اطلاعات تماس
  • 021665***** - 021669*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139803043709411683

تاثیر شبکه‌های اجتماعی در سئو سایت

کد: 139803043709411683

http://bit.ly/2WwMQja

، تهران , (اخبار رسمی): سئو سایت به عوامل متعددی بستگی دارد؛ از جمله فعالیت در شبکه‌های اجتماعی. در ادامه تاثیرات شبکه‌های مجازی بررسی شده است. لازم به ذکر است که این شبکه‌ها تاثیر مستقیمی بر سئو سایت ندارند اما بی تاثیر هم نیستند.

تاثیر شبکه های اجتماعی در سئو سایت
تاثیر شبکه‌های اجتماعی در سئو سایت

فیسبوک، توییتر و دیگر شبکه‌های مجازی

انتشار محتوا در این شبکه‌ها تاثیری در رتبه سایت نخواهد داشت اما همین که مطالب در شبکه‌هایی چون لینکدین، گوگل پلاس، توییتر و فیسبوک منتشر می‌شود و لینک سایت آنجا قرار داده می‌شود باعث شده که ربات‌های گوگل این لینک‌ها را شناسایی کنند و به معتبر بودن آن پی ببرند.

ربات‌های گوگل نه تنها در خود سایت گوگل بلکه در تمامی شبکه‌ها خزش انجام می‌دهند و با وجود لینک یک سایت در سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی می‌توانند آن را شناسایی کنند و اگر کلیکی از طریق لینک‌های قرار داده شده در این شبکه‌ها صورت گیرد تاثیر بیشتری هم برای سایت دارد و هم به ربات‌ها این پیغام می‌رسد که لینک سایت از طرق دیگر هم کلیک خورده و بازدید صورت گرفته است.

در واقع اگر شبکه‌‌های اجتماعی تاثیری در معرفی و سئو سایت نداشت، هیچ یک از سایت‌ها آدرس شبکه‌های مجازی را در صفحه‌ی خود قرار نمی‌دادند.

اگر شرکتی در شبکه اجتماعی فعالیت خوبی داشته باشد زمانی که نام شرکت جستجو می‌شود آدرس اینستاگرام و یا یوتیوب در صورت داشتن ویدیو نمایش داده شده که همین خود عاملی است برای بازدید از صفحه مجازی به خصوص اینستاگرام که نسبت به سایر شبکه‌ها در دسترس‌تر است.

تمامی این شبکه‌ها آدرس سایت را در صفحات مجازی نیز قرار می‌دهند. پس بعد از بررسی صفحه اینستاگرام یک شرکت می‌توان به سایت برگشت که همین رفت و برگشت‌ها و کلیک‌های گوناگون از طریق شبکه مجازی و گوگل تاثیر زیادی در رتبه سایت دارد.

بهینه‌سازی شبکه‌های اجتماعی

امروزه افراد در شبکه‌های مجازی بیشتر از سایت‌ها فعالیت دارند و از آن جایی که اکثر شرکت‌ها، فروشگاه‌ها و برندها دارای صفحات مجازی هستند افراد با گشتن در این صفحات و به دست آوردن اطلاعات مورد نیاز به سایت رجوع می‌کنند.

به عنوان مثال اگر یک سایت فروش در هر زمینه‌ای در شبکه اجتماعی اینستاگرام هم فعالیت می‌کنند بهتر است از کاربران بخواهد برای سفارش مستقیما به سایت مراجعه و در آنجا ثبت سفارش کنند . این کار هم افزایش بازدید و ترافیک سایت را شامل می‌شود و هم تعداد بازدید از سایت و زمان ماندگاری افراد باعث می‌شود تا در رتبه بندی سایت تاثیر مثبتی ایجاد شود.

پس می‌توان اطلاعات کاملی درباره محصولات در صفحه مجازی قرار داده و نحوه انتخاب و سفارش را در سایت انجام داد.

نکته قابل توحه در این مبحث این است که میزان اشتراک گذاری مطالب در شبکه‌های اجتماعی در سئو سایت تاثیری نخواهد گذاشت یعنی اگر در توییتر مطلبی 20 بار به اشتراک گذاشته شود به اندازه 20 بار تاثیر بر رتبه سایت ندارد بلکه تاثیر آن به انداره همان بار اولی است که مطلب گذاشته می‌شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت پیشرو ارتباط

شرکت فن آوران پیشرو ارتباط از سال 1384 در زمینه ارائه خدمات تخصصی مبتنی بر وب فعالیت خود را شروع کرد.

اطلاعات تماس
  • 021665***** - 021669*****
[نمایش اطلاعات]