اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140009085548710871

قوانین ورود به کانادا از نوامبر 2021

آخرین اطلاعیه صادر شده از سوی اداره مهاجرت کانادا شامل چه مواردی است؟

کد: 140009085548710871

https://bit.ly/31cVU0A

، تهران , (اخبار رسمی): طبق آخرین اطلاعیه صادر شده از سوی اداره مهاجرت کانادا از تاریخ 15 ژانویه 2022، دیگر همه مسافران ورودی به خاک کانادا باید حتماً دو دز واکسن خود را تزریق کرده باشند. بر اساس این قوانین جدید، افرادی که به طور کامل واکسینه شده‌اند دیگر نیازی به قرنطینه نخواهند داشت.

واکسن‌های مورد تأیید دولت کانادا، واکسن‌های فایزر، مدرنا، آسترازنیکا و جانسون‌اندجانسون (یک دوز)، سینوفارم و سینوواک می‌باشند.

آخرین اطلاعیه صادر شده از سوی اداره مهاجرت کانادا شامل چه مواردی است؟

طبق آخرین اطلاعیه صادر شده از سوی اداره مهاجرت کانادا، از 30 نوامبر سال 2021 تا 15 ژانویه سال 2022 فقط اعضای خانواده شهروندان کانادایی، دانشجویان بین‌المللی، ورزشکاران حرفه‌ای و افرادی که دارای اجازه کار می‌باشند می‌توانند بدون تزریق واکسن و با شرط 14 روز قرنطینه و دو تست کووید در خاک کانادا وارد این کشور شوند.

جدیدترین شرایط ورود به کانادا

با این حال، از تاریخ 15 ژانویه 2022، دیگر همه مسافران ورودی به خاک کانادا باید حتماً دو دز واکسن خود را تزریق کرده باشند. بر اساس این قوانین جدید، افرادی که به طور کامل واکسینه شده‌اند دیگر نیازی به قرنطینه نخواهند داشت. این افراد باید دو دوز از واکسن‌های مورد تأیید دولت کانادا را تزریق کرده باشند و از تزریق دوز دوم آن چهارده روز گذشته باشد. تمامی این افراد باید پیش از سفر، با ثبت مشخصات خود از اپلیکیشن یا سایت ArriveCANرسید مربوطه را دریافت و هنگام ورود به کانادا آن را تحویل مأموران مرزی دهند.

واکسن‌های مورد تایید دولت کانادا

همچنین، این مسافران ورودی باید تست منفی کووید خود را که حداکثر 72 ساعت پیش از ورود به خاک کانادا گرفته‌اند همراه خود داشته باشند. هنگام ورود به کانادا نیز یک آزمایش دیگر از آنها گرفته خواهد شد که مسافر می‌تواند تا زمان اعلام نتیجه در منزل خود اقامت کند. واکسن‌های مورد تأیید دولت کانادا، واکسن‌های فایزر، مدرنا، آسترازنیکا و جانسون‌اندجانسون (یک دوز)، سینوفارم و سینوواک می‌باشند.

چه کسانی از تست کویید ۱۹ معاف هستند؟

شایان ذکر است که افراد دارای اقامت دایم و شهروندان کانادایی اگر کمتر از 72 ساعت از سفرشان به یک کشور خارجی گذشته باشد، دیگر از انجام تست کووید برای ورود به خاک کانادا معاف می‌باشند.


کارشناسان دفتر خدمات و گردشگری نیلا گشت با سال‌ها تجربه در زمینه خدمات حقوقی و گردشگری در ایران و نیز در کشور کانادا- آماده هرگونه مشاوره، راهنمایی و اقدام در خصوص اخذ ویزای توریستی کانادا از ابتدا تا انتهای پرونده خواهند بود.

تماس تهران ۱۷۶۵

دفتر تهران ۲۲۰۱۲۵۸۶

تماس مستقیم واتساپ:۰۹۱۲۰۰۴۵۲۵۷

[email protected]

دانلود اپلیکیشن ArriveCANبرای اندرویید

دانلود اپلیکیشن ArriveCANبرای اپل

آدرس آنلاین ArriveCAN

پیکاپ ویزای کانادا

ویزای توریستی کانادا

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نیلاگشت

آژانس مسافرتی نیلاگشت |مجری خدمات تخصصی و لوکس سفر مرکز تخصصی خدمات ویزای کانادا و سایر کشورها خدمات رزرواسیون بیزینس لانج در تمام فرودگاهای دنیا

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

حقوقی و قانون