اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139803123731611874

چگونه با داشتن یک فروشگاه اینترنتی از رستوران خود درآمد بیشتری کسب کنیم؟

کد: 139803123731611874

http://bit.ly/2JTeQHQ

، تهران , (اخبار رسمی): در این مقاله بررسی می‌شود که یک رستوران چه طور می‌تواند فروشگاه اینترتی خود را بسازد، تبلیغات درستی برای آن انجام دهد، نام تجاری (برند) خود را گسترش دهد و برای ارتباط با مخاطبان خود راه‌های جدیدی بسازد.

چگونه با داشتن یک فروشگاه اینترنتی از رستوران خود درآمد بیشتری کسب کنیم؟
چگونه با داشتن یک فروشگاه اینترنتی از رستوران خود درآمد بیشتری کسب کنیم؟

آیا تاکنون به این فکر کرده‌اید که کسب‌وکار خود و یا رستورانی که برای آن کار می‌کنید را گسترش دهید و به تعداد مشتریان خود اضافه کنید؟ اگر شخصی دارای یک رستوران، فست فود و یا اغذیه فروشی است و یا به طور کلی کسب‌وکاری دارد که مستقیما به غذا مربوط می‌شود، این امکان برای او به راحتی مهیا است. طراحی سایت فروشگاه اینترنتی رستوران، راه حل نجات بخش افزایش درآمد خواهد بود.

در این مقاله بررسی می‌شود که یک رستوران چه طور می‌تواند فروشگاه اینترتی خود را بسازد، تبلیغات درستی برای آن انجام دهد، نام تجاری (برند) خود را گسترش دهد و برای ارتباط با مخاطبان خود راه‌های جدیدی بسازد. اطلس ساختار در ادامه توضیحاتی در این خصوص ارائه داده است.

طراحی سایت ساده ولی حرفه‌ای داشته باشید:

قدم اول برای افزایش تعداد مخاطبان رستوران و یا فست فود، داشتن یک طراحی سایت فروشگاهی است که تمام نکات ضروری در آن رعایت شده است. طراحی سایت فروشگاهی باید از لحاظ گرافیکی برای کاربران جذاب باشد و تصاویر واقعی و هیجان انگیزی از غذاهایی که در رستوران سرو می‌شود به نمایش بگذارد.  

منو همیشگی رستوران، منو ویژه برخی روزهای خاص حتما باید در طراحی سایت فروشگاه رستوران به راحتی و سهولت در درسترس باشند. یکی دیگر از نکات بسیار مهم در زمینه طراحی سایت فروشگاهی رستوران‌ها، واکنشگرا بودن سایت است. سایت باید در همه دستگاه‌ها به خوبی دیده شود و سفارش‌دهی با آن بسیار آسان باشد.
 
ارسال سریع غذا را همشه مد نظر قرار دهید:

یکی از مهم‌ترین انتظارات مشتریان ارسال سریع غذا خواهد بود. در واقع مهم‌ترین دلیلی که کاربران به جای مراجعه حضوری به رستوران ترجیح می‌دهند تنها با یک کلیک آن را خریداری کنند، صرفه جویی در زمان آن‌هاست. برای موفقیت در نگهداری و توسعه فروشگاه اینترنتی رستوران و یا فست فود خود باید بر روی بخش «بیرون بر» ود تمرکز و توجه بیشتری داشت. حتی شاید لازم باشد این بخش را به طور جداگانه مدیریت کرد. هر اقدامی که سرعت دریافت سفارش مشتری و ارسال آن را بالا ببرد، باعث افزایش رضایت‌مندی مشتریان و وفاداری بیشتر آن‌ها خدمات رستوران می‌شود.

از کارت‌های تخفیف مشتریان و یا کدهای تخفیف استفاده شود:

آمارها نشان می‌دهد که یکی از بزرگترین روش‌های افزایش فروش استفاده از کدهای تخفیف ویژه است. فروشگاه آنلاین کمک می‌کند تا با توجه به امکانات و ظرفیت‌های موجود، بتوان از طریق ارسال ایمیل و یا پیامک برای مشتریان خود کد تخفیف ارسال کرد. این کدهای تخفیف می‌تواند بر اساس علاقه‌مندی‌های دسته‌بندی شده مشتریان، مانند تاریخ تولید آن‌ها باشد. شاید هم غذای جدیدی به منو رستوران اضافه شده اشت و صاحبان آن مایل باشند  تا با ارسال کد تخفیفاتی محصول جدید خود را به مشتریان معرفی کنند تا با طعم آن آشنا شوند. باید توجه داشت امکان تعریف کدهای تخفیفاتی از جمله ویژگی‌هایی است که باید در طراحی سایت فروشگاهی رستوران و فست فود خود در نظر داشته شود و از شرکت طراحی سایت خود خواست که این امکان را تعبیه کند.

