اطلاعات تماس
  • 021665***** - 021669*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139805013880411683

اصول مقاله نویسی برای سئو سایت

کد: 139805013880411683

http://bit.ly/2K3gXXi

، تهران , (اخبار رسمی): مقاله نویسی شاید در ابتدا برای افرادی که در این زمینه سر رشته‌ای ندارند کار دشواری باشد. در صورتی که می‌توان گفت اصلا کار سختی نیست فقط باید موضوع و چهار چوب مقاله را مشخص کرد، سپس به نوشتن مقاله پرداخت.

اصول مقاله نویسی برای سئو سایت چیست؟
اصول مقاله نویسی برای سئو سایت

طراحی ساختار مقاله به اینصورت است که از ابتدا باید مشخص شود که مقاله چه تعداد زیر مجموعه داشته باشد و هر زیر مجموعه چه میزان کلمه. برای مقالات سئو حداقل باید 2000 کلمه نوشت تا مورد تایید سئو باشد، البته نوشتن کمتر از این تعداد نیز مورد قبول است اما برای داشتن سئو سایت بهتر باید 2000 کلمه داشت.

ساختار مقاله نویسی شامل چه مواردی است؟

ساختار مقاله نویسی شامل نوارد زیر است:

1-مشخص کردن عنوان

مشخص کردن موضوع و عنوان متن در ابتدای هر چیزی مهم است. عنوان مقاله را باید مشخص کرد. عنوانی جذاب و کاربر پسند که وقتی کاربر عنوان را می‌بیند حتما بر روی آن کلیک کند. باید مطمئن بود نیازی که کاربر به دنبال آن است در مقاله برطرف شود. با جستجو در گوگل می‌توانید عناوین استفاده شده توسط سایت‌های دیگر را بررسی کرد و از آنها ایده گرفت و یا با سرچ عنوان خود در برنامه keyword planner از میزان جستجو عنوانی که قصد انتخاب آن وجود دارد، مطمئن شد.

2-مشخص کردن زیر مجموعه‌ها

بعد از انتخاب عنوان مناسب باید زیر مجموعه‌های متن را نیز مشخص کرد. مثلا اگر متن دارای 5 زیر مجموعه است در توضیحات کلی که درباره مطلب داده شده است حتما باید ذکر شود.

زمانی که در ابتدا مشخص می‌شود قرار است درباره چه چیزی صحبت شود، برای کاربر واضح و روشن است که در متن چه مطالبی بررسی می‌شود و کاربر به دنبال چیزی که در ذهن دارد در متن می‌گردد و با عنوان بندی مناسب می‌تواند به منظور خود برسد.

بعد از مشخص کردن زیر مجموعه‌ها باید توضیحاتی که لازم است را در هر قسمت ارائه کرد. در این قسمت می‌توان از تصاویر و ویدیوهای مرتبط استفاده کرد و یا با لینک دادن به دیگر مقاله‌ها کاربر را تشویق به خواندن دیگر مطالب کرد.

3-جمع بندی

در انتهای مطالب بهتر است حتما یک جمع بندی از چیزی که نوشته شده ارائه شود تا کاربران با خواندن آن یک محتوای کلی در ذهن داشته باشند.

مقاله نویسی سئو چه تاثیری در سایت دارد؟

تمامی سایت‌ها احتیاجی به نوشتن مقاله ندارند. نباید فکر کرد که سایت در هر زمینه‌ای که باشد باید حتما برای آن به طور منظم مقاله نوشت. سایت‌های آموزشی، سایت‍‌های پزشکی، سایت‌هایی که احتیاج دارند در آنها مطالب دائما به روز شوند و در واقع پایه آنها مقاله نویسی است باید این کار را انجام دهند.

نوشتن مقاله سایت را به روز رسانی می‌کند و این یعنی یک سایت پویا وجود دارد که در حال کار کردن است و در حال لینک گرفتن و لینک دادن به جاهای مختلف است که این کار از دید ربات‌های گوگل پنهان نخواهد بود.

مثلا اگر سایتی یک سایت آموزش اشپزی است، وقتی در هفته به طور یکسان 4 بار متن و ویدیوهای آموزشی قرار می‌دهد در مقایسه با یک سیات اشپزی دیگر که شاید هفته‌ای یک بار به روز شود جلوتر خواهد بود و سریع‌تر رتبه اول گوگل در زمینه آموزش آشپزی را به دست خواهد آورد. البته تنها نوشتن مقاله و فعال بودن نمی‌تواند در افزایش رتبه تاثیر گذار باشد، باید در سئو خارجی نیز به اندازه لازم فعالیت داشت.

برای چه کسانی باید مقاله نویسی سئو را انجام داد؟

قبل از نوشتن مقاله باید به این موضوع فکر کرد که مطالب را چه کسانی می‌خوانند؟ آیا مقاله‌ای که منتشر می‌شود نیاز کاربران را بر طرف می‌کند؟ آیا به اندازه کافی جامع و کامل است؟

مقالات سئو همیشه برای دو گروه از افراد نوشته می‌شوند:

دسته اول افرادی هستند که می‌دانند سئو چیست و با خواندن مقالات مختلف می‌خواهند دانش خود را افزایش دهند.

دسته دوم افرادی هستند که نمی‌دانند سئو چیست و با یک سرچ کوتاه می‌خواهند اطلاعات کلی در این باره به دست آورند

گروه اول کسانی هستند که اطلاعات کافی درباره سئو دارند و می‌خواهند مقالات خود را بهبود ببخشند و از آنجایی که هر چیزی در سئو دائما در حال پیشرفت است پس می‌خواهند بدانند که چه نکاتی ممکن است به مقاله نویسی سئو اضافه شده باشد.

اما دسته دوم افرادی هستند که به تازگی شروع به نوشتن مقاله کرده‌اند و می‌خواهند با تکنیک‌ های مقاله نویسی سئو سایت آشنا شوند.

باید به دنبال موضوعاتی برای مقالات بود که کاربران در جستجوی آنها هستند. در اینصورت هم بازگشت چندین باره کاربران به سایت وجود خواهد داشت و هم زمان ماندگاری کاربران در سایت افزایش پیدا می‌کند و هم رتبه سئو سایت بهبود می‌یابد.

نکات فنی مقاله نویسی سئو چیست؟

قراردادن کلمه کلیدی در ابتدای جمله و پراکنده کردن آن در تمامی پاراگراف‌ها به میزانی که مورد قبول سئو باشد، استفاده از کلمات و جمله‌های ساده و روان به طوری که برای عموم قابل درک باشد. استفاده از لینک‌های خارجی و داخلی، به کاربردن درست تگ‌ها، استفاده از تصاویر و ویدیو کوتاه و بهینه بودن مطلب، ارجاع دادن کاربران به دیگر مقالات سایت

علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت شرکت پیشرو ارتباط به آدرس oseo.ir مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت پیشرو ارتباط

شرکت فن آوران پیشرو ارتباط از سال 1384 در زمینه ارائه خدمات تخصصی مبتنی بر وب فعالیت خود را شروع کرد.

اطلاعات تماس
  • 021665***** - 021669*****
[نمایش اطلاعات]