کد: 139803063715311957

عایق صوتی پشم سنگ

کد: 139803063715311957

http://bit.ly/2Mf5gkH

، تهران , (اخبار رسمی): پشم سنگ به عنوان عایق صوتی می‌تواند در ساختمان‌ها و مراکز صنعتی کاربرد زیادی داشته باشد.

عایق صوتی پشم سنگ
پشم سنگ تخته ای

امروزه به دلیل افزایش جمعیت و همچنین افزایش ساخت اپارتمان و ساختمان‌ها در مجاورت یکدیگر آلودگی صوتی و انتقال صدا از بیرون ساختمان‌ها به داخل افزایش پیدا کرده است. همچنین آلودگی صوتی حاصل از تردد خودروها و بوق آن‌ها آرامش ساکنین منازل را به هم زده است.

جهت جلوگیری از انتقال صدا باید ساختمان‌ها عایق شوند. یکی از بهترین و مقرون به صرفه‌ترین عایق‌های صوتی، عایق پشم سنگ است.

عایق صوتی پشم سنگ جز عایق‌های معدنی است که از سنگ بازالت تولید می‌شود و علاوه بر عایق صدا، عایق حرارت نیز است. علاوه بر ساختمان‌ها، از پشم سنگ برای عایق کاری استدیو‌های صدا، سالن‌های همایش و کنفرانس نیز استفاده می‌شود.

میزان جذب صدا توسط پشم سنگ به ضخامت آن بستگی دارد. با افزایش ضخامت فواصل خالی بین الیاف بیشتر شده و خاصیت عایق افزایش می‌یابد. همچنین با افزایش دانسیته، می‌توان استحکام و فشردگی پشم سنگ را افزایش داده و در مواردی که سطح تحت فشار است از پشم سنگ با دانسته بالاتر استفاده کرد.

پشم سنگ انواع مختلفی دارد ولی معمولا از پشم سنگ تخته‌ای برای عایق کاری صوتی دیوار و کف استفاده می‌شود. این عایق به صورت پانل بوده و بر روی دیوار و یا کف ساختمان نصب می‌شود.

به دلیل وجود فشار بر کف ساختمان، همان طور که قبلا اشاره شد از پشم سنگ‌های تخته‌‌ای با دانسیته بالاتر و برای دیوار از دانسیته ‌ای کمتر استفاده می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت ایران عایق به آدرس www.iranayegh.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایران عایق

ایران عایق با هدف تولید و تامین نیاز صنایع و همچنین با توجه به لزوم وجود مجموعه ای متخصص و علمی در صنعت عایق، فعالیت خود را در زمینه مشاوره و فروش عایق صوتی و عایق حرارتی آغاز نمود. این مجموعه از آغاز کار سعی در ارائه محصولات با بهترین کیفیت و قیمت داشته است. همچنین سفارشات در اسرع وقت آماده و در کمترین زمان ممکن بسته بندی و ارسال خواهند شد.

منتشر شده در سرویس های:

تجارت و بازار | مسکن و ساختمان