اطلاعات تماس
  • 041355*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139802283688211872

چگونه از کودکان و نوزادان بهتر مراقبت کرد؟

کد: 139802283688211872

http://bit.ly/2YADMay

، (اخبار رسمی): کنترل نوزادان و کودکان کاری بسیار سخت و خسته‌کننده است و والدین لازم است تمام کار خود را رها کرده و به صورت تمام وقت مراقب کودکان و نوزادان باشند. برای حل این مشکل می‌توان از دوربین کودک کمک گرفت.

چگونه می توانیم همیشه مواظب کودکان و نوزادان خود باشیم؟
دوربین کنترل کودک

دوربین‌های کنترل کودک ابزاری فوق العاده برای کنترل کودک هستند که با امکانات خاصی که دارند می‌توانند حرکات کودک را کنترل کنند

کودکان و نوزادان به کنترل 24 ساعته نیاز دارند که کاری سخت و زمان‌گیر است. مراقبت از کودکان به معنی این است که والدین تمامی کار خود را متوقف کرده و به صورت تمام وقت مراقب کودکان باشند. مراقبتی ۲۴ ساعته چه در زمان خواب کودک و چه در زمان بیداری آن.

امروزه افراد در یک روز عادی هم با کمبود وقت مواجه می‌شوند، اگر کل روز خود را فقط به یک کار خاص اختصاص دهند، کمبود وقت آنها بیشتر خواهد بود؛ حتی اگر این کار نگهداری از فرزند خود افراد باشد. با این وجود عده ای معتقد هستند تکنولوژی ناجی انسان از دست مشکلات روزمره‌ی دنیای مدرن است.

ظاهرا این ناجی برای مشکل نیاز به مواظبت 24 ساعته از کودک و نوزاد هم، راهکاری معقول دارد. در ادامه توضیحات مختصری در مورد این راه حل ارائه شده است.

مشکل از جایی شروع می‌شود که چشم والدین باید همیشه به نوزاد باشد و زمانی برای بقیه‌ی کارها (چه کارهای داخل منزل و چه کارهای بیرون از خانه) باقی نمی‌ماند، با این وجود باز هم نمی‌توان کاملا مواظب تمامی حرکات کودک بود.

در این بین، یکی از معقول‌ترین و بهترین راه حل این مشکل، استفاده از دوربین کنترل کودک است. این دوربین‌ها در اتاق کودک نصب شده و با استفاده از امکاناتی که دارند می‌توان از طریق آنها کودک را مشاهده و کنترل کرد.
اغلب نصب این دوربین‌ها ساده است و فقط با اتصال آنها به برق قابل می‌توان از آنها کمک گرفت. بازه‌ی قیمتی این دوربین‌ها بر اساس امکاناتی که دارند، بسیار متفاوت است.

در بازار ایران می‌توان دوربین‌هایی از 200 هزار تومان تا 10 میلیون تومان پیدا کرد. دوربین‌هایی هستند با حدود قیمت 400 هزار تومان که نسبت به قیمت، امکانات و کیفیت آنها مناسب است. از جمله امکانات این دوربین‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تصویر دوربین را می‌توان در گوشی موبایل مشاهده کرد
  • در محدوده‌ی وای فای گوشی نیازی به اینترنت نیست و تصویر دوربین به صورت مستقیم قابل مشاهده است
  • در خارج از منزل هم با استفاده از اینترنت تصاویر دوربین قابل مشاهده است
  • دوربین قابلیت چرخش بصورت عمودی و افقی از راه دور و از طریق موبایل را دارد
  • تصاویر را می‌توان بر روی کارت حافظه‌ی داخلی دوربین و یا گوشی موبایل ضبط کرد
  • با استفاده از سیستم دید در شب, در تاریکی و هنگام خواب کودک, بدون هیچ گونه نور و اذیتی می‌توانت صاویر را دید
  • این دوربین قادر به پخش صدای دو طرفه است که با استفاده از این قابلیت می‌توان صدای اتاق کودک را شنید و از طریق بلندگوی دوربین صدا را در اتاق کودک پخش کرد.

افرادی که به کیفیت و امکانات بیشتر نیاز دارند می‌توانند از دوربین‌هایی مانند ترندنت مدل TV-IP745SIC و یا دوربین آماریلو مدل iBabe Plus استفاده کنند.
حدود قیمتی این دوبین‌ها یک و نیم میلیون تومان است.
دوربین TV-IP745SIC قابلیت نمایش تصویر با کیفیت 720p HD، قابلیت دید در شب و همچنین قابلیت ارتباط صوتی دو طرفه را دارد. این دوربین با داشتن ویژگی‌هایی مانند تشخیص حرکت، تشخیص کاهش نور و روشن شدن به صورت خودکار و قابلیت ضبط خودکار تصاویر، مراقبت از کودکان را با کیفیت خیلی بهتری انجام می‌دهد.
همچنین از نقاط قوت این دوربین حسگر دمای آن است. این حسگر دمای اتاق را به صورت مداوم تحت نظر دارد و اگر دمای اتاق بیش از حد گرم یا سرد شود به افراد اطلاع می‌دهد. علاوه بر این موارد، این دوربین قادر است حرکت و صداهای بلند مانند گریه بچه را شناسایی و ضبط کند.

این دوربین قادر به پخش 5 نوع لالایی است؛ یعنی می‌توان حتی از راه دور برای کودک لالایی خواند.

دوربین هلندی آماریلو مدل iBabe Plu علاوه بر تمامی موارد بالا دارای هوش مصنوعی پیشرفته‌ای برای تشخیص صورت کودک است. همچنین می‌توان صدای مادر یا پدر را در آن ذخیره و بعدا برای کودک پخش کرد. ضمنا والدین می‌توانند از هر محلی دوربین را در منزل کنترل کرده و در جهات مختلف حرکت دهند.

چرخش 360 درجه‌ای دوربین به طرفین و حرکت زاویه لنز به سمت بالا و پایین از دیگر امکانات این دوربین است.  این دوربین توانسته جایزه بهترین محصول نمایشگاه کامپیوتکس در سال 2017 را کسب کند.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت کالاادوایس مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کالاادوایس

ما در KalaAdvice.ir بهترین و جالب ترین کالاها را معرفی و بررسی میدهیم. همچنن قیمت آنها در بازار را برایتان اعلام می کنیم. در KalaAdvice.ir فقط پیشنهادات شخصی سازی شده در مورد کالاها و محصولات مختلف و ایده های کاربردی در قالب نوشته قرارداده میشود. در این سایت چیزی به فروش نمی رسد.

اطلاعات تماس
  • 041355*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار