اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140009205570510871

اقامت در کانادا با شرکت CLUB MED

کد: 140009205570510871

https://bit.ly/3DLFMAT

، تهران , (اخبار رسمی): اولین اقامتگاه Club Med در کانادا و در شارلوو واقع در ایالت کبک در تاریخ ۳ دسامبر افتتاح شد. حالا یک اقامتگاه ایده‌آل برای فصل زمستان در کانادا فرآهم شده‌است. تله‌کابین‌ها برای انتقال اسکی‌بازها فعال‌اند و معلم‌های اسکی داخل پیست آماده آموزش این ورزش مفرح به افراد آماتور هستند.

اگر در فکر سلامتی و آرامش بیشتری هستید، این اقامتگاه دارای یک اسپا می‌باشد که چشم‌اندازی به دهکده زیبای «سنت لورن» در مونترآل دارد.

یک برنامه‌ریزی همه جانبه برای سفر به کانادا

به طور حتم، برنامه‌ریزی برای هر سفر در اولویت ذهنی هر گردشگری قرار دارد. بسته به نوع سفر، هر مسافری برای اقامت خود و خانواده‌اش در کشوری که می خواهند به آنجا عزیمت کنند، نقشه و طرحی خواهد داشت. نمی‌شود از این نکته غافل شد که در اصل هم مهمترین بخش هر سفر مدت اقامت در کشور مقصد است نه رفت و آمد به آن. مجموعه خدمات گردشگری و مسافرتی نیلاگشت با سال‌ها تجربه در اخذ ویزا و خدمات مسافرتی به کشور کانادا، مفتخر است تا از آغاز فرآیند اخذ ویزای کانادا تا اسکان شما در این کشور با بالاترین کیفیت همراه شما عزیزان هم‌وطن باشد.

اولین اقامتگاه Club Med در کانادا افتتاح شد

پس از چند ماه انتظار، بالاخره اولین اقامتگاه Club Med در کانادا و در شارلوو واقع در ایالت کبک در تاریخ ۳ دسامبر افتتاح شد. با افتتاح این اقامتگاه لوکس، اولین مهمانان آن وارد این مکان شده و از این اقامتگاه شگفت‌انگیز با چشم‌اندازی خارق‌العاده استفاده کردند. شرکت Club Med یک کمپانی فعال در صنعت گردشگری و سفر است که دفتر مرکزی آن در پاریس فرانسه قرار دارد. این کسب و کار که در سال ۱۹۵۰ تاسیس شده است، حدود ۷۰ اقامتگاه را در سرتاسر دنیا راه‌اندازی کرده است. مهمانان این اقامتگاه دسترسی به تمام امکانات فراهم شده در آن را خواهند داشت که شامل دوچرخه‌سواری کوهستانی، یوگا، شنا، ورزش و پیاده‌روی می‌شود. رستوران‌ها و کافه‌های این اقامتگاه، به علاوه نمایش‌های زنده سرگرم‌کننده نیز در تمام طول روز در اختیار مهمانان است. هزینه اقامت شما مالیات‌ها و انعام‌ها را نیز شامل خواهند شد.

اقامتگاه مناسب برای فصل زمستان

این اقامتگاه در تمام طول سال به مشتریان خود خدمات داده و برای هر فصل سال پیشنهادهای متفاوتی را ارائه خواهد کرد. در فصل زمستان، تله‌کابین‌ها برای انتقال اسکی‌بازها فعال‌اند و معلم‌های اسکی داخل پیست آماده آموزش این ورزش مفرح به افراد آماتور هستند.

ز

یک فضای لوکس و درجه یک

آن مسافرانی که پیش از افتتاح رسمی اقامتگاه شانس این را داشته‌اند به داخل آن بروند، تعدادی عکس از این مکان زیبا را به اشتراک گذاشته‌اند؛ این عکس‌ها شامل استخر سرپوشیده با پنجره‌های قدی، سوییت‌های دنج و سالن‌های رویایی غذاخوری می‌شود.

برخی دیگر از فعالیت‌های زمستانی در این اقامتگاه شامل آب‌تنی در وان حمام آب گرم «نوردیک» در فضای بیرونی می‌شود که چشم‌اندازی پانوراما را در اختیار مسافران خواهد گذاشت. برای رسیدن به این حمام حدود ۷٫۵ کیلومتر را می‌توان با سورتمه به سمت پایین سر خورد و به آن دسترسی پیدا کرد.

از رستوران‌های داخل اقامتگاه رستوران Le Marché را می‌توان انتخاب کرده که رستوران اصلی اقامتگاه به حساب می‌آید و خوراک‌های محلی و بین‌المللی را در کنار هم به مشتریان خود ارائه می‌کند. دیگر رستوران این مکان، سالن غذاخوری Le Chalet است و همچنین رستوران Terroir & Co، جایی که برای جمع‌های خانوادگی بسیار مناسب است.

هزینه اقامت در Club Med کانادا

برای سفر به این مکان زیبا، بسته به طول اقامت مسافران، بسته‌های پیشنهادی متفاوتی وجود دارد. در همین ماه دسامبر، بهترین قیمت برای اقامت ۳ شب در این اقامتگاه برای دو نفر بزرگسال ۱۶۷۵ دلار آمریکا هزینه در بر خواهد داشت. اما، آن طور که در وبسایت این اقامتگاه آمده، می‌توانید با شرایطی ویژه برای هر شب اقامت تنها ۲۱۰ دلار نیز بپردازید.
 

نیلاگشت 

الهیه-مریم شرقى-پلاک 64

تلفن:۲۲۰۱۲۵۸۶-۰۲۱
(تماس از تهران): ۱۷۶۵

Mobile:09120212586

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نیلاگشت

آژانس مسافرتی نیلاگشت |مجری خدمات تخصصی و لوکس سفر مرکز تخصصی خدمات ویزای کانادا و سایر کشورها خدمات رزرواسیون بیزینس لانج در تمام فرودگاهای دنیا

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

حقوقی و قانون