کد: 139803043712211957

عایق الاستومری چیست؟

کد: 139803043712211957

http://bit.ly/2M93IJ5

، تهران , (اخبار رسمی): عایق‌های الاستومری از مواد سلول بسته انعطاف‌پذیر تشکیل شده‌اند. این عایق‌ها هم به عنوان عایق حرارتی و برودتی و هم به عنوان عایق صوتی استفاده می‌شوند.

عایق الاستومری چیست؟
عایق الاستومری شانه تخم مرغی

عایق‌های الاستومری از مواد سلول بسته انعطاف‌پذیر تشکیل شده‌اند. این عایق‌ها هم به عنوان عایق حرارتی و برودتی و هم به عنوان عایق صوتی استفاده می‌شوند.

عایق‌های الاستومریک سبک و انعطاف‌پذیر بوده و مقاومت خوبی در برابر حرارت و رطوبت دارد. این عایق‌ها در برابر خوردگی مقاوم بوده و به همین دلیل جهت عایق کاری لوله‌ها، کانال‌ها، چیلرها و ... استفاده می‌شوند.

از جمله ویژگی‌های این عایق‌ها می‌توان به  وزن سبک و انعطاف بالا، ضد زنگ و مقاوم در برابر خوردگی، طول عمر بالا، جاذب موثر حرارت و صوت اشاره کرد.

عایق‌های الاستومری انواع مختلفی دارند از جمله عایق‌های الاستومری رولی، شانه تخم مرغی و لوله‌ای.

عایق‌های الاستومری رولی: این عایق‌ها به صورت رول بوده و از ضخامت شش تا 50 میلی‌متر تولید می‌شوند. همچنین جهت محافظت در برابر نور خورشید و آسیب‌های فیزیکی این عایق‌ها به صورت روکش‌دار استفاده می‌شوند. از این عایق جهت عایق کاری کانال‌ها، مخازن و لوله‌های سایز بزرگ استفاده می‌شود.

عایق‌های الاستومری شانه تخم مرغی: این عایق‌ها نیز به صورت رول بوده ولی دارای سطحی هرمی شکل یا به صورت شانه تخم مرغ است. سطح هرمی شکل از بازگشت صدا جلوگیری کرده و میزان انتقال صدا را به میزان قابل موثری کاهش می‌دهد. از این نوع عایق برای اکوستیک کردن ساختمان، استدیو‌های صدا، سالن‌های همایش و ... استفاده می‌شود.

عایق های الاستومری لوله‌ای: این عایق‌ها به صورت لوله‌های پیش ساخته بوده و دارای سایزها و ضخامت‌های مختلف هستند. از این عایق‌ها جهت عایق کاری لوله‌های مسی، فولادی، تهویه مطبوع و ... استفاده می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت ایران عایق مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایران عایق

ایران عایق با هدف تولید و تامین نیاز صنایع و همچنین با توجه به لزوم وجود مجموعه ای متخصص و علمی در صنعت عایق، فعالیت خود را در زمینه مشاوره و فروش عایق صوتی و عایق حرارتی آغاز نمود. این مجموعه از آغاز کار سعی در ارائه محصولات با بهترین کیفیت و قیمت داشته است. همچنین سفارشات در اسرع وقت آماده و در کمترین زمان ممکن بسته بندی و ارسال خواهند شد.

منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید