اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140011165685210871

سفر به دور دنیا با کشتی کروز

کد: 140011165685210871

https://bit.ly/3spdxEu

، تهران , (اخبار رسمی): مایکل بیلی، مدیر شرکت Royal Caribbean طی اطهار نظری گفته است که: "مردم حالا بیشتر از هر زمان دیگری تشنه مسافرت با کشتی‌های کروز هستند و می‌خواهند زمان از دست رفته خود طی همه‌گیری را جبران کنند

شرکت بین‌المللی Royal Caribbean  به تازگی اعلام کرده است که برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی جدیدترین کشتی کروز خود جهت گردش به دور دنیا و سفر به هفت قاره طی ۲۷۴ شبانه روز را به مرحله نهایی رسانده است. این سفر ماجراجویانه به ۱۵۰ مقصد مختلف در ۶۵ کشور اجرایی خواهد شد‌.

از مقاصد مهم و جالب این کشتی کروز می‌توان به دیوار بزرگ چین، چشمه آب گرم ایسلند، اهرام ثلاثه مصر و تاج محل در هندوستان اشاره کرد. این سفر که طولانی‌ترین سفر با یک کشتی کروز در دنیا تا به حال می‌باشد، ۶۱ هزار دلار برای هر نفر هزینه در بر خواهد داشت.

صنعت گردشگری مرتبط با کشتی‌های کروز، به دلیل محدودیت‌های ناشی از همه‌گیری کووید در دنیا از سال ۲۰۲۰، متحمل ضرر و زیان سنگینی شد و حدود یک سال از حرکت کشتی‌ها جلوگیری به عمل آمد.

کشتی کروز Royal Caribbean  با مدت سفر ۹ ماهه روی آب خود رکورد قبلی که متعلق به کروز شرکت Viking Cruise  در سال ۲۰۱۹ بود را جا به جا خواهد کرد. سفر این کشتی ۲۴۵ روز طول کشید که به دلیل آغاز پاندمی به آخر نرسید.

مسافران این کشتی جدید در ساحل میامی فلوریدا در آمریکا، ۱۰ دسامبر ۲۰۲۳ سوار آن خواهند شد و ۱۰ سپتامبر سال ۲۰۲۴ به پایان سفر خود خواهند رسید. این سفر به ۴ بخش تقسیم خواهد شد و مسافران اختیار خواهند داشت قسمتی از آن یا تمام سفر را تجربه کنند.

با تاخیری که در حرکت کشتی‌های کروز به دلیل پاندمی رخ داد، باعث شده است که شرکت‌های معتبر بین‌المللی کشتی‌های کروز برنامه‌های جذاب خود را با شرایط شگفت‌انگیزتر نسبت به قبل در دسترس مسافران مشتاق این گونه سفرها بگذارند. علاقه‌متدان نیز استقبال چشمگیری کرده و تمامی بلیط‌های این کشتی کروز به سرعت رزرو شد.

مایکل بیلی، مدیر شرکت Royal Caribbean  طی اطهار نظری گفته است که: "مردم حالا بیشتر از هر زمان دیگری تشنه مسافرت با کشتی‌های کروز هستند و می‌خواهند زمان از دست رفته خود طی همه‌گیری را جبران نمایند."

 

 

 

 

 

 

 

 

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نیلاگشت

آژانس مسافرتی نیلاگشت |مجری خدمات تخصصی و لوکس سفر مرکز تخصصی خدمات ویزای کانادا و سایر کشورها خدمات رزرواسیون بیزینس لانج در تمام فرودگاهای دنیا

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی