اطلاعات تماس
  • 021665***** - 021669*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139802153656311683

نکات کاربردی تولید محتوا برای سئو

کد: 139802153656311683

http://bit.ly/2Y9JboC

، تهران , (اخبار رسمی): شاید به ظاهر تولید محتوا کار ساده‌ای باشد و تصور کرد به راحتی می‌توان آن را انجام داد. اما با کمی بررسی و تحقیق می‌توان متوجه شد که حتی شرکت‌های به نام هم بخشی را برای تولید محتوا قرار داده و افراد حرفه‌ای و با تجربه را در این بخش استخدام کرده‌اند.

نکات کاربردی تولید محتوا برای سئو
نکات کاربردی تولید محتوا برای سئو

یک سایت در هر زمینه‌ای هم که باشد اعم از سایت فروش خودرو، سایت طراحی داخلی، سایت فروش لباس آنلاین، سایت طراحی سایت و سئو و یا هر سایت دیگر، احتیاج به داشتن محتوای قوی و جذاب و به روز بودن محتوا دارد.

فرض کنید یک شرکت طراحی داخلی وجود دارد؛ این سایت برای داشتن محتوا باید در ابتدا قسمت‌هایی که برای ارائه میخواهد را در سایت خود ذکر کند. مثلا صفحه تماس با ما، درباره ما، رزومه کارمندان، طرح‌های زده شده و ارائه نمونه کارها یا حتی درج قیمت بر اساس معیار‌هایی که وجود دارد.

این موارد شامل اطلاعات پایه‌ای است اما برای به روز کردن مطالب این بخش‌ها باید چکار کرد؟

تمامی رقبا دائما در حال نوآوری و یا تغییر در سایت و کار خود هستند و می‌خواهند با ارائه پیشنهادهای جذاب مشتریان را جذب خود کنند که این کار هم به افزایش درآمد و شناخته شدن آنها کمک می‌کند و هم در سئو سایت آنها تاثیر گذار خواهد بود.

ایده‌یابی برای تولید محتوا

می‌توان از سایت‌های رقبا برای گرفتن ایده و مطالب کمک گرفت اما به این منظور نیست که عینا مطالب و محتوای آنها را استفاده کرد زیرا هم در سئو تاثیر منفی خواهد گذاشت و هم به دلیل اینکه هر سایتی محتوای خود را ایندکس می‌کند تا به نام او ثبت شود، تکرار مطالب آنها در سایت دیگری به گوگل اعلام کپی می‌کند و سایت دچار مشکل می‌شود.

همچنین می‌توان با جستجوی کلمات کلیدی در گوگل به این نتیجه رسید که دقیقا کاربران به دنبال چه عناوینی هستند و چه موضوعاتی را جستجو می‌کنند.

وقتی کلمه‌ای در گوگل سرچ می‌شود ربات‌ها به طور خودکار کلمات مرتبط دیگری را پبشنهاد می‌دهند که همین مورد کمک خواهد کرد تا متوجه شد که کاربران دقیقا به دنبال چه موضوعاتی هستند و همان مطالب را در سایت خود پیاده سازی کرد. از به کار بردن کلمات کلیدی نباید غافل شد! هم کاربران و هم گوگل همیشه کلمات کلیدی را دنبال می‌کنند.

از محتوای بصری و متحرک هم در سایت استفاده شود تا کاربران بیشتر ترغیب شوند از سایت بازدید کنند اما از شلوغ کردن صفحات و استفاده از رنگ‌های خیلی تند و یا به کار بردن حجم زیادی از مطالب خودداری شود.

کاربران دنبال رسیدن به هدف در کمترین زمان هستند پس بهتر است از زیاده‌گویی خودداری کرد و بیشتر مطالب خود را با عکس و یا ویدیو ارائه داد. مگر اینکه سایت آموزشی باشد.

تولید محتوا برای سئو

هر چقدر سایت محتوای بیشتری داشته باشد و سئو داخلی و خارجی آن را مناسب باشد باعث افزایش رتبه سایت در سئو خواهد شد. اینکه سایتی دائما در حال به روز رسانی محتوا باشد یعنی سایت فعال است و تغییرات دائمی که در حال رخ دادن است هم سو با پیشرفت علم و نیاز افراد جلو می‌ر‌ود.

