اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139802173661211669

اهمیت تجلیل از کارمندان سخت کوش

کد: 139802173661211669

http://bit.ly/2H4lbxy

، تهران , (اخبار رسمی): مدیریت منابع انسانی بدون نگاه موشکافانه و منصفانه و اصلاح امور شرکت و همچنین بدون مطالعه دقیق منجر به گره خوردن فرآیندهای سازمان می‌شود.

اهمیت تجلیل از کارمندان سخت کوش
اهمیت تجلیل از کارمندان سخت کوش

کارمندانی هستند که بار واحد سازمانی خود را به دوش می‌کشند, صادقانه با مشکلات می‌جنگند, دلسوزانه تلاش می‌کنند اما به علت ضعف فرآیند شناسایی استعدادهای درون سازمانی هر روز که می‌گذرد به حجم کار آنها اضافه می‌شود! اما تقدیری از آنها به عمل نمی‌آید و همچنان بدون ادعا کار می‌کنند.

این کارمندان به معنای واقعی کلمه به مانند سرباز هستند. معمولا فساد ناپذیرند و به دنبال پست و مقام نیستند و تنها ارائه راهکار و کم شدن مشکلات سیستم باعث خوشحالی و شادابی آنها می‌شود. این سربازان واقعی در سیستم‌های کوتوله پرور و سازمان‌هایی که مدیران پخته و شایسته ندارند, همواره به روش‌های مختلف، مورد آزار و اذیت قرار می گیرند. در این گونه سیستم‌ها معمولا نتیجه و ماحصل پیشنهاد انها به نام مدیر تمام می‌شود و جالب اینکه از هر گونه اعتراض از این موضوع احساس شرمندگی می‌کنند.

این کارمندان بعد از درک ناملایمت‌های سیستم و زیر فشار کاری و مسئولیت (در حالی که نامدیران بیشترین سهم از حقوق را دارا هستند) معمولا یا سازمان را ترک می‌کنند یا به خاطر جابجایی‌های اشتباه سازمانی و عدم شایسته سالاری دچار چرخه اشتباه در سازمان می‌شوند.

اینجاست که اهمیت مدیریت منابع انسانی به صورت تخصصی و موشکافانه مشخص می‌شود. افراد در سازمان‌هایی که انگیزه پیشرفت را در سر دارند جزئی جدایی ناپذیر از پله‌های ترقی سازمان هستند.

میزان موفقیت در نیل به اهداف سازمانی در ارتباط مستقیم با نحوه‌ی عملکرد نیروهای انسانی مشغول به کار در سازمان‌ها است. ارزیابی عملکرد کارکنان، عملی است که با هدف سنجش عوامل موردنظر و تعیین نقاط قوت و ضعف کارکنان و شکوفا کردن استعداد‌های آن‌ها صورت می‌گیرد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای خواندن اطلاعات بیشتر به فاین بلاگ مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه اینترنتی فاین سافت

فاین سافت به عنوان اولین فروشگاه تخصصی نرم افزارهای ایرانی کسب و کار افتخار دارد تا فروشگاهی جامع و کامل با محصولاتی متنوع از معتبرترین برندهای نرم افزاری را برای فروش به صاحبین صنوف عرضه کند.در فاین سافت می توانید انواع نرم افزارهای حسابداری مخصوص مشاغل‚نرم افزارهای آموزشی و مجموعه نرم افزارهای تخصصی را مشاهده و خرید نمایید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید