اطلاعات تماس
  • 021665***** - 021669*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139804043801911683

سئو محلی چگونه می‌تواند در رتبه بندی سئو سایت موثر باشد؟

کد: 139804043801911683

http://bit.ly/2LuwFNM

، تهران , (اخبار رسمی): ​​​​​​​ سئو محلی (local seo) یا جستجوگرهای محلی یک روش فوق العاده موثر برای فروش آنلاین کسب و کار محلی است.​​​​​​​ این جستجوگرها کمک می‌کنند تا کسب و کار محصولات و خدمات را به مشتریان محلی در زمان دقیقی که به دنبال آن هستند به صورت آنلاین ارائه داد.​​​​​​​

سئو محلی چگونه میتواند در رتبه بندی سئو سایت موثر باشد؟
سئو محلی چگونه می‌تواند در رتبه بندی سئو سایت موثر باشد؟

برای این نوع از جستجو، که معمولا شامل یک مکان یا "نزدیک به من" است، موتورهای جستجو می‌دانند که کابر که چه چیزی می‌خواهد؛ مثلا پیشنهادات کسب و کار یا لیست‌ها بر اساس مکان را در اختیار کاربران قرار می‌دهد و به همین ترتیب دقیقا همان چیزی است که آنها در صفحات نتایج موتور جستجو به دنبال آن هستند.

چگونه می‌توان در جستجوی محلی رتبه خوبی داشت؟

در حال حاضر سه عنصر اصلی رتبه بندی جستجوی محلی به شرح زیر هستند:

نزدیک بودن: یک کسب و کار به جستجوگر چقدر نزدیک است؟

Relevance: چگونه می‌توان محصولات و خدمات را به پرسش جستجو مرتبط کرد؟

Prominence: سایر مشتریان چه چیزی در مورد محصولات و خدمات می‌گویند؟

خدمات اصلی سئو محلی چیست؟

برای سئو محلی باید بسیار زیاد تلاش کرد زیرا همیشه در حال تغییر است. قوانین بسیار متفاوت هستند و به هدف افراد بستگی دارد‌. در ادامه برخی از موارد کلیدی که برای دستیابی به موفقیت در سئو محلی لازم است، ارائه شده است.

  • محلی‌سازی سایت

محلی سازی وب سایت به معنای نام شهر، منطقه یا منطقه به طور طبیعی در سراسر سایت است. برای کسب و کارهایی که دارای چندین مکان هستند، این کار می‌تواند ایجاد صفحات جداگانه یا محتوا برای مکان‌های شخصی باشد. تاکتیک‌های دیگر شامل گرفتن رویدادهای محلی و ارائه مقالات و اطلاعات مربوط به آنها در سایت است.

  • ساختمان استناد

ویژگی‌های سایت را بهتر است در سایت‌های استنادی و دایرکتوری‌های آنلاین درج کرد. این نه تنها به مشتریان کمک می‌کند کسب و کار را پیدا کنند، بلکه نام شرکت، آدرس، شماره تلفن و آدرس وب سایت را در اختیار آنها قرار می‌دهد و رتبه بندی جستجو را بهبود می‌بخشد.

  • مدیریت بررسی‌ها و رتبه بندی‌ها

بررسی‌های صادقانه و واقعی، برای نشان دادن کیفیت خدمات و ارسال سیگنال به موتورهای جستجو حیاتی هستند.

  • گرفتن کیفیت، لینک‌های مرتبط

لینک‌هایی که به طور طبیعی از وبسایت‌هایی که به خوبی شناخته شده‌اند به موتورهای جستجو کمک می‌کند سایت مورد نظر را به عنوان یک منبع قابل اطمینان شناسایی کرده و جنبه برجسته الگوریتم جستجوی محلی را افزایش دهد. پیوندهایی از روزنامه‌های محلی، وبلاگ نویسان و انجمن‌های کسب و کار و همچنین نقل قول‌ها، می‌توانند به بهبود دید و بازدید سایت کمک کنند.

دلایل زیادی وجود دارد که خدمات محلی جستجوگرها می‌توانند به مشتریان جدید کمک کنند. مشتریان محلی برای پیدا کردن کسب و کارهای محلی روی دسکتاپ و موبایل وارد اینترنت می‌شوند.

بسیاری از مردم برای دسترسی به اطلاعات در مورد سئو محلی کسب و کار به اینترنت مراجعه می‌کنند که در ادامه چند آمار ارائه شده است:

  • 96٪ از صاحبان کامپیوتر جستجوی محلی انجام می‌دهند
  • 46٪ از همه جستجوهای گوگل محلی هستند
  • 64 درصد از مشتریان محلی از موتورهای جستجو و دایرکتوری‌ها به عنوان راه اصلی برای یافتن کسب و کارهای محلی استفاده می‌کنند
  • 50٪ از جستجوگران محلی تلفن همراه به دنبال اطلاعات کسب و کار (مانند آدرس شرکت یا شماره تلفن)
  • 78٪ از جستجوهای تلفن همراه محلی منجر به خرید آفلاین می‌شود

دلیل اصلی افرادی که جستجوهای محلی انجام می دهند، یافتن یک کسب و کار است. دومین دلیل رایج برای یافتن یک محصول یا خدمات است. بسیاری از جستجوگران محلی به دنبال یک نام کسب و کار خاص هستند سئو سایت به نتایج خوبی در سرمایه گذاری منجر می‌شود.

بر خلاف تبلیغات سنتی (مثلا روزنامه‌های محلی، جزوات، پست مستقیم و غیره) با جستجوگرهای محلی، قرار گرفتن در معرض کمی از دست رفته است. هنگامی که به آنها نیاز است، به مشتریان بالقوه می‌رسند که این باعث می‌شود که سئو محلی کارآمد و مقرون به صرفه باشد.

فقط 20 درصد از بزرگسالان اخبار را از روزنامه‌های چاپی دریافت می‌کنند

رسانه‌های تبلیغاتی سنتی کاهش می‌یابد. در واقع، تعداد کمتری از افراد روزنامه‌های محلی را می‌خوانند. آمار اخیر نشان داده که برخی از روزنامه‌های محلی 80 درصد از خوانندگان خود را در 20 سال گذشته از دست داده‌اند. چرا؟ زیرا بیشتر مردم به اینترنت و اخبار محلی و اطلاعات مربوط به کسب و کارهای محلی مراجعه می‌کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت پیشرو ارتباط

شرکت فن آوران پیشرو ارتباط از سال 1384 در زمینه ارائه خدمات تخصصی مبتنی بر وب فعالیت خود را شروع کرد.

اطلاعات تماس
  • 021665***** - 021669*****
[نمایش اطلاعات]