اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139803133735611986

کسب درآمد از اینترنت دروغ است یا خیر؟

کسب درآمد از نظرسنجی

کد: 139803133735611986

http://bit.ly/2Rp4Tmp

، (اخبار رسمی): قصد این وجود ندارد که گفته شود درآمد از طریق اینترنت دروغ است. سایت‌های زیادی در جهان و ایران وجود دارند که درآمد میلیاردی در ماه دارند. ولی با اطمینان می‌توان گفت که هیچکدام از این سایت‌ها، یک پکیج طلایی از اینترنت نخریدند و برای موفقیت هم خیلی بیشتر از یکی دو ساعت در روز تلاش نکرده‌اند.

کسب درآمد از نظرسنجی
کسب درآمد از نظرسنجی

کسب درآمد از اینترنت یا کسب درآمد از نظرسنجی؟! کدام صحت دارد؟

پیشنهاد می‌شود عبارت (کسب درآمد از اینترنت) را جستجو کرده تا در کسری از ثانیه صدها سایت در نتایج گوگل رژه بروند که تضمین بدهند فقط با صرف هزینه بسیار کم و فقط با روزانه ۲ ساعت کار کردن در منزل، می‌توان به درآمد میلیونی رسید! مطمئنا در ابتدا همه هیجان زده می‌شوند و این پکیج طلایی را با هزینه بسیار کم تهیه می‌کنند و در نهایت چند فایل pdf دریافت می‌کنند که احتمالا پر شده از جملات انگیزشی است که به شخص پیشنهاد می‌کند آرزوهای خود را دنبال و مسیر موفقیت خود را به دقت ترسیم کند.

برخی سایت‌ها انصاف بیشتری دارند و فقط به شخص پکیج یا بسته موفقیت و پولسازی معرفی نمی‌کنند. بلکه از او درخواست می کنند که یک فایل یا یک متن یا محصول را به اشتراک گذاشته و به تعداد افرادی که از سمت او معرفی شده باشند مبلغ مشخصی پرداخت می‌کنند. به همین سادگی و باز هم شعار درآمد میلیونی در ماه! این روش طبیعتا برای همه کسب درآمد خواهد داشت ولی شاید به صد هزار تومان هم در ماه و یا سال نرسد!

کسب درآمد از طریق اینترنت دروغ است؟

قصد نداریم بگوییم که کسب درآمد از طریق اینترنت یک دروغ است. اصلا اینطور نیست. سایت‌های زیادی در جهان و ایران وجود دارند که درآمد میلیاردی در ماه دارند. ولی با اطمینان می‌توان گفت که هیچکدام از این سایت‌ها یک پکیج طلایی از اینترنت نخریدند و برای موفقیت هم خیلی بیشتر از یکی دو ساعت در روز تلاش نکرده‌اند. سایت‌هایی که به اشخاص پکیج موفقیت و یا کسب درآمد می‌فروشند قصد کمک کردن به آنها را ندارند. بلکه آنها را طعمه خود درنظر گرفته و تلاش می‌کنند که با شعارهای زیبا و وعده‌های رویایی آنها را متقاعد کنند که راه موفقیت فقط و فقط در این پکیج طلایی قرار دارد و شخص هم بسیار خوش شانس است که با این سایت آشنا شده است.

چیزی که در ادامه گفته می‌شود این است که «نابرده رنج گنج میسر نمی‌شود» و هیچ نقشه گنجی با قیمت ۱۰ الی ۵۰ هزار تومان به فروش نمی‌رسد. دسترسی به گنج نیازمند صرف زمانی بیشتر از ۲ ساعت در روز است. این اطمینان را می‌توان داد که اگر به جای خرید پکیج‌های کسب درآمد اینترنتی به دنبال ارتقاء سطح تخصصی خود در یک زمینه مانند نرم افزار یا ارائه خدمات اینترنتی باشد قطعا درآمد بهتری را به مرور زمان ایجاد خواهد کرد.

کسب درآمد از نظرسنجی

کسب درآمد از نظرسنجی نوعی از کسب درآمد است که به واقعیت نزدیک است و با صداقت بیشتری هم با اشخاص صحبت می‌کند. در این روش شخص میلیاردر و یا میلیونر نمی‌شود. از او درخواست هزینه نمی‌شود و نیازی نیست فایل و یا محصولی به دیگران معرفی کند. شخص نظر خود را طی پاسخ به سوالات مختلف در سایت نظرسنجی ثبت می‌کند و در ازای آن مبلغ ریالی، کد تخفیف یا شانس شرکت در قرعه کشی بدست می‌آورد.

پولر به عنوان محصول شرکت راهبر بازار یکی از سایت‌های نظرسنجی آنلاین در ایران است که می‌توان با شرکت در نظرسنجی‌های آن کسب درآمد کرد و یا شانس برنده شدن در قرعه کشی به دست آورد.

امتیازهای پولر به دو دسته می‌توان تقسیم کرد امتیازهای پولی و امتیازهای قرعه‌کشی. امتیازهای پولی به تومان هستند و شخص معادل آن، اعتبار پولی در حساب کاربری خود دریافت می‌کند. با امتیازهای پولی می‌توان از صفحه بازارچه پولر، خدمات مختلفی را خریداری کرد. شارژ سیم کارت اعتباری، شارژ اعتبار تاکسی آنلاین، کمک به مؤسسات خیریه، تخفیف ویژه از سرویس‌های آنلاین سفارش غذا، شارژ اعتبار یا تخفیف روی بیمه، بُنِ خرید از فروشگاه آنلاین، کارت‌های عضویت ویژه و... از جمله خدماتی هستند که در بازارچه پولر در دسترس اعضاء قرار می‌گیرند.

امتیازهای قرعه‌کشی، ارزش پولی ندارند اما با جمع‌آوری آن‌ها می‌توان در قرعه‌کشی‌های دوره‌ای پولر شرکت کرد. هر اندازه امتیاز قرعه‌کشی بیشتری ایجاد شود، شانس شخص برای برنده شدن در قرعه‌کشی افزایش می‌یابد. فقط شخص باید به قوانین احتمال اعتماد کند!

جایزه بزرگ‌تری در پولر وجود دارد که مربوط به افزایش کیفیت کالا و خدمات در کشور است. به این صورت که نظرات جمع آوری شده از اشخاص تحلیل شده و در اختیار تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان کالاها و خدمات قرار می‌گیرد تا آن‌ها با استفاده از این نظرات، کیفیت کالاها و خدمات خود را بنا به سلایق مصرف‌کننده بهبود بخشند. بنابراین می‌توان با نظرات خود نقشی مستقیم در بهبود کالاها و خدماتی که در اجتماع نیاز است ایفا کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پولر

پولر یک بستر نظرسنجی آنلاین است. گروه‌های مختلف مردم با نصب پاسخ دادن به انواع نظرسنجی‌های آنلاین می‌توانند از جوایز نقدی بهره‌مند شوند و یا با مجموع امتیازات به‌دست آمده، در قرعه کشی‌های ماهیانه شرکت نمایند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار