدرت باعث جا به جایی او خواهد شد برای رپورتاژ آگهی نیز به همین صورت است .

بهتر است در چه سایت‌هایی رپورتاژ آگهی منتشر شود؟

معمولا رپورتاژ اگهی در سایت‌هایی که مربوط به زمینه سایت اصلی است منتشر می‌شود زیرا بازدید بیشتری صورت می‌گیرد . اما قرار دادن رپورتاژ اگهی رقیب در سایت خود درست نیست و خودکشی برای سایت شما خواهد بود.

بنا براین در سایت‌های خبری معروف می‌توان رپورتاژ آگهی منتشر کرد و آنها گزینه‌ای مناسب هستند. مبرای انتخاب سایت برای رپورتاژ بهتر است نکات زیر را مد نظر داشت:

  • اعتبار دامنه سایت( اعتبار بالای ۵۰ مناسب‌تر است)
  • میزان بازدید روزانه از سایت

همچنین می‌توان در سایت‌های دیگری که فقط کار آنها رپورتاژ آگهی است این کار را انجام داد. هزینه رپورتاژها نیز متفاوت است از قیمت‌های بسیار پایین تا قیمت‌های بالاتر را شامل می‌شود و  بستگی به نوع بسته‌ای که انتخاب می‌شود دارد و مدت زمان رپورتاژ آگهی متغییر خواهد بود.

نکاتی که باید هنگام رپورتاژ آگهی در نظر داشت:

  • حتما نام برند و یا سایت خود را در آگهی لینک دار کرد
  • تعداد کلمات رپورتاژ به طور معمول بین ۷۰۰ تا ۱۲۰۰ کلمه است
  • از کپی کردن مطالب در رپورتاژها باید خودداری شود، بهتر است محتوای جدید را برای این کار در نظر گرفت.
  • حداکثر از ۵ لینک در رپورتاژ آگهی استفاده شود، هر چقدر تعداد بک لینک‌هایی که وجود دارد بیشتر باشد ارزش آنها کمتر می‌شود
  • در آگهی بهتر است صفحاتی از سایت را لینک داد که رقابت کمتری دارند و اینکار باعث رشد آن صفحه خواهد بود
  • از به کار برد کلمات متعدد برای لینک دهی پرهیز شود، فقط کلمه کلیدی که همیشه به آن لینک داده می‌شود، استفاده کرد.
  • در رپورتاژ نباید از لینک‌های نوفالو استفاده کرد بهتر است تمامی لینک‌ها فالو باشند

تاثیری که رپورتاژ آگهی بر سایت می‌گذارد و می‌تواند در رتبه بندی سئو سایت موثر باشد هیچ کدام از تبلیغات این قدرت را ندارند.  اگر میلیون‌ها بک لینک گرفته شود در صورتی که رقابت بر سر کلمه کلیدی که انتخاب شده است باشد هرگز نمی‌توان جایگاه اول را کسب کرد.

تبلیغات اینترنتی ممکن است زمان کوتاهی اثر گذار باشند اما رپورتاژ تاثیری دائمی خواهد داشت.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت پیشرو ارتباط

شرکت فن آوران پیشرو ارتباط از سال 1384 در زمینه ارائه خدمات تخصصی مبتنی بر وب فعالیت خود را شروع کرد.

اطلاعات تماس
  • 021665***** - 021669*****
[نمایش اطلاعات]