اطلاعات تماس
  • 021665***** - 021669*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139802303696411683

افزایش بازدید سایت و تاثیرات آن بر سئو

کد: 139802303696411683

http://bit.ly/2YIXPU6

، تهران , (اخبار رسمی): عوامل زیادی بر سئوی سایت تاثیر گذار هستند. یکی از این موارد افزایش بازدید سایت است. تا زمانی که از سایت بازدیدی صورت نگیرد نمی‌توان انتظار داشت که در صفحات اول گوگل دیده شود

افزایش بازدید سایت و تاثیر آن بر سئو
افزایش بازدید سایت و تاثیرات آن بر سئو

افزایش بازدید سایت بر سئو سایت  تاثیرگذار است. بالا بردن ترافیک سایت شاید بیشتر جزء دغدغه‌های کسانی باشد که کسب و کارهای اینترنتی دارند یا بیشتر درآمد آنها از طریق فروش اینترنتی است. بودن در صفحه اول گوگل هم برای این گروه و هم برای افراد صاحبان نام و برند که می‌خواهند جزء بهترین‌ها باشند بسیار مهم است.

در ادامه راه‌های افزایش بازدید سایت بررسی شده است. با به کارگیری این روش‌ها می‌توان ترافیک سایت را بالا برد.

حضور فعال در شبکه‌های اجتماعی

با باز نشر مطالب در شبکه‌های اجتماعی مانند فیسبوک، توییتر، اینستاگرام و لینکدین می‌توان بازدید را بالا برد. به اینصورت، با قرار داد اصل مطالب یا قرارداد لینک سایت و همچنین تبلیغ درباره آن می‌توان کاربران را تشویق به بازدید از سایت کرد.

سایت‌های دیگری نیز وجود دارند که می‌توان با عضویت در آنها درخواست نشر مطالب را داشت. به عنوان مثال می‌توان به سایت اخبار رسمی و ویرگول اشاره که در انتهای مطالب می‌توان با قرار دادن آدرس سایت، افراد را تشویق به خواندن مطالب در سایت مبدا کرد.

البته بهتر است مطالبی که در سایت اصلی قرار می‌گیرد تقریبا یعد از یک هفته در سایت‌ها و شبکه‌های دیگر قرار گیرد زیرا ممکن است ربات‌های گوگل فکر کنند مطالب کپی است. البته زمانی که مقاله در سرچ کنسول ثبت می‌شود دیگر حالت کپی پیدا نمی‌کند اما ایده آل این است که با فاصله 1 هفته در جاهای دیگر انتشار مطالب سایت انجام شود.

عنوان‌های جذاب

مطلبی که بارها و بارها در مقاله‌های مختلف بر آن تاکید شده انتخاب عنوان جذاب و کاربر پسند است. باید عنوانی برای سایت و مطالب انتخاب کرد که کاربران با دیدن آن بر روی سایت کلیک کنند. تا عنوانی جذاب نباشد کلیکی صورت نمی‌گیرد. می‌توان با لینک دادن به دیگر مقاله‌ها نیز افراد را تشویق به خواندن آنها کرد.

استفاده از لینک‌های داخلی

هر چقدر بتوان کاربران را مدت بیشتری در سایت نگه داشت به نفع سایت است. زیرا گوگل متوجه می‌شود که محتوای سایت، محتوای قابل تامل و کاربردی است. پس می‌توان با داشتن محتوای مورد نیاز و و لینک دادن به قسمت‌های دیگر مدت ماندگاری کاربران را افزایش داد.

محتوای کاربردی

هر چیزی که به نظر مهم است را می‌توان برای خوانندگان بازگو کرد و نوشت.

می‌توان با استفاده از مطالب سایت رقبا محتوا ایجاد کرد. البته نباید محتوای انها دقیقا کپی شود بلکه با برداشتی از محتوای آنها می‌توان برای خود مطلب نوشت و یا حتی از سایت‌های خارجی کمک گرفت و با ترجمه قسمت‌هایی از سایت‌های خارجی مطالبی را نوشت.

ارسال ایمیل

با استفاده از ایمیل مارکتینگ می‌توان افراد را با سایت و کسب و کار آشنا کرد. البته نکته مهم در ایمیل مارکتینگ این است که یک سره نباید به سمت تبلیغ رفت و با حجم زیادی از تبلیغات بر سز مشتریان آوار شد، بلکه باید به لحنی دوستانه و مشتری پسند کار خود را شرح داد و از آنها دعوت کرد تا از سایت بازدید کنند.

بعد از گذشت مدتی نیز می‌توان با ارسال ایمیل دیگری این کار را تکرار کرد اما نه با همان محتوای تکراری قبل، بهتر است این بار به عنوان یاد آوری برای عدم بازید کاربر از آنها دوباره دعوت به بازدید کرد.

رپورتاژ

بهتر است رپورتاژ را زمانی انجام داد که سایت سئو شده و جایگاهی در گوگل داشته باشد. با رپورتاژ یک جهش عالی در رتبه سایت مشاهده خواهد شد.

استفاده از تصاویر

می‌توان از تصاویر، فیلم‌های آموزشی، جداول و اعداد و ارقام نیز استفاده کرد تا امکان مقایسه مطلبی که درباره آن صحبت شده برای بازدیدکنندگان فراهم شود. افراد همیشه ارتباط خوبی با تصایر برقرار می‌کنند پس استفاده از تصویر مفید است.

بلاگ

بلاگ‌ها همیشه محبوبیت خاصی در بین مردم داشته‌اند. محیط بلاگ‌ها صمیمی‌تر از سایت است و می‌توان با داشتن یک بلاگ و صحبت درباره سایت خود و لینک دادن به آن بازدید را افزایش داد. می‌توان با توضیحات کوتاه و مفیدی که در بلاگ گذاشته می‌شود افرد را برای توضیحات کامل‌تر به سایت فرستاد.

خبرنامه

وقتی بازدید کننده‌ای در سایتی وجود دارد چند درصد احتمال دارد که باز هم به سایت باز گردد؟ بازگشت افراد به سایت از ماندگاری آنها مهم‌تر است.

مطالب باید چنان قوی و کامل باشد که افزایش بازدید سایت را به همراه داشته باشد. می‌توان هنگام ورد افراد یه سایت از آنها ایمیل دریافت کرد تا خبرهای جدید و مطالب جدید که در سایت منتشر می‌شود به ایمیل آنها ارسال شود.

 اینفلوئنسرها

امروزه اینفلوئنسرهای زیادی در سرتاسر دنیا وجود دارند که با کمک گرفتن از آنها می‌توان به افزایش بازدید سایت کمک کرد. زیرا این افراد به عنوان الگویی برای دیگران هستند و هرچیزی را که تبلیغ کنند افراد دنبال کننده آنها به دنبال آن خواهند رفت.

با استفاده از اینفلوئنسرها می‌توان یک جهش ناگهانی در افزایش ترافیک سایت داشت. اگر تبلیغ سایتی به صورت دائمی در صفحه تلگرام و یا اینستاگرام آن شخص قرار گیرد، قطع به یقین جایگاه سایت با جا به جایی زیادی همراه خود بود. بنابراین معرفی شدن توسط یک اینفلوئنسر می‌تواند تاثیر مثبتی در فروش سایت بگذارد. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت پیشرو ارتباط

شرکت فن آوران پیشرو ارتباط از سال 1384 در زمینه ارائه خدمات تخصصی مبتنی بر وب فعالیت خود را شروع کرد.

اطلاعات تماس
  • 021665***** - 021669*****
[نمایش اطلاعات]