باید در زمان درست و در مکان درست دیده شد:

-  خدمات سئو محلی (Local SEO):

احتمالا در گذشته به عنوان یک شیوه تبلیغاتی، برای معرفی رستوران بروشورهایی تهیه می‌شد و در اطراف محل رستوران  پخش می‌شد. در یک فروشگاه آنلاین هم باید خود را به همسایگان خود و سپس به تمام شهر معرفی کرد.

برای این کار باید از خدمات لوکال سئو استفاده کرد. با ثبت اطلاعات خود در گوگل مپ و تنظیمات مرتبط با آن به راحتی می‌توان در جستجوهای کاربرانی که در اطراف به دنبال رستوران و یا فست ود مناسب هستند، دیده شد.

چرا استفاده از این خدمات برای فروشگاه اینترنتی رستوران و فست فود  بسیار مهم و حیاتی است؟

نتایج نشان می‌دهد بیشتر کسانی که از طریق تلفن همراه خود به دنبال یک رستوران مناسب می‌گردند، مایلند نزدیک‌ترین رستوران‌ها را پیدا کنند. این کار نسبت به سایر هزینه‌های تبلیغاتی بسیار کم هزینه‌تر است.

احتمال بیشتری وجود دارد که کاربرانی که از این طریق با رستوران آشنا می‌شوند، تبدیل به مشتریان وفادار شوند.

- حضور در شبکه‌های اجتماعی:

حضور در شبکه‌های اجتماعی به خصوص اینستاگرام، می‌تواند نقش بسیار مهمی در معرفی به سایر مخاطبان داشته باشد. با تعیین اهداف کوتاه مدت و بلند مدت و داشتن یک برنامه مدون و جامع، می‌توان به طور موثری در این فضا حضور داشت. برای دریافت خدمات دیجیتال مارکتینگ زمینه سئو و یا اینستاگرام می‌توان از خدمات اطلس ساختار داده استفاده کرد.

امکان رزرو آنلاین و معرفی تصویری رستوران:

یکی دیگر از امکاناتی که فروشگاه اینترنتی در اختیار قرار می‌دهد، افزایش تعداد مراجعه کنندگان حضوری است. گسترش نام تجاری به طور حتم این امکان را به ارمغان می‌آورد تا بتوان در کنار افزایش مشتریان اینترنتی خود، تعداد مراجعان خود را نیر افزایش داد. این کار می‌تواند مقدمه‌ای برای تاسیس شعبه‌های بعدی باشد. نشان دادن محیط رستوران و فست فود یکی از امکاناتی است که کمک بزرگی می‌کند تا بتوان مخاطب بیشتری جذب کرد. کاربران جدیدی که به تازگی با رستوران آشنا شده باشند،  علاوه بر قیمت و کیفیت غذا، می‌خواهند بدانند محیط رستوران چگونه است. می‌توان داخل سایت خود، یک تور 360 درجه داخل رستوران داشت، میزهای مختلف رستوران خود را به کاربران نشان داد و امکان رزرو آنلاین برای آن‌ها فراهم کرد.

شرکت اطلس ساختار داده، با داشتن تجربه‌های بی‌نظیری از طراحی سایت فروشگاهی رستوران‌ها، آماده دریافت سوالات در زمینه راه اندازی و طراحی سایت یک فروشگاه اینترنتی است. برای دیدن نمونه کارهای طراحی سایت فروشگاهی رستوران و فست فود و مشورت با متخصصان این مجموعه، فقط کافی است با آنها تماس گرفته شود. 
 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت اطلس ساختار داده

اطلس ساختار داده یک شرکت نوین و متخصص در زمینه فناوری اطلاعات است. طراحی حرفه ای وب سایت، طراحی و ساخت اپلیکیشن و هم چنین مشاوره دیجیتال مارکتینگ از جمله خدمات ما است. در اطلس ساختار داده تمامی مراحل طراحی و توسعه بوسیله ابزارهای مدیریت پروژه با زمان بندی مشخص و طبق اهداف و خواسته های کارفرما ، زمان بندی و اجرا می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]