اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139803073717010871

دلایل رایج برای اجاره کردن آپارتمان مبله برای سفر به کانادا

کد: 139803073717010871

http://bit.ly/2QBZx74

، تهران , (اخبار رسمی): همیشه برای سفرهای طولانی این سوال به ذهن می‌رسد که آیا اتاقی در هتل رزرو کرد یا یک آپارتمان مبله اجاره کرد؟ کدام به صرفه‌تر است؟ در ادامه دلایلی که باعث می‌شود مردم بیشتر آپارتمان مبله اجاره کنند بررسی شده است.

۹ دلیل رایج برای اجاره کردن آپارتمان مبله برای سفرهای طولانی
۹ دلیل رایج برای اجاره کردن آپارتمان مبله برای سفرهای طولانی

از سال ۲۰۱۰ میلادی روند اجاره کردن آپارتمان مبله نسبت به رزرو اتاق هتل شروع به رشد کرد و در آن سال به رشد  ۸ درصد رسید. این روند ادامه داشت و در سال ۲۰۱۴ به رشد ۲۲ درصد رسید. در سال ۲۰۱۵ یک آمار جالب از سایت TripAdvisor این واقعیت را نشان داد که ۶۰ درصد مردم جهان که در این سال سفر کرده بودند، اجاره کردن یک آپارتمان مبله را  بر رزرو اتاق‌های هتل ارجحیت داده‌اند. اما چرا آپارتمان مبله؟

دلایل اجاره کردن آپارتمان مبله به جای هتل

  • به صرفه بودن

اگر یک ساختمان مبله را اجاره کرد، هم از فضای بیشتری برخوردار است و هم از نظر هزینه به صرفه‌تر است. براساس آمار به ازای هر متر مربع ۵۰ درصد از پول ذخیره می‌شود. خانه‌های مبله نسبت به اتاق‌های هتل فضای بیشتر و به طبع آن وسایل بیشتر و از  امکانات بهتری نیز برخوردار هستند.

ممکن است دسته جمعی سفر کرد. در آپارتمان مبله خانواد یا همراهان می‌تواند به راحتی حضور داشته باشند و نیازی به هزینه اضافی برای رزو اتاق‌های هتل یا رزرو اتاق‌های هاستل نیست.

اما اگر یک اتاق در هتل رزو کرد چه مشکلاتی ممکن است پیش بیاید؟

اولا معلوم نیست که اتاق‌های رزو شده در کنار هم باشند. ثانیا برای سفرهای طولانی هزینه اتاق‌های هتل نسبت به اجاره ساختمان مبله به صرفه نیست و گران هستند.

  • داشتن ارتباط خوب با  خانواده و دوستان

در سفرهای دست جمعی رزو اتاق‌های هتل مشخص نمی‌شود که آیا اتاق‌ها در کنار هم هستند یا خیر. یک آپارتمان مبله چند اتاقه این امکان را فراهم می‌کند که خانواده یا دوستان در کنار هم باشند.

 آپارتمان‌های مبله دارای آشپزخانه هستند. پس نیازی نیست پول زیادی برای خوردن خرج کرد. در ضمن بعضی‌ها دوست ندارند جلوی دیگران غذا میل کنند و دوست دارند هر زمان که دلشان می‌خواهند در جای آرام غذا میل کنند.

  • لذت بردن از بالکن یا تراس خصوصی

اتاق‌هایی کمی در هتل هستند که دارای  بالکن‌های بزرگ و اختصاصی باشند. اکثر آنها هزینه‌های بالا دارند. اما یک اپارتمان مبله دارای یک بالکن اختصاصی است که منظره زیبا و باشکوه را از آن منطقه به نمایش می‌گذارد.

در ضمن می‌توان دوستان یا آشنایان را که در آنجا زندگی می‌کنند برای یک مهمانی باربیکیو دعوت کرد و از در کنار هم بودن و صحبت کردن با هم لذت برد.

می‌توان طلوع و غروب خورشید را مشاهده کرد همچنین در تراس روی صندلی نشست و کتاب مورد علاقه خود را مطالعه کرد.

  • حریم خصوصی بیشتر

اینجا چه جایی است؟ لطفا اگر نیاز به مستخدم برای تمیز کردن دارید دگمه تمیز کردن اتاق را فشار دهید. بحث‌های بی خود در آسانسور، اتاق‌های کنار دستی که مملو از سروصدا است. اگر استخر می‌خواهید بروید از ساعت ۶ تا۱۲ می‌توانید بروید. اینجا هتل است و در آپارتمان مبله این موارد پیش نمی‌آید.

  • چمدان سبک‌تر

از آنجا که خانه مبله دارای ماشین لباسشویی است دیگر لازم نیست کلی چمدان را پر از لباس کرد و  با خود به همراه داشت. می‌توان تعداد مناسبی لباس را در چمدان گذاشت و در صورت کثیف شدن ان را شست.

  • رییس خود هستید

در هتل سر یک ساعت مشخص صبحانه، ناهار و شام میل می‌شود و اگر افراد خواب باشند و صبحانه را سر ساعت معین میل نکنند باید خود به فکر صبحانه باشند؛ حتی ممکن است افراد  نهار را نیز از دست دهند. مراکز تناسب اندام در هتل ۲۴ ساعته باز نیست و باید در ساعت معین از آن استفاده کرد. اگر باشگاه شلوغ باشد باید صبر کرد تا خلوت شود.

اگر اتاق نیاز به تمیز کردن داشته باشد باید از اتاق خارج شد تا مستخدم  آن را تمیز کند. هر هتلی در دنیا قانون و تعهداتی برای خود دارد . مسافران باید  قوانین را رعایت کنند. آیا آپارتمان‌های مبله چنین قوانینی دارند؟ افراد رییس خود هستند و خود انتخاب می‌کنند که چه ساعتی و چگونه آن را انجام دهند.

  • پول هدر نمی‌رود

خسته بعد از یک پرواز طولانی به هتل رفته‌ و رستوران در این زمان تعطیل است. آنگاه باید یخچال کوچک اتاق را باز کرد و چند نوشیدنی و شکلات برداشت و  میل کرد. این اقلام مجانی نیست و باید هزینه آن پرداخت شود. هزینه بعضی از آنها سه برابر هزینه معمولی است. برای آپارتمان مبله چنین قوانینی وجود ندارد.

 روند اجاره کردن آپارتمان مبله در حال افزایش است و شرکت‌های ارائه دهنده آپارتمان‌های مبله این خانه‌ها را مطابق میل و خواسته‌های افراد تنظیم می‌کنند. می‌توان قبل از سفر، آپارتمان مورد نظر را اجاره کرد یا حتی می‌توان با صاحبخانه صحبت کرد.

  • برای حیوانات خانگی مناسب است

اگر سگ را در قسمت نگهداری هتل که مخصوص حیوانات است رها کرد، دو مشکل به وجود می‌آید؛ اول خرج پول زیادی، دوم نگرانی. اما آپارتمان‌ها جای مناسب برای نگهداری حیوانات خانگی، مربی و حتی دامپزشک برای آنها در نظر گرفته‌اند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نیلاگشت

آژانس مسافرتی نیلاگشت |مجری خدمات تخصصی و لوکس سفر مرکز تخصصی خدمات ویزای کانادا و سایر کشورها خدمات رزرواسیون بیزینس لانج در تمام فرودگاهای دنیا

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سرگرمی و تفریح