اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139807294144310871

سرمایه گذاری کبک برای جذب نیروهای متخصص

کد: 139807294144310871

http://bit.ly/2qaL4WM

، تهران , (اخبار رسمی): یکی از معضل‌هایی که مهاجران معمولا با ورود به کشور کانادا پیدا می‌کنند پیدا کردن شغل مناسب مطابق با میزان تحصیلات‌شان است. در سال‌های اخیر به دلیل جذب بالای مهاجران خارجی و سخت‌گیری کارفرمایان کانادایی بیکاری در میان این قشر به مراتب بیشتر از سال‌های گذشته شده است.

برنامه سرمایه گذاری کبک برای جذب نیروهای متخصص :
سرمایه گذاری کبک برای جذب نیروهای متخصص

بعضی از کارشناسان سه دلیل عمده برای جذب نکردن نیروهای متخصص خارجی می‌دانند که عبارتند از

موانع استخدام برای مهاجران به سه دسته تقسیم  می‌شوند:

  • نداشتن تجربه کار کافی در کانادا بزرگترین چالش برای استخدامی تازه واردان است
  • کارفرمایان کانادایی بسیاری از مدارک تحصیلی و حرفه‌ای مربوط به خارج از کانادا را معتبر نمی‌دانند حتی در برخی از رشته‌ها نیز قانون اجازه استفاده مدرک غیر کانادایی برای کار نمی‌دهد.
  • تسلط بر زبان

با توجه به سخت‌گیری کارفرمایان کانادایی و آمار بیکاری مهاجران، دولت کانادا در آگوست ۲۰۱۹ برنامه ۲۰ میلیون دلاری را برای افزایش استخدامی مطرح کرد که در گام نخست استان کبک  سرمایه گذاری ۲۰۱ میلیون دلاری خود برای جذب نیروهای خارجی خبر داد. در این برنامه که ۱۶ اکتبر تصویب شده است ۱۷۵۰ شرکت بزرگ و کوچک جایگاه‌های خالی خود را با جذب نیروهای مهاجر خارجی پر خواهند کرد. در اولین اقدام، وکلا و مشاوران مهاجرت به استخدام شرکت‌های کانادایی در می‌آیند. در مراحل بعدی مطابق با نیاز شرکت ها( کانادایی) نیروهای خارجی دیگر جذب خواهند شد.

 در چند سال اخیر کبک با کمبود نیروی کار متخصص و شهروندان دائمی (Permanent Resident) در این منطقه روبه‌رو شده است از این رو، کمبود نیروی مجرب و ماهر در این استان با اتخاذ برنامه سرمایه‌گذاری برای جذب نیروهای خارجی تا حدوی رفع خواهد شد.

با توجه به میزان استخدامی در سال2018 ، هم اکنون ۱۴۰ هزار موقعیت شغلی مناسب برای جذب نیروی ماهر و کار آمد در کانادا وجود دارد.

براساس گزارش نهادهای دولتی کانادا، فرصت‌های شغلی برای استخدام نیروهای مهاجر خارجی در کبک به ۱۱۴۲۱۵ رسیده است که نسبت به سال گذشته ۲۳ درصد افزایش داشته است.

کبک بعد از بریتیش کلمبیا که با داشتن 4.1 درصد موقعیت شغلی برای جذب نیرو دارد در رتبه دوم قرار گرفته است. در  آمارهای دولتی کشور کانادا، کبک از ۱۰ منطقه‌ای است که از فرصت‌های شغلی برای جذب مهاجران یا شهروندان کانادایی است.

با سرمایه‌گذاری کبک ممکن است رکورد میزان استخدامی در کانادا دوباره افزایش یابد و رکورد چند ماه پیش را دوباره بشکند. ماه آوریل ۲۰۱۹ یک ماه تاریخی برای اقتصاد کانادا بوده است. زیرا در این ماه رکورد استخدامی شکسته شد. در طی این ماه میزان استخدامی‌ها در کشور کانادا به ۱۰۷ هزار نفر رسیده بود که بیشترین جذب نیروها در انتاریو، کبک، آلبرتا و پرنس ادواردز بوده است.

برای رفع هر کدام از این موارد قبل از ورود به کانادا نیاز به مشاوران و وکلا مجرب در زمینه مهاجرت است، علاقه‌مندان به ویزای توریستی کانادا و ویزای تحصیلی می‌توانند با مشاوران نیلاگشت با تجربه چند ساله تماس حاصل کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نیلاگشت

آژانس مسافرتی نیلاگشت |مجری خدمات تخصصی و لوکس سفر مرکز تخصصی خدمات ویزای کانادا و سایر کشورها خدمات رزرواسیون بیزینس لانج در تمام فرودگاهای دنیا

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی