اطلاعات تماس
  • 041355*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139802313697311872

زیرپایی مبلی یا پاف چیست؟

کد: 139802313697311872

http://bit.ly/2YHafvT

، (اخبار رسمی): پاف‌ها وسایل مبلمان مدرن خانگی یا اداری هستند که استفاده اصلی آن‌ها به عنوان زیر پایی است ولی در مواردی می‌توان از آن‌ها به عنوان یک صندلی و یا یک میز جهت گذاشتن لوازم و وسایل استفاده کرد.

زیرپایی مبلی (پاف) چیست؟
پاف یا زیرپایی مبلی به همراه جاکفشی

پاف یک وسیله مبلمان مدرن و چند کاره است که از آن می‌توان به عنوان زیر پایی، میز، صندلی و ... استفاده کرد

تعدادی از عادات بین ملت و یا قومی خاص شایع هستند و هر جای دنیا اگر شخصی یکی از این عادت‌ها را داشته باشد با مقداری تیزهوشی می‌توان به ملّیت آن شخص پی برد. در این خصوص مطمعناً ایرانی ها استثنا نیستند.

در هر نقطه از دنیا اگر شخصی بعد از نشستن بر روی مبل یا راحتی، به طور کاملاً غیر ارادی پای خودش را روی لبه میز گذاشت، احتمال ایرانی بودنش خیلی زیاد است ولی شاید کم‌تر کسی بداند که وسیله‌ای مخصوص این کار وجود دارد.

یعنی وسیله‌ای که طراحی شده است تا فرد بعد از نشستن پاهای خود را روی آن قرار دهد به طوری که هم راحت‌تر بوده و هم جلوه بهتری دارد. این وسیله پاف (یا همان زیرپایی) است.
پاف‌ها وسایل مبلمان مدرن خانگی یا اداری هستند که استفاده اصلی آن‌ها به عنوان زیر پایی است ولی در مواردی می‌توان از آن‌ها به عنوان یک صندلی و یا یک میز جهت گذاشتن لوازم و وسایل نیز استفاده کرد. 

پاف یک وسیله مبلمان جانبی است و به همین دلیل باید ساده باشد تا باعث شلوغی بیش از اندازه نشیمن نشود. البته پاف‌هایی با کاربردهای متفاوت‌تری وجود دارند که علاوه بر وظیفه اصلی خودشان کارایی‌های دیگری هم دارند. از جمله کارایی‌‌هایی که بر اساس نیازهای روزمره طراحی شده‌اند می‌توان به پاف جاکفشی دار اشاره کرد. 

با توجه به محل استفاده از پاف‌ها (که اغلب اتاق نشیمن است) این جاکفشی‌ها محل مناسبی برای گذاشتن صندل است تا همیشه برای استفاده صاحب خانه و همچنین مهمانان در دسترس باشند.

این وسیله در خانه، اداره، هتل، رستوران و … قابل استفاده است ولی هر جایی پاف مخصوص خودش را نیاز دارد مثلا پاف‌هایی با روکش پارچه، بیشتر مناسب خانه و اتاق‌های هتل‌ها هستند ولی در جایی مانند اداره، رستوران، لابی هتل و یا هر جای دیگری که پاها با کفش روی زیرپایی گذاشته می‌شوند بهتر است از مدل حصیری آن استفاده شود.

جهت علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت کالاادوایس مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کالاادوایس

ما در KalaAdvice.ir بهترین و جالب ترین کالاها را معرفی و بررسی میدهیم. همچنن قیمت آنها در بازار را برایتان اعلام می کنیم. در KalaAdvice.ir فقط پیشنهادات شخصی سازی شده در مورد کالاها و محصولات مختلف و ایده های کاربردی در قالب نوشته قرارداده میشود. در این سایت چیزی به فروش نمی رسد.

اطلاعات تماس
  • 041355*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

دکوراسیون و منزل