نکات طلایی تاثیر محتوا بر سئو سایت

طول مطالب

برای سئو سایت طول مطالب باید چیزی در حدود 2000 کلمه باشد اگر بتوان بیش از 2000 کلمه نوشت بسیار برای سئو ارزشمند خواهد بود . می‌توان بعد از گذشت چند وقت دوباره به محتوای مطالب اضافه کرد و آن را به روز نگه داشت. مثلا هر دو هفته یا هر ماه 500 تا 1000 کلمه به مطالب اضافه شود.

لحن نوشته

رعایت اصول نوشته بسیار اهمیت دارد؛ اینکه چگونه مطالب جذاب ، امری ، سوالی ، تحریک کننده باشد.

باید دانست که چه جمله‌هایی به کار برد تا خواننده  از ادامه خواندن مقاله خسته نشود. معمولا جملات سوالی که همیشه در ذهن کاربران بوده می‌تواند مناسب باشد.

شروع جذاب

می‌توان با پرسیدن سوالی جنجالی و بحث برانگیز و یا بیان مطلبی جذاب شروعی طوفانی و هیجان انگیز داشت. همیشه شروع مقاله است که کاربران را جذب و یا دفع می‌کند.

عنوان گیرا

به کار بردن کلمه کلیدی برای عنوان و کلمه‌ای که دقیقا مورد جستجوی کاربران باشد با تیتری بزرگ و جلوه دادن به آن می‌تواند مانند یک تبلیغ روی بیلبوردهای شهری جذاب باشد. همیشه قرار دادن عنوانی خاص کاربران را جذب می‌کند.

اطلاعات را قیچی نکنید!

این قضیه که با قیچی کردن مطالب میتوان مخاطب را به دنبال خود کشید، اشتباه است. باید اطلاعات را خیلی کامل و دقیق در اختیار مخاطبان قرار داد و با ارجاع دادن آنها به مقالات دیگر و یا بخش‌های دیگر آنها را مشتاق کرد. هیچ گاه اطلاعات ناقص به کاربر و یا مشتریان ندهید.

لینک‌ها

استفاده از 2 لینک داخلی در هر مقاله می‌تواند بسیار کاربردی باشد، خصوصا در بهبود سئو. استفاده از لینک‌های خارجی نیز بسیار مناسب است.

تصایر

استفاده از جلوه‌های بصری تاثیر مثبت و ماندگاری در ذهن مخطبان دارد. گاهی تصویر می‌تواند خیلی گویاتر از متن باشد و همیشه در ذهن افراد بماند

پایان بندی

همانطور که یک شروع هیجان انگیز برای مقاله باید در نظر گرفته شود باید پایان بندی مناسبی هم برای آن داشت. بعضی از مطالب احساس گنگی و سر درگمی برای مخاطبان ایجاد می‌کنند. اما باید به طرزی مقاله را تمام کرد که مخاطبان منتظر ادامه آن باشند.

ترغیب به خواندن دیگر محتوا

لینک دادن و اشاره زدن به قسمت‌ها و مطالب پیشین می‌تواند هم کاربران را جذب مطالب قبل کند و هم بازدید از مقالات گذشته را افزایش دهد. محتوای متن باید در هر قسمت دارای گیرایی و جذابیت باشد و تمام سوالات کاربران را به صورت پیش فرض پاسخ داده باشد.

ارائه پیشنهادات ویژه

بر حسب سایت می‌توان پیشنهادات متفاوتی را به مشتریان و مخاطبان ارائه داد. مثلا پیشنهاد تخفیف به مناسبت‌های مختلف، پیشنهاد خوردن غذای مجانی در یک رستوران به همراه آوردن 3 نفر همراه و .....

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت شرکت پیشرو ارتباط مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت پیشرو ارتباط

شرکت فن آوران پیشرو ارتباط از سال 1384 در زمینه ارائه خدمات تخصصی مبتنی بر وب فعالیت خود را شروع کرد.

اطلاعات تماس
  • 021665***** - 021669*****
[نمایش اطلاعات]