کد: 139803063715411957

خرید انواع پشم سنگ و کاربرد آن

کد: 139803063715411957

http://bit.ly/2WtiSNd

، تهران , (اخبار رسمی): خرید پشم سنگ مناسب بسیار حائز اهمیت است و اگر پشم سنگ با مشخصات و کیفیت مناسب تهیه نشود کارایی مورد نظر را نخواهد داشت.

خرید پشم سنگ
پشم سنگ

خرید پشم سنگ یکی از دغدغه‌های اساسی پیمان‌کاران و مهندسان در عرصه ساخت و بازسازی ساختمان است.

عایق پشم سنگ به عنوان عایق صوتی و حرارتی در ساختمان‌ها و صنعت کاربرد وسیعی دارد. از این عایق در دیوار، کف و سقف ساختمان ها جهت جلوگیری از انتقال گرما و حرارت و هم‌چنین در صنعت، جهت عایق کاری لوله‌ها، کوره‌ها، مخازن و … به کار برده می‌شود.

این عایق از سنگ بازالت بوده و ماهیت طبیعی دارد و به همین جهت استفاده از این عایق نسبت به پشم شیشه افزایش پیدا کرده است.

خرید پشم سنگ بستگی به نوع مصرف آن دارد مثلا در ساختمان‌ها بیشتر از پشم سنگ تخته‌ای یا پانل استفاده می‌شود. جهت عایق کاری دودکش از پشم سنگ لحافی، عایق کاری کوره‌ها و مخازن پشم سنگ پتویی (بلانکت) و هم‌چنین جهت عایق کاری لوله‌ها از پشم سنگ لوله‌ای استفاده می‌شود.

باید توجه داشت که بسته به شرایط محل عایق کاری، انتخاب ضخامت و دانسیته مناسب، در هنگام خرید بسیار حائز اهمیت است. خرید این عایق نسبت به سایر عایق‌ها مقرون به صرفه‌تر است.

قیمت پشم سنگ نسبت به سایر عایق‌ها پایین‌تر بوده و کارایی بهتری نسبت به آن‌ها دارد. هم‌چنین این عایق از الیاف طبیعی تشکیل شده و در هنگام حریق، گاز سمی تولید نمی‌کند.

شرکت ایران عایق فعال در زمینه تولید انواع پشم سنگ‌ها با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت است و هم‌چنین تمامی محصولات این شرکت دارای ضمانت کیفیت بوده و توسط ازمایشگاه‌های معتبر بررسی و تایید می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت ایران عایق مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایران عایق

ایران عایق با هدف تولید و تامین نیاز صنایع و همچنین با توجه به لزوم وجود مجموعه ای متخصص و علمی در صنعت عایق، فعالیت خود را در زمینه مشاوره و فروش عایق صوتی و عایق حرارتی آغاز نمود. این مجموعه از آغاز کار سعی در ارائه محصولات با بهترین کیفیت و قیمت داشته است. همچنین سفارشات در اسرع وقت آماده و در کمترین زمان ممکن بسته بندی و ارسال خواهند شد.

منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید