اطلاعات تماس
  • 041355*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139803043709011872

بررسی خواص پاپ کورن در دوران بارداری

کد: 139803043709011872

http://bit.ly/2WrlTh4

، (اخبار رسمی): دانه‌ی ذرت سرشار از مواد غذایی است که در دوران بارداری مزایای زیادی برای زنان حامله و جنین دارد. آهن موجود در پاپ کورن باعث افزایش تولید گلبول‌های قرمز شده که منجر به پیشگیری و درمان کم خونی فقر آهن و همچنین پوکی استخوان در دوران بارداری می‌شود.

خواص پاپ کورن در بارداری
خواص پاپ کورن در دوران بارداری

پاپ کورن یا همان ذرت بو داده، چس فیل یا پف فیل یکی از میان وعده‌های پرخاصیت و خوشمزه و پرطرفدار در جهان است. میان وعده‌ای که از حدود 3600 سال قبل از میلاد مسیح در کشورهایی مانند پرو و آمریکای مرکزی استفاده شده است.

حرارت زیاد، آب درون دانه‌های ذرت را بخار می‌کند و تبخیر باعث بالا رفتن فشار داخل دانه‌ها شده و نهایتا این فشار بالا باعث ترکیدن دیواره دانه‌ی ذرت می‌شود. این ترکیدن با صدا و پرش دانه‌های ذرت همراه است. پاپ کورن را می‌توان در قابلمه، مایکرویو، فر و دستگاه پاپ کورن ساز تهیه کرد.

پاپ کورن از معدود میان وعده‌هایی است که نه تنها مضر نیست، بلکه فواید فوق العاده‌ای برای بدن دارد. بخشی از این فواید شامل سلامتی عمومی بدن، زیبایی پوست، کمک به لاغری، کمک به بهبود دیابت و قند خون، سلامتی کودکان، مقابله با کم خونی، کاهش کلسترول خون، مقابله با پوکی استخوان، سلامتی در دوران بارداری و شیردهی و ... است.

دانه‌ی ذرت سرشار از مواد غذایی است که در دوران بارداری مزایای زیادی برای زنان حامله و جنین دارد. آهن موجود در پاپ کورن باعث افزایش تولید گلبول‌های قرمز شده که منجر به پیشگیری و درمان کم خونی فقر آهن در دوران بارداری می‌شود. 

از طرفی مقادیر زیاد ترکیبات فنلی و منگنز موجود در پاپ کورن به حفظ تراکم استخوان‌ها کمک کرده و خطر ابتلا به پوکی استخوان در زنان باردار را کاهش می‌دهد.

پاپ کورن منبع غنی از ویتامین E، سلنیوم و آنتی اکسیدان‌های مفید است و تمامی این مواد باعث تقویت رشد سلولی جنین می‌شوند. استفاده از رژیم غذایی غنی از فیبر، سلامت دستگاه گوارش زنان را در کل دوران بارداری تامین می‌کند. لذا مقدار بالای فیبر موجود در پاپ کورن، به بهبود هضم غذا در زنان کمک کرده و یبوست را از بین می‌برد.
بی شک پاپ کورن یکی از بهترین میان وعده‌های تقویتی و انرژی زا در طول دوران شیردهی است. ولی پاپ کورن‌های آماده به دلیل استفاده‌ی زیاد از نمک خطر ابتلا به فشار خون را افزایش می‌دهند. همچنین مقدار زیاد نمک در دوران بارداری باعث تورم بدن می‌شود.

مقدار زیاد روغن استفاده شده در آنها هم احتمال ابتلا به چربی و کلسترول خون را بالا می‌برد و طعم دهنده‌های صنعتی استفاده شده هم احتمال ابتلا به انواع بیماری‌های تنفسی را افزایش می‌‌دهد. کیسه‌های پلاستیکی بسته بندی پاپ کورن هم اغلب بازیافتی بوده و احتمال ابتلا به انواع بیماری‌ها از طریق آنها وجود دارد.

پس اگر فردی قصد دارد از فواید پاپ کورن در دوران بارداری بهره‌مند شود بهتر است پاپ کورن را در خانه و با استفاده از دستگاه پاپ کورن ساز تهیه کند.
چرا که با این روش کمترین مقدار روغن و نمک استفاده می‌شود.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع کالاها می‌توانند به سایت کالاادوایس مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کالاادوایس

ما در KalaAdvice.ir بهترین و جالب ترین کالاها را معرفی و بررسی میدهیم. همچنن قیمت آنها در بازار را برایتان اعلام می کنیم. در KalaAdvice.ir فقط پیشنهادات شخصی سازی شده در مورد کالاها و محصولات مختلف و ایده های کاربردی در قالب نوشته قرارداده میشود. در این سایت چیزی به فروش نمی رسد.

اطلاعات تماس
  • 041355*****
[نمایش اطلاعات]