اطلاعات تماس
  • 041355*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139803193744011872

چه کالاهایی برای خرید در بهار و تابستان مناسب و چه کالاهایی مناسب نیستند؟

کد: 139803193744011872

http://bit.ly/2MF2NQE

، (اخبار رسمی): بهار سمبل تولد دوباره است.این تولد دوباره از خانه و با خانه تکانی شروع می‌شود.درخت‌ها شکوفه می‌کنند و آفتاب گرم در روزهای بلند تابستانی زمین را گرم می‌کند. ولی نو شدن در فصل بهار فقط مخصوص طبیعت نیست. قفسه‌های مغازه‌ها پر می‌شوند از کالاهای جدید، متنوع و پر زرق و برق.

در بهار و تابستان چه چیزهایی بخریم و چه چیزهایی نخریم
چه کالاهایی برای خرید در بهار و تابستان مناسب و چه کالاهایی مناسب نیستند؟

برای افرادی که عاشق خرید هستند این فصول از سال، زمان ویژه و تکرار نشدنی برای چرخ زدن در مغازه‌ها و پاساژها است تا با خرید بهاری احساس خوشبختی کنند. اما چون فصل بهار و تابستان فصول رویایی خرید هستند دلیلی برای خرید هر چیزی نیست.

وسایلی را در این موقع از سال باید خرید که بیشترین استفاده از آنها در این فصل از سال انجام می‌شود. همچنین کالاهایی در این فصل‌ها با تخفیف به فروش می‌رسند و با خرید آنها صرف جویی خوبی در هزینه‌های خانواده  انجام می‌شود.

وسایل آشپزخانه و ظروف آشپزی

بهار و تابستان زمان فوق العاده‌ای برای آشپزی است. چرا که بهار، فصل مناسبت‌ها و مهمانی‌ها و دورهمی‌های فامیلی است و همچنین در فصل تابستان مدارس و دانشگاه‌ها تعطیل هستند و زمان زیادی برای اشپزی وجود دارد.

همچنین نیم نگاهی هم به ظروف سرو غذا باید داشت. مطمعنا می‌توان ظروف با تخفیف مناسبی پیدا کرد. ظروفی که باید مقاوم باشند تا در شلوغی میهمانی‌ها یا در پیک نیک نشکنند. در صفحه ی مربوط به لوازم آشپزخانه در سایت کالاادوایس، تعداد زیادی لوازم اشپزخانه قابل دسترس است.

ساک و کوله پشتی

با رسیدن فصل تعطیلات سال، دانش آموزها و دانشجوها آماده سفر می‌شوند. به همین خاطر بازار ساک‌های مسافرتی در این زمان داغ است. باید سعی کرد ساک‌هایی از نوع میان رده خریداری کرد. اغلب خصوصیات ساک‌های گران قیمت کاملا بی استفاده و به درد نخور هستند که حتی یک بار هم استفاده نمی‌شوند.

ساک‌های برند تاپ استار ابعاد، تنوع و بازه قیمتی مناسبی دارند. علاوه بر ساک یک کوله پشتی هم برای تابستان مورد نیاز است. مسافرت‌های کوتاه، پیک نیک و گردش‌های یک روزه در طول مسافرت از مواقعی است که نیاز به کوله پشتی حس می‌شود. بعضی از کوله پشتی‌ها مخصوص پیک نیک هستند و تجهیزات کامل پیک نیک داخل آنها است.

کفش ورزشی

هوای خوب و صاف بهار و تابستان برای پیاده روی مناسب است. کفش ورزشی مناسب پیاده روی هم لازمه‌ی این ورزش است. اغلب فروشگاه‌های لوازم ورزشی در فصول بهار و تابستان تخفیف‌های خوبی دارند. اگر خریدار حرفه‌ای باشد می‌تواند حتی کفش‌های ورزشی با 50% تخفیف پیدا کند. 

پس این فصول برای خرید مناسب هستند و هر چیزی در حوضه‌های گردش و ورزش که لازم باشد می2توان تهیه کرد.

علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت کالاادوایس مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کالاادوایس

ما در KalaAdvice.ir بهترین و جالب ترین کالاها را معرفی و بررسی میدهیم. همچنن قیمت آنها در بازار را برایتان اعلام می کنیم. در KalaAdvice.ir فقط پیشنهادات شخصی سازی شده در مورد کالاها و محصولات مختلف و ایده های کاربردی در قالب نوشته قرارداده میشود. در این سایت چیزی به فروش نمی رسد.

اطلاعات تماس
  • 041355*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

کسب و کار و خرده فروشی | مد و لباس