اطلاعات تماس
  • 041355*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139803253765811872

بهترین روش آموزش غذا خوردن به کودکان با قاشق

کد: 139803253765811872

http://bit.ly/2Rn8S2V

، (اخبار رسمی): نوزادی که تاکنون فقط شیر خورده است باید کم کم یاد بگیرد تا با قاشق غذا بخورد. این کار را با غذاهای نرم و عموما با سرلاک شروع می‌کنند. کودک شناختی از قاشق ندارد، نمی‌داند این وسیله چیست و برایش عجیب است که چرا مادر بجای شیر دادن سعی می‌کند این وسیله‌ی عجب را در دهان وی فرو کند، پس ممانعت می‌کند.

بهتر ترین روش آموزش غذا خوردن با قاشق به کودکان
بهترین روش آموزش غذا خوردن به کودکان با قاشق

سخت‌ترین کار بزرگ کردن کودک در دو سال اول تولد، آموزش غذا خوردن به وی است. این شروع یک دردسر عظیم است. کودک هیچ شناختی از قاشق ندارد، نمی‌داند این وسیله چیست و به چه دردی می خورد.

هنگامی که کودک از گرسنگی گریه می‌کند، برایش عجیب است که این وسیله‌ چیست که در دهانش فرو می‌کنند و شروع به ممانعت کرده و سعی می‌کند اجازه این کار را ندهد.

پس سرلاک یا هر غذای دیگری که داخل قاشق است روی صورت و لباس کودک ریخته می‌شود.  ولی بجای این که خود را خسته کرد بهتر است از وسیله‌ای درست استفاده شود. سرلاک خوری قاشق دار حکم وسیله‌ی کمک آموزشی برای نوزاد را دارد. سرلاک خوری یک محفظه‌ی کوچک برای ریختن غذای نرم (مانند سرلاک، شیر ضد اسهال و …) دارد.

سر سرلاک خوری یک سوراخ نسبتا کوچک دارد و انتهای آن به یک قاشق کوچک ختم می‌شود. جنس بدنه‌ی سرلاک خوری از پلی پروپیلن نرم است با فشار دادن بدنه غذای داخل سرلاک خوری از سوراخ سری بیرون آمده و داخل قاشق می‌ریزد.

حالا غذای کودک داخل قاشق آماده ی سرو کردن است. پیشنهاد می‌شود به چشم یک وسیله‌ی کمک آموزشی از این وسیله استنفاده شود. وسیله‌ی کمک آموزشی کالایی است که با شبیه سازی، مورد خاصی را به افراد یاد می‌دهد.
این سرلاک خوری کمک می‌کند تا بتوان غذا خوردن با قاشق را برای کودکان شبیه سازی کرد به این شکل که اول بدون فشار دادن سرلاک خوری، قاشق آن را به دهان کودک نزدیک کرد وقتی کودک تا حدودی یاد گرفت که قاشق را درست در دهان بگیرد وقت آن است که مقداری بدنه را فشار داده تا سرلاک وارد قاشق شود.

حالا به آسانی می‌توان بقیه غذای کودک را به او داد. البته بهتر است قبل از این کار خود مقداری تمرین کرد تا متوجه شد با فشار دادن، چه مقدار سرلاک وارد قاشق می‌شود.

علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت کالاادوایس به آدرس www.kalaadvice.ir مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کالاادوایس

ما در KalaAdvice.ir بهترین و جالب ترین کالاها را معرفی و بررسی میدهیم. همچنن قیمت آنها در بازار را برایتان اعلام می کنیم. در KalaAdvice.ir فقط پیشنهادات شخصی سازی شده در مورد کالاها و محصولات مختلف و ایده های کاربردی در قالب نوشته قرارداده میشود. در این سایت چیزی به فروش نمی رسد.

اطلاعات تماس
  • 041355*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی